Toto budú také menšie fakty, keďže píšem veľmi dlhú kapitolu, ktorá má už teraz približne medzi začiatkom a stredom diania cez 2000 slov. Takže hej.
Tento úvod bol zbytočný. Ideme na obsah kapitoly.1. Fakt
Najviac v mojej hlave prepisovaný príbeh je z Winged AU, ku ktorému plánujem kapitolu písať čoskoro.
V prvej verzii mal Slovensko miesto krídel, ktoré majú podľa názvu všetci, 6 kníh a 2 ohne. Neskôr mal bojovať proti príšere v školských katakombách a vtedy mal objaviť to, že pomocou kúziel v knihách mohol ovládať elementy, ktorých bolo vtedy 6 ako kníh neviem prečo som to zmenila na 10, pomocou toho vlastne porazil tú príšeru atď. HAPPY END.
V druhej nemal mať krídla vôbec a potom v katakombách ich mal nejako získať mechanické krídla, ktoré by mu vyrástli z chrbta. Ale nedopracovala som sa k spôsobu akým by to dosiahol tak som to nechala plávať.
A potom tu máme tretiu verziu, ktorú teda vydám ako kapitolu tak nedám nejaké spoilery samozrejme. Ale nie kvôli views. Ide o to, že by som si to mohla medzičasom rozmyslieť. Takže tak. 😅
2. Fakt
V School AU je Maďarsko dievča, čo sa zaujíma o duchov a vyvoláva ich.
3. Fakt
Pôvodne som plánovala, že Rakúsko- Uhorsko bude bývalý milenec Československa ale potom som pozerala video o českej vlajke a podľa toho územie Česka bolo súčasťou Habsburskej monarchie istú dobu. Tak som to nakoniec trochu viacej premyslela, čo sa týka rodokmeňa, až som došla k záveru, že sa mi celkom aj hodí mať Rakúsko- Uhorsko ako brata Československa a Habsburskú monarchiu ako ich matku. A musím sa prizanť, že táto verzia sa mi páči viac ako pôvodná.
4. Fakt
Mám vymyslené dve verzie toho ako sa z Tretej Ríše stal no.... úplný k*!#&n úprimne povedané. Ale mám o ňom rada iba memes inač ho vôbec nemám rada JASNÉ?!
Prvá verzia bola spomenutá v kapitole Stretnutie. Ale aj tak vám o nej poviem.
Nacista mal brata Weimarskú republiku (sorry ak som to zle napísala) a ten umieral tak ho vyprvokoval aby ho zabil. To sa aj stalo a Naci sa z toho nervovo zrútil a to ho priviedlo k tomu čo je teraz.Druhá verzia, ktorá mi napadla len nedávno je nasledujúca.
Weimar sa rozhodol vyvolať démona len tak zo srandy. Ale privolal priveľmi silného démona a ten ho potom ovládol a tak vlastne sa z neho stalo to čo sa stalo.
Zatiaľ neviem čo tento príbeh použijem.5. Fakt
Slovensko počas 2. svetovej po roku 1940 sa zapájal do záškodníckej činnosti, ale zatiaľ iba ako informátor pre partizánov. Od konca roku 1943 už aj aktívne ničil menej ale stále dôležité cesty a poškodzoval nemecké vojnové stroje pokiaľ na nejaké narazil. Mal pritom na tvári plynovú masku a bol oblečený v košeli a bunde z tej doby (samozrejme mal nohavice aj topánky). Preto mu SSáci hovorili aj 'Geist [gajst]' čiže 'Duch, Strašidlo', pretože v tme vyzeral dosť desivo.
Úprimne, kebyže vidím v noci pri koľajniciach obrys niečoho/ niekoho pri s plynovou maskou a zrazu by to niekde odišlo tak som z toho tiež vykaľojaná a vystrašená.6. Fakt
Okrem Magic AU je ešte jedno AU kde sa vyskytuje mágia. Toto AU zatiaľ ešte nemá názov.
Ako mágia tam je aura, ktorá v aktívnom stave naberie určitý tvar respektíve vzor. Napríklad vlny, psy, zvieratník, kríž, atď.7. Fakt
Neoficiálne Au a príbehy si vymýšľam sama a neorientujem sa pomocou Wiki. Čiže... medzi mojim príbehmi a Wiki je určitý rozdiel.
8. Fakt
Hodinky, ktoré vlastní Veľká Británia sú Hodiny času a má ich aj v iných AU.
Tieto hodinky síce nespájajú AU ale podľa ich názvu je s nimi možné cestovať v čase a môžu nabrať tvat akýchkoľvek hodín a hodiniek.
Čiže keby existovali, tak ich môžete mať ako digitálky, náramkové, ale aj na stene ako kučkové hodiny.9. Fakt
Pôvodne som pre Soul of the crystal mala vymyslený iný sequel (opravte ma ak som to zle napísala). Meno sequelu malo byť Crystal brothers a Slovensko tam mal zabiť nejaký tieň alebo neviem akú blbosť a z toho mal chytnúť depku. Ale potom som si to rotmyslela. Našťastie.
10. Fakt
Raz sa môj mozog tak nudil, že vymyslel ship SlovenskoxSeverná Kórea. Divné.
Tak to by bolo všetko. Lúčim sa s vami s týmto zbytočným odsekom.
................
...............
................
...............
................
...............
................
Do skorého videnia.Text upravený.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*OLD* Countryhumans Oneshots
Hayran KurguTu sú oneshots od 2019 myslím po asi tak leto 2021. Ak chcete novšie druhá kniha - Nové Countryhumans oneshots. Oneshots. Niektoré budú súvisieť niektoré nie ale emócie budú. Toto nemá propagovať totalitné režimi ani ničomu uberať na vážnosti. Sekci...