~ 15. Kapitola ~

55 12 7
                                    

| 𝐀𝐦𝐛𝐞𝐫 |

,,Takže chceš povedať že..." Kaylina veta zostala nedokončená, pretože Liv využila náš šok, prudko sa nám vytrhla zo zovretia a rozbehla sa ku čiernym autám (dosť štýlových, mimochom).

,,Sakra!" vykĺzlo mi a moja ruka zasiahla prázdno. S Kaylou sme sa naraz pohli, snažiac sa ju zastaviť, ale bolo príliš neskoro, behom obišla skupinky ľudí sledujúcich dianie a mierila k tým autám.

Rozbehli sme sa za ňou.

Dialo sa toho na mňa moc, presne ako v tú noc, kedy sme sa dozvedeli že zmizla Clarissa (a mali rozhovor s tým hrozne vyzerajúcim týpkom).

,,Toto mi spravila aj minule," počula som zadychčane Kaylu vedľa mňa.
,,Určite má z behu jednotku," prikývla som, dobehla za Liv a zastala, pretože už viedla normálnu konverzáciu.

,,Naozaj ste ten prípad dostali len dnes?" opýtala sa Liv mlado vyzerajúceho chalana s preukazom FBI na krku.

Prikývol a potom sa na nás pozrel. Neverila som, ako rýchlo si Liv dokázala omotať ľudí okolo prsta a presvedčiť ich, aby jej povedali mega tajné informácie.

,,Dievčatá, toto je Isaac Latney, práve robí niečo ako prax tuto v FBI," predstavila nás a usmiavala sa.

A mňa napadlo hneď niekoľko myšlienok:

Tak za prvé, ako to stihla všetko zistiť? Boli sme len dve sekundy za ňou!
Za druhé, naozaj existovalo niečo ako prax v FBI?
A za tretie, kedy konečne prestane hovoriť FBI?!

,,Isaac, Kayla a Amber, moje staršie sestry a takisto vyšetrovateľky tohto prípadu," pokračovala Liv.

Nesnažila sa mu práve povedať že sme súkromná vyšetrovacia agentúra zložená z dvoch deciek a jednej maturantky, však nie?

,,Rád vás spoznávam," usmial sa na nás mladík a ja som na ňom mohla oči nechať. Ten bol ale trieda, dopekla! Koľko mohol mať? 21? A prečo sa správal, akoby tu vôbec nebol kvôli ďalšej vražde?

,,Myslím že psychopati majú talent na vyhľadávanie ďalších psychopatov," zamrmlala vedľa mňa Kayla a tiež si zarazene premeriavala tohto "stážistu".

,,Prepáčte, že sa pýtam, ale koľko vám je?" odkašľala som si, aj ja som na chvíľu asi zabudla kde sme.

,,Dvadsať," odvetil celkom milo a ja som si v duchu strelila ďalšiu facku.
Musíme vypadnúť, lebo sa tu schyľuje ku katastrofe.

,,Čo zatiaľ máte, Liv?" opýtal sa Isaac zaujato a natočil sa k nej, bol skoro o dve hlavy vyšší ako ona.

Liv sa s radosťou pustila do vysvetľovania o svojich teóriach a postupoch, zachádzajúc do podrobností.

Ako som povedala, musíme vypadnúť. A to hneď. Lebo nielenže sa schyľuje ku katastrofe, schyľuje sa tu ku veľkej katastrofe.

,,Lenže chýbajú nám niektoré detaily," zakončila Liv a zaklipkala očami, sladko sa naňho usmievajúc. S Kaylou sme sa na seba neveriacky pozreli. To ho teraz akože balila či čo? Stále jej nedošlo, v akej sme situácii?

Ale Isaac ma našťastie vyviedol z omylu a hneď ju zrušil: ,,Myslím, že vám ich nemôžem povedať, je mi ľúto." Zatváril sa smutne a zahryzol si do pery.

,,Prosím," znova zažmurkala a potom stíšila hlas: ,,Aj tak bude o chvíľu tlačovka a bude to vo všetkých novinách. Prosím, prisaháme, že to nikomu nepovieme. Budeme to len vedieť o niečo skôr ako ostatní... a navyše, ty zatiaľ nie si naozajstní vyšetrovateľ, takže nemusíš dodržiavať veci ktoré majú ostatní."

Nadvihla som obočie, zadržiavajúc smiech. Ako, celkom dávalo zmysel to čo hovorila, ale aj tak... bolo to niečo ako štátne tajomstvo, mohli ho za to vyhodiť.

Ach Bože, začalo sa mi to podobať nejakému filmu. Dosť amatérskemu a strašnému.

,,Dobre, ešte si to premyslím," vzdychol Isaac-Livina-láska-na-prvý-pohľad a prehrabol si bledohnedé vlasy. Panebože, už to bolo ako romantická sračka. Takto to predsa v živote nechodilo!

,,Dám ti svoje číslo," navrhla Liv a z vrecka bundy vytiahla poznámkový blok ktorý tam nosila odjakživa.

Okej, očividne to takto nechodilo v živote ostatných, iba v tom Livinom. Sakra dievča.

,,Ale naozaj nič nesľubujem," zopakoval Isaac, ale všetky sme na ňom videli, že to spraví. Páni, Liv si naozaj išla svoje.

,,Moc ti ďakujem," usmiala sa naňho ešte raz Liv a ja som pocítila šancu vypadnúť.

,,Myslím, že na teba volá tvoj šéf," vyhŕkla som, načo sa Isaac otočil a tak som rýchlo schmatla Liv aj Kaylu za ruky a potiahla ich preč.

,,Ty si totálna krava, Olivia," zasyčala som na ňu a bez ďalšieho komentára sledovala, ako mu ešte máva.

,,Nespraví to, však nie?" uistila sa Kayla, ale bolo to zbytočné.

Všetkým nám bolo jasné, že to spraví. Pretočila som očami. Nesnívalo sa mi?

Dopekla, kedy mi chcel niekto povedať, že sťahovanie znamená aj zaľúbenie sa?

~

Konečne na scénu prichádza Isaac (ktorý robí prax u FBI). Aký z neho máte dojem? 

TRI SESTRY a záhada tarotových kariet ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora