5 ~ dormitorium

338 18 2
                                    

           ...
Gdy Harry WRESZCIE się przebrał, zaczęli zbierać swoje rzeczy i wyszli z pociągu.
- Harry?
- Tak?
- Wiesz, że w tym roku nie mamy już tych dormitorium co w zeszłym roku?
- A jakie będziemy mieć?
- Nie wiem, Harry. Nie wiem...
Harry przez całą ucztę  myślał o Hermionie, bardziej o zdarzeniu w pociągu.
Po zjedzeniu razem z Hermionom wybrał się do Dumbledora zapytać o sypialnie.
- Dzień Dobry Harry, Hermiono - powiedział dyrektor.
- Dzień Dobry - odpowiedzieli równocześnie.
- Profesorze - zaczęła Hermiona - mamy pytanie co do dormitorium.
- A no tak! Dobrze, że mi przypomnieliście... niestety w szkole jest za dużo uczniów...
- Dyrektorze, w takim razie gdzie mamy spać? - zapytał Harry.
- Harry... mamy jedno dormitorium wolne... - kontynuował Albus.
- to świetnie! - powiedziała uradowana dziewczyna.
- ale problem w tym, że jest w nim jedno łóżko - starzec uśmiechnął się łagodnie.

        Hermiona
Gdy dyrektor powiedział o jednym łóżku, które akurat przypadło mi i chłopakowi który mi się podoba byłam szczęśliwa, ale jednocześnie nie zadowolona.

          Harry  
Byłem tak szczęśliwy i jednocześnie nie szczęśliwy z powodu wspólnego dormitorium, że chciałem pocałować Hermione, ale wiedziałem, że nie mogę...

          ...
- Harry, Hermiono to wasze dormitorium - powiedział Albus i zniknął. Na drzwiach podało: „Dormiorium dla par" obydwoje popatrzeli  się na siebie i zarumienili. Gdy weszli do środka zobaczyli wielkie, drewniane, z czerwoną pościelą, łóżko. Ściany dormitorium były lekko kremowe, na nich wisiały obrazy i duży zegar. W koncie był kominek, mała kanapa i dwa fotele, wszytko w kolorach domu lwa. Po drugiej stronie dormitorium znajdowały się drzwi, które jak domyślała się Hermiona prowadziły do czarno-białej z złotymi dodatkami łazienki. Obok drzwi była wielka szafa. Uwagę Harry'ego przykuły przesuwane drzwi, które prowadziły do małej biblioteczki z dużym stołem na środku. Jednym słowem raj dla Hermiony. Pokój był piękny.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejcia!💕
Jak pisałam jak wygląda dormitorium wyobraziłam je sobie, więc też się postarajcie!📚🎉
🎊Już trochę się rozkręca!🎊
I tak wiem, że siedzieli w pociągu aż 4 rozdziały, przepraszam! Jak możecie się domyślać nie sprawdzałam🤡😞👉👈
(316 słów!💜)

Wszytko jest możliwe ~ Harrmione Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz