"Kohe me pare njerezit kane thene per ata qe qajne te kaluaren : "Nuk ngrihen te vdekurit nga varret e tyre". Fatkeqesia jone qendron ne ate se ne tregohemi te paafte per te tashmen tone e preokupohemi me te kaluaren , i braktisim pallatet tona te bukura dhe vrojtojme germadhat e lashta. Te preokupohemi me te kaluaren e te neglizhojme diten qe na ka mbetur eshte fatkeqesi , se ndoshta kjo dite eshte e fundit dhe s'te pret koha te mendosh per te djeshmen qe ka kaluar e as per te ardhemn qe akoma s' ka ardhur. Keshtu qe te mos behemi rober te se kaluares e te neglizhojme diten e sotme , mos te humbin kete dite qe peshon sa jeta, por ne te vertete , njerezit te cilet behen rober te se kaluares dhe e ushqejne ate me lot dhe pikellim vrases nuk shkojne ne vend tjeter pervec se pas mureve dhe dyerve te shtepise se tyre."-perfundon ai duke u ulur ne karrigen e tij.
* * *
"Tani do tregoj si u njoh Tajleri me kunaten"-flet Enea duke me shkeputur nga mendimet.
"Khem....Ju kishit dalur te kater,Ela nuk ishte..."
"Pse?Nuk do kete qene pjese e Dimeroreve sepse nuk ka mundesi te mos ishte me ne."-flas une.
"Ehe vazhdo"-shtoj une pastaj kur pashe qe ai po me shikonte i besdisur, qe e nderpreva.
"E ky te pelqeu,u cmend fare,vetem per ty fliste na ka care derrasat"
"Ja filloj me i ekzagjeruar ky"-shfryen Tajleri.
"E ashtu keshtu eee..ee...iu pa kur ju u zhduket papritur."
"Prit ti na ke pare kur.."-flas une njekohesisht me Beatrix,Tranksin dhe Brandonin,duke shikuar njeri-tjetrin te habitur.
"Dhe nje dite tjeter iu pashe me nje plak,qe ishte 'I Pari' pyeta ate,dhe ai me tregoi gjithcka"-flet Tajleri.
"Me tha qe: 'meqe eshte per dashurine po bej nje perjashtim.' Pastaj,une u bera pjese e Dimeroreve dhe pjesen tjeter e dini vete."-perfundon ai.
"Edhe une qe mendoja qe ti ishe Verorë"-them une.
"Eee...kam nje ide"-nderpret Joeli.
"Cfare ideje?"-pyesim ne.
"Ne te gjithe i duam aventurat..."
"Po?"-nderpresim ne ate te paduruar per ate qe do te thoshe.Kur behet fjala per aventurat keshtu behemi ne.
"Dhe po mendoja..."-flet Joeli duke lene fjaline ne gjysem.
"Fol oreee"-bertet Enea i paduruar ndersa Joeli qeshte.
"Fol ooo rop.."-nisi te shante Enea por ndaloi.Une marr nje jastek dhe i gjuaj.
"Po mendoja te shkonim ne Antarktikë me nendetese"-flet Joeli.
"Me ne fund e nxorri"-flet Enea ndersa ne shikojme nga ai duke shqyer syte.
"He more ju,nxorri fjalen,keqkuptues,aty mbajeni mendjen ju"-shton ai pastaj ndersa ne qeshim.
"Prit prit...Antarktikë the??"-flet Ela.
"Po"
"Me nendetese??"-pyet ajo perseri.
"Po"
"Uuuhhhh,yess, pooo "-hidhet ajo nga gezimi.
"Sa dite?"-pyet ajo perseri.
"Aq sa ndejtem edhe në det,pese dite"
"Do shkojme por pasi te mbaroj Shen Valentini"-nderpret Tajleri.
"edhe kete vit single une"-flet Enea duke bere si i merzitur.
"Wee kete vit eshte ndryshe,do ikin keta pellumbat dhe e gjithe dita eshte e jona."-flet Joeli i lumtur.
"Po po e juaja"-flet Tajleri duke tundur koken.
"Oooo vellai im me i miri nga te gjithe"-fillon ta marri me te mira Enea.
"Nuk funksionojne me mua keto,Enea."
"Nuk e ke seriozisht qe nuk do na lesh per qejfin tone,te lire??"
"Jo, nuk ka qejf per ju"
"Ytt sa i keq"-flet Joeli dhe i ben me sy Eneas sikur ti thoshte 'luaj rolin'.
"Epo mir pra, si te thuash ti Tajler.Ne do shohim filma ketu nuk do merzitemi,ta bejme pushim ate dite"-thote Enea,duke shikuar nga Rajani dhe Joeli qe po pohonin me koke.
"Po pra"-flasin ata te dy ndersa Tajleri ngriti njeren vetull por nuk tha gjë.
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Adventure"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...