Fakty

94 6 2
                                    

Ahoj! Dnes tu máme ďalšie fakty. Ako aj predošlé aj tieto sa môžu meniť. Záleží ako sa mi to bude hodiť, ale niektoré sú pevné.

1. Fakt

Výška Československa je okolo 167 cm a výška Česka je okolo 164 cm. Slovensko je výškou asi najmenší z rodiny (zarátavajúc všetkých biologických príbuzných) s výškou 157 cm.

2. Fakt

Pri výške ešte chvíľu ostaneme. ZSSR je vysoký okolo 220 cm a Rusko okolo 201 cm.

3. Fakt

Nemecké cisárstvo (Druhá ríša) má strach z konvíc na čaj. Keď bol malý tak raz zaťahal za obrus na stole. Na obruse však v tom čase bola konvica s veľmi, veľmi horúcim čajom. Keď za zatiahol za obrus tak omylom zhodil na seba konvicu. Konvica sa otvorila a čaj sa naňho vylial. Odvtedy si robí čaj v hrnci. Nacistické Nemecko má zase fóbiu z myší, Východné Nemecko z klaunov a Západné Nemecko má klaustrofóbiu. Iba u Nemecka sa nijaká fóbia nezistila.

4. Fakt

Animatropiu som vymyslela kvôli tomu, že sa mi strašne páči ako má Japonsko tie mačacie uši a chvost tak som to chcela nechať. Lenže mi prišlo ľúto, že bude jediná s týmto a ja ako veľký milovník fantasy som musela niečo dodať. A tak som vzala lykantropiu a k vlkom dala aj iné zvieratá. Animatropov nie je veľa a zviera, s ktorým sa párujú je dravý cicavec. Nikdy to nemôže byť vták ani bylinožravec. Vznikli krížením ľudí z toho Au s ľuďmi, ktorý opustili svoje Au počas udalosti, ktorá sa stala veľmi dávno ešte za Rímskej éry. Vznikla totiž trhlina medzi Au a tak mohlo pár jednotlivcov priniknúť ale už sa nikdy nevrátili.

5. Fakt

Česko zvykol často utešovať Slovensko počas búrky. Slovensko totiž nikdy nemal búrky rád.

6. Fakt

Niektorí dospelí Countryhumans si síce robia srandu zo svojich detí ale keď sú doma sami robia, niektoré veci, ktoré aj deti ale nikdy sa ku nim nepriznajú.
Veľká Británia napríklad stavia guľôčkové dráhy, ktoré sú častokrát šialené.
Sovietsky zväz zase pozerá animované seriály pre deti.
Československo stavia aj so svojím bratom v pivnici veľkú železnicu.

7. Fakt

Bude Valentínsky špeciál. Možno sa však omešká.

8. Fakt

Francúzsko si adoptovala Vietnam potom, čo jeho rodičia záhadne zmizli. O pár rokov sa našli mŕtvy v lese.

9. Fakt

India má ako domáceho miláčika jaštericu. Meni jašterice je Hasa.

10. Fakt

Taliansko aj Fašistické Taliansko dokážu veci až prehnane precítiť. Napr. Plakali keď uniesli Nema v Hľadá sa Nemo.

Ok. Ahoooooj💛💙💜💖

*OLD* Countryhumans OneshotsWhere stories live. Discover now