~ 17. Kapitola ~

52 12 10
                                    

| 𝐊𝐚𝐲𝐥𝐚 |

Vošla som do školskej jedálne a postavila sa do radu na jedlo. Podľa lístku malo byť niečo ako hovädzie mäso a hrachová kaša (naozaj som nechcela vedieť ako to spolu bude chutiť), no bol štvrtok a čakala ma už len posledná hodina z chémie, takže som to ani moc neriešila.

,,Hej, že sa môžem obehnúť? Mám tréning."

Najprv som nevedela, že tá otázka bola mierená na mňa, ale keď to znova niekto zopakoval a navyše ma poklepkal po pleci, došlo mi to a ja som sa trocha nechápavo otočila.

,,Prepáč," vyhabkala som, keď som si všimla futbalistu v tenkom červenom drese pod ktorým sa mu rysovali svaly a moje líca tak automaticky vzplanuli, ,,n-nepočula som ťa."

,,Môžem sa obehnúť?" opýtal sa znova a zachytil môj pohľad, načo sa provokatérsky uškrnul.

,,Eh, no, iste," pokrčila som plecami a pustila ho pred seba, premýšľajúc, či to nebol jeden z tých "bad boyov", pred ktorými nás Amber varovala.

Bol fakt, že vyzeral ako namyslený egoista a sukničkár, ale zároveň v tejto dobe bolo takých ľudí dosť, takže...

Prudko som pokrútila hlavou, načo sa na mňa krátko otočil, ale rýchlo som sa zatvárila, že si čítam menu.

Našťastie sme potom postúpili dopredu a museli si zobrať príbor a taniere.

Nečakala som na vodu a radšej sa pobrala kade ľahšie, pri stôl kde sedel Adam s Amber, Liv a moja spolužiačka, s ktorou sme si celkom rozumeli.

,,Čaute," pozdravila som ich a klesla na stoličku oproti Liv, ktorá si ma so záujmom prezerala.

,,Byť tebou si polievku ani nedávam a na tú kašu tiež rovno zabudnem," odporučila mi Amber, keď skončila s tichým rozhovorom s Adamom a vážne sa pozrela na moje jedlo.

,,Ah, iste," prikývla som, nasilu sa usmiala a sklonila sa nad tanier, kde som začala hľadať nejaké jedlé časti (teda akoby tam nejaké boli).

Až po chvíli som si všimla, že pri stole bolo úplne ticho, preto som zdvihla hlavu, v snahe zistiť, prečo všetci mlčia. 

Liv duchom neprítomne hľadela do taniera, Amber pila vodu a Adam sa naklonil, šepkajúc jej niečo do ucha a moja spolužiačka... na mňa zarazene, fascinovane hľadela.

,,Kay, naozaj nevieš kto bol ten príšerne sexi chalan, s ktorým si sa rozprávala?" prekvapene sa opýtala Valery, moja momentálne asi jediná kamarátka s ktorou si rozumeli aj sestry (i keď s ňou boli len na obedoch). 

,,Ehm?" skoro mi zabehlo, nahlas som sa rozkašľala a vypleštila na ňu oči. Vážne povedala o nejakom chalanovi, že bol sexi? A pri obede?

Jasné, Valery bola svojská, veselá dievčina, ktorá mala zhruba rovnaké záujmy ako my (teda okrem Liv, ale s ňou nemal spoločné záujmy skoro nikto), ale toto bolo... neprirodzené aj na ňu.

,,Volá sa Mike Davidson, je to kapitán futbalového družstva a zároveň najviac hot chalan z celej školy," vysvetlila mi Val, zatiaľ čo som očervenela a pozrela do taniera a ona sa ho snažila nájsť pohľadom.

TRI SESTRY a záhada tarotových kariet ✓Where stories live. Discover now