~ Epilóg ~

45 11 7
                                    

| 𝐀𝐦𝐛𝐞𝐫 |

Sneh jemne narážal do okien, v krbe praskal oheň a svetielka na vianočnom stromčeku veselo žiarili, keď sme všetci sedeli na gauči a tešili sa z pohodlných Vianoc. Bolo príjemné vidieť úsmevy a počuť smiech.

Liv s Isaacom boli prikrytí dekou, pili punč a veselo sa rozprávali s Adamom, mamina s Kaylou doniesli ďalšiu várku sušienok a pomarančov, napokon si obe prisadli tiež a ja s otcom sme hrali karty.

Zachytila som Kayle letmo ruku a s jemným úsmevom na ňu pozrela, akoby náhodou jej venujúc zvedavý pohľad. Ona však len vykúzlila úsmev a napila sa čaju.

Vzdychla som. I keď bolo všetko teraz v pohode, ešte stále som v nej občas zahliadla Kaylu z tej noci. Snažila sa vyzerať šťastne, i keď úplne nebola.

A možno ju len sklamalo, že Mike odmietol jej pozvanie. Popravde, trocha som chápala, že bol z toho vyvedený z mieri, ale zároveň mi liezlo na nervy, že ju v tomto celom nechal samu.

Avšak život šiel a aj pôjde ďalej, to som poprieť nemohla. Čakali nás ďalšie skúšky a nástrahy života. Mňa s Adamom výška. Kaylu opätovné sa zaradenie do života. Liv s Isaacom možno vzťah. (Teda, nechcela som prebiehať).

Adam zachytil môj pohľad, naklonil sa, pobozkal ma. Keď sa odtiahol, vymenili sme si láskyplné úsmevy.

,,No fuj, nepreháňate to trocha, Tím A? Nie sme zvedaví na vaše zamilované pohľady," striasla sa Liv, načo sme na ňu obaja pozreli.

,,Takže ty to akože nerobíš, hej? Prepáč, ale tie prepletené prsty pod dekou vidím," uškrnula som sa a kývla na ňu hlavou. Liv sa začervenala a vytiahla ruku z pod deky tak rýchlo, akoby sa popálila.

,,Začínaš byť ešte väčší pokrytec, sestrička," žmurkla som na ňu a popravila si vlasy.

Takže tak vyzerala naša obyčajná, vianočná atmosféra.

Asi o pol hodinu po našom tradičnom filme rodičia odišli do mesta na trhy a my sme zostali sami. Opierala som si hlavu o Adamove plece, počúvala ich debatu a len sa nechala unášať tým čarom.

,,Došli sladkosti," zafňukala odrazu Liv, načo som otvorila oči a uvidela, ako drží prázdnu misku. Nanešťastie si však všimla môj pohľad a tak mi ju hneď podala.

Zamračene som sa posadila.

,,Akože mám ísť pre ne, hej? Veď ich ani nejem," vydýchla som s pokrútením hlavy.

,,Len to dones, prosím," zažmurkala Liv a nahodila rozkošný výraz.

,,A zober aj čipsy," doplnila Kayla s úsmevom, ktorý však hneď skryla poza hrnček.

,,A nejaký alkohol?" navrhol Adam a zasmial sa, keď som ho udrela lakťom.

,,Fajn, fajn," prevrátila som očami a napadlo mi, že by som to mohla využiť ako šancu opýtať sa Isaaca otázku, čo som si chystala odkedy zatkli Blackhalla. ,,Ale... potrebujem s tým pomôcť. Latney, môžeš?"

Isaac ku mne obrátil pozornosť, Liv ma prepálila nechápavým pohľadom a Adam zažmurkal, no ja som sa len silene usmiala a mávla rukou smerom dozadu.

,,Iste, dobre," ostýchavo sa usmial a chytro sa vyhrabal spod prikrývky. Tiež som sa postavila, zobrala prázdne misky a džbán a šla do kuchyne.

,,Tak," vydýchla som, oprela sa o pult a pozrela naňho, ,,vďaka. Len som sa chcela niečo opýtať ohľadne toho vraha a nechcem, aby to Kayle nejak pripomenulo to, čo sa stalo, takže..."

TRI SESTRY a záhada tarotových kariet ✓Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora