51.

1.7K 114 8
                                    

Još uvijek pokušavam u glavi posložiti i registrovati informaciju,da se Emma Mitchell trenutno nalazi u Miamiu. Tacnije,nalazi se u Miamiu sa najboljim momkom na svijetu.

"Kako si se sjetio Miamia?"

"Često dolazim tu. Htio sam da provedem nekoliko dana s tobom ovdje."

"Ti si nevjerovatan. Zapravo ja sam mislila da me vodiš u London."

"London nije jedini grad na Svijetu. Ima toliko lijepih mjesta gdje namjeravam s tobom posjetiti."

"London je najljepši grad i gotovo i osim toga jel mi idemo negdje danas ili cemo cijeli dan sjediti ovdje."

"Naravno da idemo. Obuci se i idemo na plažu."

"Ali James,gladna sam. "

"Doručkovat ćemo vani."

Nisam ništa govorila. Poljubila sam ga jednom u obraz i otišla tražiti šta obući na plažu.

Pronašla sam svoju omiljenu haljinu. Bijela je sa plavim linijama. Baš nekako morska. Tek sad sam malo razgledala po ovoj kući. Predivna je.

"James,ova kuća je predivna. Gdje si je pronašao?"

"Ovo je kuća moje rođakinje."

"E prelijepa je,još kraj mora. Baš kakvu sam ja oduvijek željela."

Odmahnuo je glavom i otišao je u kupaonicu. Preduhitrio me je i sad se moram oblačiti u sobi. Moram požuriti prije nego on iziđe iz kupaonice.

Obukla sam plavi kupaći i tražila sam svoje naočale,ali nigdje ih nije bilo. Tek sad sam se sjetila da sam ih stavila u stražnji pretinac u koferu. Moram se obući prije nego James dođe,ali prokleta haljina mi otežava. Dugmad su se zaglavila. Znam i ja da to čudno zvuči,ali prevelika su za rupice.

Otkopčala sam tek jedno dugme i ostala su mi još tri.

Nakon dobrih deset minuta borbe oko dugmića otkopčala sam ih sve,ali kasno nažalost jer je u tom trenutku izašao James. Vidim da se tuširao jer mu je kosa mokra i oko struka mu je peškir. Sigurno sam pocevenjela jer na sebi trenutno imam samo kupaći,ali onda sam shvatila da će me tako i tako vidjeti na plaži. Previše nekad dramim.

"Još se nisi obukla?"

"Možda i bih,ali prokleta haljina me zeza."

"Dopusti da ti pomognem."

"Mislim da bi se ti prvo trebao obući,a onda meni pomozi da je zakopčam."

Dugmići su ionako bili na leđima. Ne bi ih sama mogla zakopčati.

"Ne,prvo ću tebi zakopčati haljinu."

Odgovorio me je.

Navukla sam haljinu na sebe i okrenula sam se ledjima prema Jamesu kako bi mi zakopčao haljinu.

Pomaknuo je moju kosu u stranu i na prvi njegov dodir sam se naježila. Poljubio me je u rub vrata i sad sam osjetila njegove ruke na mjestima gdje se nalaze ona mala prokleta dugmad. Ne znam šta se dešava samnom,ali sigurno i on osjeća moje drhtanje. Obrazi su mi crveni,a koža naježena. Tako ovaj dečko djeluje na mene.

Kad mi je zakopčao haljinu do kraja,otišla sam u kupaonicu. Treba mi umivanje nakon ovoga. Pustila sam hladnu vodu da dodiruje moju kožu. Umila sam se i počešljala kosu. Pustila sam je kao i obično da pada preko mojih leđa. Namazala sam ruke zaštitnom kremom. Stavila sam svoj šešir na glavu i uzela naočale. Izašla sam iz kupaonice i James je već bio spreman.

Ona je njegova klinka ❤Where stories live. Discover now