| 𝐊𝐚𝐲𝐥𝐚 |
Vošla som do svojej izby a zavrela za sebou dvere, takže Livin hlas, ktorým niečo hovorila do telefónu konečne utíchol.
Niekto jej zavolal tesne predtým, než sme prišli domov, čiže som bola rada, že som už nemusela počúvať to jej bľabotanie o vraždách, ktorými sa od dnešného dňa zaoberali už naozaj všetci.
A to kvôli tomu, že bola o jednej nejaká novinárska tlačovka a hlavný vyšetrovateľ povedal, že sme mali čo dočinenia so sériovým vrahom.
Takže bolo úplne jasné, že sme sa potom všetci cítili čoraz stiesnenejšie.
Napríklad, rodičia mali strach aby sa nám niečo nestalo, keďže naozaj neplánovali, že sa presťahujeme mimo civilizácie a práve tu sa začnú diať tieto neľudské tragédie a my sme to brali na jednu stranu ako niečo nereálne, ale po chvíli aj mňa mrazilo z predstavy, že by sa mi niečo stalo.
,,Ahoj, zlatíčko," usmiala som sa na moje ryšavé mačiatko a hneď ho zobrala do náručia.
,,Poviem ti, dnešný deň bol príšerne náročný," vzdychla som a pokrútila mojimi stuhnutýmim ramenami. ,,Čo mi pripomína, že mám dozajtra spraviť projekt z angličtiny a vypracovať nejaké opakovanie z vied."
Porozhliadla som sa po zhruba upratanej izbe, znova si vzdychla a potom si s taškou a Nancy sadla do kresla za písací stolík.
,,Tak sa do toho hneď vyhrneme, aby sme to mali z krku, čo povieš?" pokúsila som sa usmiať, i keď sa mi absolútne nechcelo (komu hej, však?).
Vytiahla som si potrebné učebnice z prírodných vied a nalistovala stranu, pohľadom som však lietala po mojom výhľade z okna.
Red Hood bol síce nenápadný a teraz aj celkom strašidelný, no mal niečo, čo ma prinútilo rozmýšľať o ňom ako o čarovnom mestečku.
A hlavne jeho lesy ma priam fascinovali, ostatne ako Liv.
Rýchlo som však pokrútila hlavou a sústredenosť znova obrátila na učenie. Čím skôr predsa začnem, tým skôr to budem mať hotové, no nie?
,,Môžeš mi pomáhať, čo ty na to?" prehodila som a pohladila zaspávajúcu Nancy v mojom lone. ,,Alebo teda nie," vzdychla som znova a potom som sa do toho pustila.
Netrvalo však ani hodinu, kým som sa začala cítiť z nejakého dôvodu zvláštne.
Zamračila som sa a rýchlo sa porozhliadla po izbe, ale okrem šera z vonku som nevidela nič.
Ten pocit však neprestával, mala som pocit akoby sa mi do tela zarezával slizký pohľad.
Pohľad?
Sledoval ma niekto?
Nancy očividne vycítila moju náhlu zmenu nálady a začala sa taktiež obzerať, no rýchlo som ju pohladila a snažila si upokojiť z ničoho nič rýchlo bijúce srdce.
Čo sa dialo?
A prečo som sa správala tak paranoidne?
Nič tu predsa nebolo. Liv bola niekde v dome, určite v takejto zime a fujavici nebehala po vonku a nešpehovala ma cez okno, rodičia neboli doma a navyše Amber bola niekde s Adamom, takže... počkať.
Okno.
Prehltla som a akoby v sne sa postavila zo stoličky. Nancy nervózne zamňaukala, ale nevenovala som jej pozornosť. Teraz ju totižto plne malo veľké okno pri skrini. Bol niekto v lese a sledoval ma odtiaľ?
ESTÁS LEYENDO
TRI SESTRY a záhada tarotových kariet ✓
Novela JuvenilAmber Carterová sa za tie roky vybudovala na kráľovnu školy. Kayla Carterová bola dievčaťom, čo sa nikdy nezamotalo do problémov. A Liv Carterová bola vždy tak trocha unesená fantáziou. Avšak, zrazu sa toto stalo minulosťou. Kvôli rodičom a ich nove...