Prošlo je već pet cijelih dana,a prehlada me još nije baš do kraja napustila. James me je cijelo vrijeme njegovao. Ams je dolazila svaki dan kod nas i donosila mi bilješke sa nastave. Uskoro dolazi matura i moram se potruditi da je prođem.
Trenutno sam sama u stanu,a James je otišao negdje van.
Čula sam zvuk svog telefona.
Prešla sam pogledom po stanu i ugledala sam telefon ispod prekrivača u sobi.
Nicol me je zvala. Nismo se dugo čule i dobro bi mi došao razgovor sa njima. Mogli bi se svi večeras okupiti ovdje.
Uzela sam telefon i pritisnula zelenu tipku. Nakon par minuta,čula sam dobro poznati glas sa druge strane žice.
"Heej Nicol,curo,jesi živa?"
"To bi ja tebe trebala pitati. Ne javljaš se."
"Nisam čula telefon. Nego,mogli bi doći večeras kod James'a. Svi,kao u Miami'u."
"Odlična ideja,zato sam te i zvala da izađemo negdje."
"Onda večeras u osam kod James'a."
"Vidimo se."
Javila sam i ostalim curama da dođu. Prvo što bi trebala jeste da pospremim nered po kući. James se uvijek izvlači kad treba pospremati.
Svezala sam kosu i bacila se na posao. Pobrisala sam prašinu i bacila smeće. Usisala sam cijeli stan i nakon sat vremena pospremanja ličio je na nešto.
Poslala sam poruku i James'u da društvo dolazi te da se pobrine za ostalo.
Sat otkucava pet sati. Nazvala sam pizzeriju i naručila pizze.
Za ovih nekoliko dana sam se u potpunosti naviknula na James'ov stan.
Uzela sam čist veš,hlače i majicu. Ušla sam u kupaonicu. Pustila sam toplu vodu i utrljala šampon u kosu. Poznati miris breskve,moj omiljeni, ispunio je cijelu kupaonicu.
Ubrzo sam bila gotova sa kupanjem.
Obukla sam hlače i majicu,a kosu sam zamotala u peškir. Čula sam zvukove iz kuhinje. Vjerovatno se James vratio. Izašla sam iz kupaonice i bila sam u pravu.
"Stigao si."
"Aha."
Kratko je odgovorio i nastavio pripremati one namirnice što je donio iz prodavnice.
"Odsutan si?"
"Ne."
"Onda si ljut?"
"Ni to."
"Onda mi reci šta ti je?"
"Zar ne misliš da je vrijeme da poratgovaraš sa roditeljima ili bolje rečeno porazgovaramo?"
"Mislim da još nisam spremna."
"A kada ćeš biti?"
Okrenuo se prema meni i jasno sam mogla izčitati ljutnju na njegovom licu.
"Zašto je to bitno?"
"Bitno je Emma. Moramo znati šta se dešavalo između njih."
Bio je u pravu. Ne mogu više bježati od istine. Moram saznati šta je bilo između njih.
"Imaš pravo."
"Onda? Idemo sutra kod Nicol i Josh'a?"
"Dobro idemo."
YOU ARE READING
Ona je njegova klinka ❤
RomanceDa li smo toliko slijepi da na vrijeme ne prepoznamo pravu ljubav? Da li mozemo biti bezosjecajni do smrti? Da li nam gubitak treba probuditi osjecaje? Na kraju ipak sve nas ceka smrt, ali prije smrti zivimo zivot. Zivot u kojem igramo po pravilim...