Reakcia

44 5 2
                                    

Autor (cez Dariu - OC vpravo): "OK, takže budete reagovať na cursed shipy aj s Dariou a potom iba ty Slovči (OC v strede) a Wasserland budete reagovať na iné shipy a to celkovo a aj z pohľadu vášho Canonu

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Autor (cez Dariu - OC vpravo): "OK, takže budete reagovať na cursed shipy aj s Dariou a potom iba ty Slovči (OC v strede) a Wasserland budete reagovať na iné shipy a to celkovo a aj z pohľadu vášho Canonu. Rozumené?"
Wasserland: Ígejano (Áno - ďalej ju budem prekladať)
Slovči: Tak dobre.
Autor: Ešte než sem zase pustím Dariu, chcel by som poďakovať Alea200 a Zulu_the_demon za shipy."
Daria: Dokecal si?
Autor: Áno.

Prví cursed ship - Tretia RíšaxPoľskoxZSSR

Daria: "What the Kentucky fried f*ck?"
Wasserland: "Pripravila som sa na niečo prekliate, ale toto je domáce týranie! Zavolajte niekto políciu!"
Slovči: "Ježiši Kriste! Nemám slov."

Druhý cursed ship - Ruské cisárstvoxZSSR

Daria: *vložiť tuleňa po francúzsky podľa Google prekladača*
Slovči: "Nie je Ruské cisárstvo prababka a ZSSR dedko mojej BFF Nero? Sú príbuzný more!"
Wasserland: "Prečo mám chuť si vyšklbať oči z jamiek a vopchať si tam marhule?"

3. Cursed ship - Severná KóreaxJužná Kórea

Daria: -_-
Slovči: "Every day we stray further from God."
Wasserland: "Ako väčšinovo ateistická krajina sa mám ísť chuť modliť v kostole za chudákov policajtov."

4. Cursed ship - Tretia RíšaxČeskoslovensko

Wasserland: "Prečo by to moja teta robila?"
Slovči: "Baby... Teta. Bojím sa."
Daria: *mrká* "Prečo sa neviem zbaviť predstavy toho, že ju ten perverzák opil a potom znásilnil v maringotke? Chudák ČSR a chudák maringotka."

5. Cursed ship - ČínaxHong Kong

Daria: "Wait... What?"
Wasserland: "Idem volať políciu."
Slovči: "Čína je už dospelý v stredných a Hong Kong iba začal chodiť na výšku a ešte k tomu je to mladý génius. Toto je pedofília!"

6. Cursed ship - Škandinávske štátyxŠkandinávske štáty

Daria: "Koľko je tu sakra toho incestu?"
Wasserland: °-° u-u °-°
Slovči: "Prečo? Prečo? Ja viem, že Nórsko sa stará o jej nemanželské dieťa, ktoré mala s už neviem kým, ale viem, že zomrel pri autonehode, ale nemá ho zo Švédskom alebo Fínskom!"

6. Cursed ship - CzeSlo

Wasserland.exe stopped working
Slovči: "Tetaaaa! Pomóc!"
Daria: "Zase sa to musím spýtať. What the Kentucky fried f*ck?"

7. Cursed ship - Nemecké cisárstvoxPoľsko

Wasserland: "Vlastne... Som počula, že sa to stalo, ale inak. Je jadna hra, volá sa SIMS 4 a náhodou ho obaja hrali a ich postavy mali deti... A potom sa zistili s koho postavami ich postavy mali deti. Od vtedy to nikto z nich nehrá."
Slovči: "To naozaj tetuška?"
Daria: *pokrčí plecami. Je im to už jedno*

8. Cursed ship - CanAme

Daria: "Zase... Incest. Pre toto nadávajú na Gacha komunitu."
Slovči: "Dajte mi kladivom po hlave prosím."
Wasserland: "Mne láskavo tiež."

9. Cursed ship - RuskoxZSSR

Daria: "Toto mi tak strašne pripomína Gacha cringe. Tam sú také storky, štýlu I fell in love with my dad/mom/sister/brother."
Wasserland: "Džemom natretý gumový macko to má byť" -rozbil sa prekladač-
Slovči: *plače a po lícach sa mu robia stopy od maskary*

10. Cursed ship - Third Germany

Daria: x-x
Wasserland: o-o
Slovči: "Toto ujovi Nemecku nerobte! Už si vytrpel dosť so svojím zlým otcom!"

11. Cursed ship - RuskoxUkrajina

Daria: "That's it. Idem preč!"
Slovči: Rusko a Ukrajina sú sestry! Síce Rusko nosí Ukrajine dieťa, ale je to preto, že keď Ukrajina otehotnela s Kanadou tak sa objavili nečakané komplikácie a Ukrajina nemôže dieťa vynosiť! A tak sa Rusko ponúkla, že im ho vynosí, keďže ona už má tri vlastné a zdravé deti!"
Wasserland: "Daj nám už niečo normálne, lebo tu zomrieme." -prekladač opravený-

Cursed shipy 12 a 13 (tieto budú okomentované mnou Axlom) - RuskoxFínsko a ZSSRxFínsko

Najprv ZSSRxFínsko - toto je incest alebo aj pedofília vo väčšine AU. Sú tam totiž nielen príbuzný ale aj dve Fínska. Jedno je Sovietova sestra/brat a druhé je jeho synovec/neter. RuskoxFínsko by bol tiež incest, keďže sú to bratranci, ale sú AU kde bol Soviet jedináčik a Físnsko sa tam objavila bez akýchkoľvek príbuzných a potom mala dieťa. Ale to nie je prípad väčšiny AU.

Teraz nejaké normálne shipy

1. RusMex

Wasserland: Za mňa v pohode.
Slovči: Tiež, aj keď si neviem predstaviť tetu Rusko so ženou, aj napriek tomu, že povedala, že je bi. Ale som veľmi zvyknutý na to, že je s Nemeckom.
Na druhú stranu Mexiko je asexuálka a aromantička.

2. USAxPeru

Wasserland: Celkom zlaté. Počula som, že sú dobrí kamaráti. A Peru vyrába nádherné kytice. Bolo by milé, kebyže má niekoho, komu ich môže dávať každý deň.
Slovči: V jednom máš pravdu teta, sú to dobrí kamaráti, ale nedávno sa pohádali, kvôlu svadobným kyticiam. Konkrétne kvôli ľaliám. Amerika chcel biele ľalie, ale Peru povedala, že ružové budú vyzerať lepšie. A keďže tam bude prítomná ruská rodina, tak sa radšej vyvarujú žltým kvetom.
Wasserland: Ou, presne! Zabudla som na tú svadbu jeho a Japonska.

3. RuskoxFilipíny

Slovči: Zase. Ja sa proste snažím, ale nejde to!
Wasserland: Však sa hovorí - Železná košeľa je zvyk!
Slovči: Nemyslela si - Zvyk je železná košeľa?
Wasserland: To aj som poriekala.
Slovči: Tatko! Zase sa tu kazí ten prekladač!
Slovensko: Tá dnešná technika! Ja si pamätám časy, kedy si si kúpil z Wishu sluchátka a ďalšie si kupoval až o 4 roky.
Slovči: Také boli časy?
Slovensko: Áno. Bolo to vtedy, keď všetko bolo z Číny, a nie zo Stredoafrického zväzu proletariátnych republík.

4. Serchia

Slovči: Ja som za to, aby bol strýko šťastný.
Wasserland: Aj ja som za to, aby bol bratranec šťastný.

5. Polhun

Wasserland: Druhý, ktorý je súčasťou nášho sveta. A majú aj dieťa.
Slovči: A majú peknú dcéru.
Wasserland: *vrhne naňho pohľad*
Slovči: Čo je? Bola zvolená za najkrajšie dievča na škole. Takže musí byť pekná!

6. PoľskoxČesko

Slovči: Toxic. Už tak sa dosť hádajú.
Wasserland: A mali aj menší konflikt na hraniciach. Takmer bola aj bitka či vojna, alebo aké je správne slovo.

7. GerPol

Slovči: Tak... 5 z 10.
Wasserland: Toto by bol pokrytecký pár, lebo Poľsko bol homofób.


Ahojte. Sorry, že my to trvalo tak dlho, ale škola a moja lenivosť a tiež iné projekty sa spikli proti mne.

❤ you
Auf vydra ZEN

*OLD* Countryhumans OneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora