~ 40. Kapitola ~

29 11 1
                                    

| 𝐀𝐦𝐛𝐞𝐫 |

Zbohom, Tím A!

Rezonoval mi v hlave Livin pozdrav, keď sme sa všetci vrátili dovnútra a zamierili si to do kuchyne (teda aspoň ja s Adamom).

Usadili sme sa oproti sebe na stoličky a naliali si čaj, ktorého sa však ani jeden nedotkol.

Potom som to už nevydržala.

,,Prečo s ním šla sama?" zamrmlala som a zamračila sa na Adama predo mnou, no on len pokrčil plecami.

Oprela som sa o chrbát stoličky, porozhliadla sa po kuchyni, akoby mi to mohlo s niečím pomôcť a počúvala spoza mňa tichú debatu rodičov, čo boli v obývačke.

,,Doriti," vydýchla som unavene. ,,Doriti, doriti, doriti."

Adam naďalej mlčal a pozoroval ma zachmúrenými modro-zelenými očami.

,,Keď sa stane niečo aj Liv..." neodpustila som si a zahryzla si do pery.

Nemohla som nad tým prestať rozmýšľať, i keď neubehla ani pol hodina, odkedy Isacovi prišla adresa toho týpka, ktorý moje sestry sledoval a on s Liv nasadol do auta.

Samozrejme, že najprv váhal, no po jej neustálom prosení a tvrdení, že "veď idú len na prieskum", nakoniec podvolil.

Debilný Isaac. Ak sa jej niečo naozaj stane...

,,Neboj, vie, čo robí," skúsil ma upokojiť alebo aspoň pobaviť Adam, načo som si odfrkla.

,,Určite," prevrátila som očami. ,,A ja som potom jednorožec."

,,Oh môj bože, aj ty?" neveriacky na mňa pozrel a potom napodobnil zvuk erdžania, čo bolo tak absurdné, že som sa musela zasmiať.

Zakrútila som hlavou nad jeho trápnym správaním, no bola rada, že ma na chvíľu dokázal rozptýliť.

,,Tak som to nemyslela. Ja len... príde mi to všetko ako jedna veľká náhoda. Náhoda menom Isaac," vzdychla som a skrčila obočie.

,,Náhodou objavil páchateľa; náhodou mal kamoša v inom oddelení, čo mu hneď vypatrál adresu; náhodou predtým, než dorazili posily, odišiel... Správa sa prehnane a ľahkomyselne," vysvetlila som a zamračila sa ešte viac. ,,A my sme s ním pustili Liv."

Chcelo sa mi tresnúť hlavou do stola, na ktorom som mala položené ruky. Bola som frustrovaná a zúfalá.

Kto si tým čo dokazoval?

,,Am," ozval sa Adam a láskyplne sa na mňa zahľadel, ,,ver mu trocha; nie nadarmo sa dostal na FBI. Chápem, že sa o Kaylu a Liv bojíš, ale Isaac predsa stojí na našej strane."

Popravde som nevedela, prečo sme túto debatu začali rozoberať.

Vzdychla som: ,,To je jedno. Asi sa len potrebujem... vyspať."

Adam zažmurkal, pomaly prikyvujúc.

Chystala som sa niečo povedať, ale všimla som si, ako rodičia vedľa vstávajú a idú k dverám.

Žeby sa už vrátili?

Avšak neboli to oni - boli to ďalšie čierne obrnené auta patriace FBI, ktoré zavolal Isaac.

,,Dofrasa," znova mi vykĺzla nadávka, vybehla som z kuchyne, predrala sa okolo rodičov a rýchlo schmatla najbližšiu bundu.

,,Nie sem!" zakričala som, akonáhle som rozrazila dvere, preskočila schody a otriasla sa od mrazivého chladu.

,,Tu nie ste na správnom mieste!" Bežala som k nim, no oni začali vystupovať z áut. Idioti.

,,Isaac," lapala som po dychu, keď som zastavila pri najbližšej postave. ,,Isaac už odišiel. On už je na ceste k tomu správnemu miestu," habkala som a stretla sa s nechápavým pohľadom od ženy.

,,Prosím?" porozhliadla sa zmätene.

,,Isaac," vyhŕkla som znova.

,,Myslíte Latneyho?" zopakovala a ja som prikýla.

,,Hej, áno," súhlasila som rýchlo a ukázala späť na cestu, ktorou prišli. ,,Asi pred dvadsiatimi minútami odišiel. Nevolali ste s ním?"

Žena pokrútila hlavou. ,,Ale snažili sme sa... máte tu adresu?"

Pohotovo som prikývla, rada, že rovno prešla k veci. Chystala som sa otočiť, aby som znova zabehla do domu a z notebooku ju skopírovala, no narazila som do Adama.

Zachytil ma, počkal, kým nenaberiem rovnováhu a potom podal nejaký papierik tej žene.

Tá ho preletela pohľadom a prikývla.
Mávla na hliadky, potom sa otočila na nás a venovala nám napätý úsmev.

,,Vďaka," započula som, než podišla k najbližšiemu vozidlu, ktoré zároveň spustilo okienko a niečo doň povedala, ukazujúc na mňa.

,,Všetko dobre dopadne," uistil ma Adam, no nebola som si tým tak istá. 

A keď na mňa tá žena mávla a naznačila mi, že mám ísť s ňou do auta, moje sebavedomie sa vyparilo tak rýchlo, ako prišlo.

~

Ňo, trocha kratšia časť, každopádne v ďalšej už bude trocha napätia :))

TRI SESTRY a záhada tarotových kariet ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora