| 𝐋𝐢𝐯 |
Na druhý deň prebiehalo všetko vysnívano skvele - na raňajky sme mali palacinky, keďže rodičia dospávali nočnú a tak sme mohli mať sladké, Kayla nezaspala tak sme asi po prvýkrát na čas stihli autobus, v škole mi dokonca odpadla posledná hodina a keď som z nej o nejakej jednej vyšla, čakal na mňa Isaac.
,,Začína sa to stávať zvykom, nemyslíš?" pobavene som nadvihla obočie, keď som prišla k nemu a jeho autu, na ktorým stál na ceste pred školou a hrdo sa vystrela, keď som si všimla, že niektorí spolužiaci sa na mňa prekvapene pozerajú.
Isaac mi na pozdrav kývol hlavou a tiež sa usmial. ,,To závisí od toho, ako to zoberieš."
S úškrnom som si z tváre odhrnula vlasy a napokon jemne naklonila hlavu.
,,Niežeby mi to vadilo, ale stalo sa niečo? Asi tu nie si aby si ma odviezol domov," dodala som ako vtip, ale potom trocha zvážnela:
,,Ide o tvoju... o tvoju prácu? N-nebodaj sa našla ďalšia... ehm... obeť?" Stíšila som hlas a napäto naňho pozrela. Prišlo mi ako večnosť, keď konečne odpovedal.
,,Nie, to nie. Teda, takmer," pokrútil hlavou, načo mi trocha odľahlo, ale po jeho posledných slovách sa vo mne opäť mihla zlá predtucha. Skôr než som sa však stihla niečo spýtať, predbehol ma a jeho líca sa pritom mierne začervenali.
,,Totiž, napadlo mi, ak by si teda súhlasila, že by som ťa vzal na miesto činu kde sa našlo telo Samanthy Andersonovej. Myslím tým, možno by ťa tam niečo napadlo alebo by si prišla na ďalšie skvelé závery, čo by nám pomohli posunúť sa ďalej a tak," vysvetlil rýchlo a nervózne sa poškrabal sa vo vlasoch, pohľadom lietajúc všade naokolo.
Mne to v tú chvíľu však bolo jedno, po jeho ponuke ma zachvátilo nadšenie a ja som naňho úžasom vytreštila oči. ,,Počkaj, to naozaj? Videla by som miesto činu? Ako za páskou? A ešte pred výškou? Oh bože!"
Bolo mi jasné, že som asi vyzerala ako Amber, keď dostala nové topánky, ale pripadala som si, že sa mi splnil sen.
Isaac ale očividne nevyzeral byť zaskočený, tváril sa akoby to potešilo aj jeho.
Usmial sa a opatrne dodal: ,,Áno, za páskou. Momentálne by tam mali byť len nejakí policajti, čo to tam strážia, takže nebude problém sa tam dostať. Síce odtiaľ technici zobrali väčšinu stôp, ale stále môžeme omrknúť aspoň prostredie."
Široko som sa usmiala. ,,A to tam pôjdeme ako hneď teraz?"
Keď znova prikývol, myslela som si, že dnešný deň už ani nemohol byť lepší.
,,Ak teda môžeš," naklonil hlavu a kývol na telefón v mojej ruke. Pochopila som, rýchlo ho odomkla a napísala mamine, že sa zdržím v meste so spolužiačkou. Hneď na to ma však bodlo svedomie, keďže som jej nerada klamala.
Veď jej to potom poviem, sľúbila som si v duchu a znova s úsmevom zdvihla hlavu na Isaaca.
,,Môžeme."
~ ~ ~
Tretie miesto činu nášho vraha nebolo celkom odlišné od predošlých, ale aj tak som si všimla nejaké nezrovnalosti.
Prvá vec, ktorá mi udrela do očí, bola, že ju vlastne zabil pri kraji lesnej cesty.
Clarissa a Amy boli v lese hlbšie, ale toto bolo pri rovine trocha väčšej ako veľkosť auta tiahnúcej sa dopredu, pozdĺž ktorej bol kopec. Nebola vyjazdená, ale ani zarastená či zabudnutá. Vyzerala akoby sa používala, len nie tak často.
YOU ARE READING
TRI SESTRY a záhada tarotových kariet ✓
Teen FictionAmber Carterová sa za tie roky vybudovala na kráľovnu školy. Kayla Carterová bola dievčaťom, čo sa nikdy nezamotalo do problémov. A Liv Carterová bola vždy tak trocha unesená fantáziou. Avšak, zrazu sa toto stalo minulosťou. Kvôli rodičom a ich nove...