Short

62 3 0
                                    

Little Miss Ennojing čajld



Shipping USSK (Veľká BritániaxZSSR)

(Z P. Sovietskeho zväzu)

Sadol som si na stoličku v bare. Dnu vošla Veľká Británia. Jej prsia sa hompáľali, ako si pyšne vykračovala. Ja som sa napil vodky. Pozrel som sa na jej krivky. Aj keď sa obliekala formálne, bolo vidno aké má úzke boky a mäsitý zadok.
Medzi nami bolo napätie. Nie však negatívne. Ale pozitívne. A trochu korenia.
Prišla ku mne a sadla si mi na klin. Ešte k tomu aj zavrtela zadkom. "Ako sa má tvoj vojačik?" opýtala sa ma. Zrazu vykročila k nám USA - jej dcéra "F*ck of, you pervert!" skríkla ako najatá a rozdelila nás.

*(-3-)*
(Z P. Veľkej Británie)

Išla som po parku. Soviet sa rozvalil na lavičku, ale hneď potom mi uvoľni miesto. Pozrela som sa na miesto, kde má 'vojačika'. Sadla som si a potom ako som sa k Sovietovi pritúlila a nechala ho ma chytať sa ma, 'vojačik' sa postavil. Potom sa však z kríkov vynorila moja dcéra a zase "F*ck of my mum, buckaroo!"

*(-3-)*
(Z P. Sovietskeho zväzu)

Bol som s Veľkou Britániou v knižnici. Ukazovala mi vtipy v zbierke. Smiali sme sa a potom som sa dotkol jej kolena. Bradu som si položil na jej krk. Usmiala sa.
Zase sa však objavila kazisvetka. "Jerk of my mum, you commie sc*m!" vykríkla snáď na celú knižnicu. Všetci okolo potom vypustili hlasné pššššt! Najviac ma prekvapil Nacista s knižkou o varení. Keď USA musela odísť tak som sa obrátil k Británií. "Takúe z plynára bude kuchár?" povedal som. "Ty si teda... Hihihihiha. To bolo... Hahahah... hnusné, nemyslíš?" povedala a smiala sa. "Áno. Bolo." ozval sa Izrael. Predtým som ani nevedel, že sedí rovno oproti nám s okuliarmi na nose.

*(-3-)*
(Z P. Veľkej Británie)

Sedela som zo Sovim na káve. Predávali aj zmrzlinu, a tak sme si spolu dali pohár zmrzliny. Dobrej, smotanovej s kúskami kornútka a aj takými tými tyčinkami namočenými v čokoláde.
Nabral na lyžičku trochu a ja som to zjedla. "Hej!" povedal a zasmial sa.
Zjedli sme zmrzlinu. Zase sa však objavila Ame. Vzala som teda Soviho za ruku. "Poď." rozkázala som a odišli sme.

Prišli sme ku mne domov. Sovi ma chytil za boky a začal ma vášnivo bozkávať a obchytkávať. To ma zaplo.
Neskôr sme si v spálni užívali naše telá, v rôznych polohách. Raz som ležala na chrbte, raz na bruchu... You get the idea. Stonala som, ťažko dýchala a cítila blaho.
Nevšimla som si ani príchod Ame
"You commie bas-" začala, keď otvorila dvere na spálni, ale hneď odišla.

*OLD* Countryhumans OneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora