1~Ostatni rok w Hogwarcie

635 21 7
                                    

         Hermiona
Siedziałam na łóżku w swoim pokoju gdy nagle usłyszałam swoją mamę:
- Hermiona, skarbie szybko bo się spóźnisz!
-Tak mamo już idę...- odpowiedziałam mamie i zbiegłam na dół.
Zjadłam szybko śniadanie i wsiadłam do samochodu razem z tatą.

          Harry
Wstałem dzisiaj bardzo wcześnie. O 5.20 byłem już na nogach. Ron postanowił zostać w Norze i nie wracać do Hogwartu, więc nie miałem po co go budzić.Zerwanie z Hermioną było chyba największym powodem dla, którego nie chciał wracać do szkoły. No właśnie Hermiona.... Od 5 roku nauki zacząłem patrzeć na nią inaczej. Sam nie jestem pewny co do niej czułem, szczególnie dlatego, że dalej byłem z Ginny.

        Hermiona
Po drodze myślałam o chłopaku, którego bardzo kochałam...nie, nie był to Ron. Był to...Harry...tak ten Harry Potter. Podoba mi się on od dłuższego czasu, mianowicie od 3 roku nauki w Hogwarcie. Byłam jego przyjaciółką, ale nie chciałam być nią dłużej...znaczy...eh nie ważne...
-Hermiona! Hermiona!-krzyczał już mój tata.
-Ja? O hej tato - odpowiedziałam zmieszana.
- Jesteśmy już na miejscu - oznajmił pan Granger.
Wysiadłam z auta wzięłam swój kufer i przedostałam się na peron 9 i 3/4.

           Harry
Cały czas myślałem co powiedzieć Ginny...chciałem z nią zerwać bo jej zwyczajnie już nie kochałem. To było zwykłe zauroczenie. Sam nie wiedziałem czy kiedyś w ogóle ją kochałem...
W końcu pani Molly zawołała nas na śniadanie. Po śniadaniu zamierzałem powiedzieć Ginny, że już nie chce tego ciągnąć dalej bo nie ma to najmniejszego sensu.
- Ginny możemy pogadać? - zapytałem mojej dziewczyny.
- Jasne, Harry - odpowiedziała mi rudowłosa.
- Wiesz bo...j-ja... - nie umiałem jej tego  powiedzieć.
- Chcesz ze mną zerwać bo kochasz Hermione? - zatkało mnie, nie wiedziałem co powiedzieć.
- T-tak...przepraszam - powiedziałem, a Ginny tylko powiedziała szybko „ok" i przytuliła mnie.
Godzinę później byliśmy już na stacji, a tam....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
🎉 Hejka! 🎉
Jestem tu nowa i to moja pierwsza książka. 📚🎊
Postanowiłam pisać ją o Harrym i Hermionie czyli o moim ulubionym shipie!❤️💗💖
Myśle, że wam się spodoba! 💜😅🥳
(Sprawdzałam na szybko)
(327 słów!🤍)

Wszytko jest możliwe ~ Harrmione Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz