"Dëgjonin të qeshura bebesh,u ngritën dhe u nisën të dilnin por nuk u hapej dera ,njëri prej tyre ktheu kokën mbrapa dhe..."
"Buuu"-bërtiti Aleksi mbrapa nesh.
"Aaaa"-bërtita unë ,Ela,Beatrix,Brandon...aq shumë u tremba saqë ju hodha Tajlerit sipër dhe e kisha shtrenguar aq shumë në përqafim..Ndersa këta tjeret qeshnin,hahaha shumë për të qeshur.Pashë nga Brandoni dhe Beatrix ishin përqafuar të dy saqë po shtrydhnin njëri tjetrin.Mora një jastek dhe ja gjuajta Eneas (do mësohemi me këta jastëkët 😌).
"Shohim kukulla Barbi për të rritur ,se nuk kemi cfarë bëjmë"-tha Joeli.
"Ikni në banjo ktu nuk ka!"-tha Ela
"Ose dilni jashtë"-shtova unë.
"Si të urdhërosh shefe!"-tha ai dhe në atë moment u dëgjua zhurma e një telefoni.
"Kë mori malli për mua kështu?"-tha Rajani duke hapur telefonin.
"Alo ,aaa dysheku Vrimeo jeni ju?"
"Po më duhet një se na u prishën sustat ,cdo natë punime bëj"
"Ku jetoj unë? Te fshati 'ropt ku ti kesh' jetoj."tha ai dhe ja mbylli.
"Sa bukur ja fute"-qeshte Aleksi.
"Ishte mashkull,po të ishte femer do ja fusja ndryshe"
"Merrni atë kutinë dhe zgjidhni ndonjë leter"-tha Joeli.
"E kam unë radhën tha Ela"-futi dorën në kuti dhe zgjodhi një letër.
"Të kujtojmë të shkuarën,episodi 1"-tha ajo.
"Mbaj mend kur ia kemi ngjitur Tranksin ,Denit se kta bënin shumë gjëra dhe ne menduam mos kanë ndjenja."-foli Beatrix.
"Po moj ju na patë atëhere shtri sipër njëri tjetrit dhe nuk na linit te shpjegoheshim"-fola unë duke kujtuar atë ditë të nxehtë Vere ku kalamajt e lagjes dilnin e na lagnin me ujë.Shikova nga Tajleri që kishte ngritur njërën vetull,xhelozi dreqit.
"Më pëlqen kjo ehe vazhdojeni.."-tha Joeli,këta një gjë të dëgjojnë e lidhin direkt me upsi dupsin.
"Ata kalamajt e lagjes do na lagnin,ne po vinim nga shkolla dhe unë ju hodha përsipër Denit që mos tu lagte"-tha Tranksi dhe unë pohova.
"Po ju u lagët se u lagët"-tha Brandoni.
"Po na zuri paniku o goc"
"E mir mir e lëm këtë...të flasim atëhere kur na ndoqën ata cunat."-e mbaj mend para 4 vjetësh që nuk kam vrapuar kurrë aq shumë.
"Aaa po që ti i hodhe sheqerin në fytyrë"-mu drejtua Tranksi mua ndersa unë qesha pafajësisht.
"Ishim në kafene,do tundte sheqerin kjo,ja hodhi në fytyre atij cunit të botës."-tha Beatrix.
"E mbaj mend di tani kur nxorri atë thikën"
"Dhe ti që e pe njëher dhe ja fute vrapit na le ne aty"-tha Brandoni.
"Po ju m pse i derdhët ujin atyre ,mir ujin po Beatrix i hodhi kafen e nxehtë."
"Po mirë ja bëra të më shaj motren mua ai qelbësira që ishalla të ket vdek"
"Apo nuk ishin dhe një tuf ata"
"Ti thuaj shyqyr nuk patën armë se do ishim harruar tani"
"Ee vrapuam ne u bëm telef.."
"Si shpëtuat pastaj ju?"-pyeti Tajleri.
"Pamë një polic shkuam atje dhe kthyem kokën nga ata e i nxortëm gjuhën... e nuk i kemi parë më që prej asaj dite"-përfundova unë.
"Pashë unë njërin,atë flok gjatin që ja derdha kafen në surrat"-tha Beatrix.
"Dhe ai më pa,po un hipa në autobus e kështu ...waa paskan ardhur dritat!"-tha ajo përseri ,woha po këto kur erdhën?
"Edhe shiu paska pushuar"-foli Enea.
"Hajt natën e mirë"-thashë unë dhe Tajleri po më ndiqte me sy.U shtriva në shtrat ndejta 2 minuta dhe më zuri gjumi...ndjej disa duar dhe buzë të më puthin sa shpejt erdhi mëngjesi?!Hap sytë dhe përballem me Tajlin.
"Kotele ku iken ti pa më dhënë puthjen e darkës??"-më pëshperit ai në vesh dhe fillon të më puthë nga qafa,një drithërim më përshkroi tër trupin...buzët e tij të nxehta po vulosnin qafën time me puthje...ndjeja veten sikur isha në qiellin e shtatë...në atë moment e ndjej që Tajleri më kafshon në pjesën më delikate të qafes..
"ahh"-rënkoj paksa nga kënaqësia dhe dhimbja që ndjeva në ato çaste.
"mosss me rënkime se të bëjë timen në këto momente"-tha Tajleri me zërin e tij të trash mes puthjes...lëshoi frymën e ngrohtë në qafën time e cila po më jepte emocione të papërshkrueshme,të cilat po më bëjnë të dridhem e tëra.... Vazdonte të më torturonte me puthje në qafë,ndërsa unë kafshoja buzën e poshtme fort për të mos nxjerr ndonjë rënkim...
Ndjeva që u largua nga qafa ime,unë i kisha akoma sytë mbyllur. I hapa sytë,por i mbylla prap pasi ndjeva buzët e tij të ngrohta mbi të mijat,të cilat vulosën dhe aty.. u shkëput nga aty..
"Natën e mirë kotele"
"N..naten..."
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Adventure"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...