49.

1.5K 108 6
                                    

Stajali smo zagrljeni dobrih pola sata. Nedostajalo mi je sve ovo. U njegovom zagrljaju se osjećam najsigurnije. Njegove ruke izgledaju tako sitne,ali su zapravo ogromne,a moje su još veće kad ga zagrlim. Osjećam se kao da grlim cijeli svijet.

Nekoliko puta je prošao rukom po mojim leđima. Svako malo je mirisao moju kosu. Vidim,a i osjećam da sam mu nedostajala.

Odmaknula sam se od njega jer sam bila još uvijek preslaba. Spavalo mi se i to je ono što mi treba.

"James,ja bih opet spavala,ali da si ti tu pored mene."

"Klinko,uvijek,zauvijek bit ću tu. Ne brini se."

Odvojila sam se iz zagrljaja. I krenula prema krevetu. Povukla sam prekrivač i uvukla se u krevet. Jastuk mi je sad najdraži i jedino mi on sad treba. Zapravo,treba mi još nešto. Jamesov zagrljaj. Treba mi samo da me zagrli i kaže da će sve biti uredu.

Odmah je i on došao i uvukao se pored mene. U ovih par dana potrudit ću se da zaboravimo sve ovo što se dešavalo proteklih dana.

Spavali smo zajedno. Cijelu noć se nisam micala iz njegovog zagrljaja. Probudila sam se opet prije njega. Njegova jutarnja faca je preslatka. Onako razbarušene kose,koja mu je u zadnjih nekoliko dana porasla i dugih trepavica na kojim mu uvijek zavidim. Tako je prelijep. Gledala sam ga dok je spavao. Odlučila sam ih sviju iznenaditi. Obukla sam i oprala zube. Napravit ću doručak. Navukla sam duksu na sebe jer je jutro poprilično svježe. Mama i tata su još spavali baš kao i James. Treba im sna. Ovih dana dok mene nije bilo su istrošili i posljednje atome snage.

Otvorila sam frižider i pogledom prešla preko namirnica. Radit ću ono za šta sam sigurna da neće biti promašaj. Palačinke. Pa ko to ne voli,sigurno nije normalan. Dohvatila sam sa police teglu nutelle. Skuhala sam čaj i kafu jer je tata svako jutro pije. Sebi sam ugrijala mlijeko jer ne volim ni kafu,a caj pijem samo kad sam bolesna. Palčinke su uskoro bile gotove.

Prva je mama bila, koja je ustala,a potom je i tata došao. Jamie je još spavao.

"Dobro jutro."

"Dobro jutro,dušo. Zašto si se mučila još si slaba?"

"Mama nisam invalid,hvala Bogu,dobro sam i nije mi ništa. Ovih par dana,dok me nije bilo,svi ćemo zaboraviti."

"U pravu si kćeri."

Potapšao me je tata po ramenu. On je uvijek bio taj koji je podržavao dok je mama nekad imala različite stavove.

"Idem probuditi Jamesa. Vi počnite s jelom."

Popela sam se na sprat i otvorila sobu. James nije bio na krevetu gdje sam ga i ostavila. Čula sam vodu iz kupatila. Pokucala sam mu na vrata.

"James,doručak je gotov,požuri se."

"Emma,slobodno uđi. Obučen sam."

Uhvatila sam za ključanicu i odmah me preplavio miris šampona i dašak tople pare.

"Probudila sam se prije i napravila doručak. "

"Marljivica."

"Ja baš nisam sigurna da li ta riječ uopšte postoji,James."

Nasmijala sam se jer mi je zvučalo smiješno.

"Evo upravo postoji. Izmislio sam je za tebe."

"Hahahaha."

"Zašto se smiješ?"

"Imaš ti i ljepših nadimaka."

Prišao mi je i poškakljao me.

"Znam ja koji se tebi najviše svidja,KLINKO."

"E tako već može."

"Ludice moja."

"Hajde idemo."

"Hajde,hajde."

Spustili smo se dole. Mama i tata su pili svoju jutarnju kafu,a palačinke su još uvijek netaknute na tanjirima.

"Dobro jutro."

Obratio im se James.

"Dobro jutro,sinko."

Cekaj. Kako je to moj tata upravo nazvao Jamesa. Mislim da trebam vratiti film unazad. Bože tako lijepo zvuči. Sramežljivo sam se nasmijala i sjela sam za stol.

"Emma ti si sve ovo sama spremila?"

"Da,James."

"Bila si vrijedna."

"Mora i to neko biti dok vi spavate."

Mama i tata su se nasmijali,a James je nastavio jesti. Nasula sam sebi sadržaj toplog mlijeka u šoljicu i izvadila sebi dvije palčinke na tanjur. Zagriznula sam jednu i slatkast okus nutelle šetao se mojim ustima. Stvarno sam majstor za palčinke. Dala sam si peticu. Meni su dobre,a i ostalima očito jer su još živi.

"Emma,ovaj...nešto sam ti htio reći."

"Reci."

Rekla sam mu dok su mi usta bila puna. Znam da je to bljak i nepristojno,ali jednostavno ne mogu odoljeti ovom mom remek djelu.

"Pa mislio sam te odvesti negdje na par dana."

"Gdje?"

Kao iz topa sam prasnula.

"To je iznenađenje."

"Aaaa."

Napravila sam tužnu facu.

"Sinko,to vam je odlična odeja. Priuštite si malo zabave."

Rekao je tata,a mama mi je davala očni signal da pristanem.

"Čekajte ljudi ja još nisam pristala ni na što."

Napravila sam ozbiljnu facu. Želim malo trzati Jamesa. Naravno da ću otići na neko nrpoznato,za sad, mjesto. Treba mi to nakon svega ovoga.

"Pa jel pristaješ?"

"Pa naravno,šta si mislio,da ću odbiti?"

"Ma nee,samo si me prepala. Spremi si putovnicu i ljetnu odjeću."

Gdje me on to vodi? Ostalo je pitanje visjeti u zraku. Nastavili smo s doručkom. Mama i tata su imali smješak na licu,a mene je pomalo bilo sram.

____________________________________

Evo ga jedan kratak nastavak. Morala sam ga ovako kratkog napisati i nadam se da će sutra biti sljedeći.

Šta mislite o Jamesovom iznenađenju? Šta očekujete?

Ona je njegova klinka ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin