32.

1.9K 119 21
                                    

Proslo je vec nekoliko dana i nije se javljao. Nisam ni ja. Necu ga ni ja prva nazvati. Ne zelim biti naporna,a i ne zasluzuje da napravim prvi korak i slomijem taj led izmedju nas koji se stvorio. Ams je ovih dana bila cijelo vrijeme uz mene. Nedostajalo mi je ovo. Cak me sutra vodi i na party iako sam jedva pristala na to.

flashback
"Jesi li cula za party koji ce biti za nekoliko dana?"-Amanda

"Ne,a i ne zanima me. Kao da bih ja isla?"

"Ne kao vec hoces. Idemo se malo opustiti."

"A daj ne da mi se. Ova situacija sa Jamesom me.je shrvala."

"E pa curo neces tugovati za njim. Ako je musko i ako te voli sam ce napraviti prvi korak i izviniti ti se. Zar ces pokazati da te je to toliko pogodilo i da padas kad god nisi s njim? Curo,ustani i zivi zivot. Vratit ce se on kad vidi da nisi slaba,a on jeste i prokleto mu falis."

"Mozda si upravu. Uredu idemo na tu zabavu."
(end of flashback)

Mislim znam da me nije bilo tesko natjerati na ovo. A mozda i upali kao sto je Amana pricala.

S mamom i tatom sam pricala o Jamesu. Rekla sam im istinu da ga volim,ali da nismo zajedno. Prihvatili su to i zele ga jos bolje upoznati,ali nisam im rekla da imamo krizu i da smo posvadjani.

Amanda P.O.V.

Sutra je party i odlicna ideja da spojimo Jamesa i Emmu. Pa oni se vole,a nisu zajedno. Pozvala sam Tom-a. On ce takodjer doci. Sutra cu ubiti dvije muhe jednim udarcem. Prvo cu pomiriti Emmu i Tom-a kako bi James bio ljubomoran i shvatio sta mu Emma zmaci,a potom i njih dvoje pomiriti i ponovo spojiti.

Znam da mi je plan opak,ali mora uspjeti. Znam da Emmi obojica znace mnogo. Jedan je ljubav njenog zivota,a drugi joj je poput brata,a Emma je meni sestra za koju bih sve uradila.

(end of flashback)

"Emma sto planiras obuci sutra?"-Amanda

"Nije bas da mi se razmisljalo o tome."

"Molim? Dva sata prije tuluma ti mi kazes da ne znas sta ces obuci?"

"Ne. Ja sam rekla da nisam razmisljala sta da obucem."

"To je valjda isto. Hajde dobro ne brini naci cu ti ja vec nesto."

"Samo si daj vremena."

Pustila sam je da 'rovi' po mom ormaru. Ne znam da li ce naci nesto zanimljivo.

"Eh ova je kao salivena za tebe."

U ruci je drzala usku,tamno-ljubicastu ako taa boja i postoji ili bolje receno purpurnu. Za moj ukus je preuska i prekratka. Dobro da ne pretjerujem,dosezala je do iznad koljena,mozda 5cm. Nije imala naramenice i to je ono sto mi se jedino i svidja kod ove haljine. Znate zasto? Ne znam koliko je to lijepo,ali za mene su izrazene kljucne kosti, 'vjesalice' kako je moja teta znala reci, vrlo privlacna stvar kod zena. Zapravo volim sto imam te svoje 'vjesalice'. Oznacavaju zenu zenom. Nemojte me krivo shvatiti vi koji nemate 'vjesalice'.

Cudna sam,sta mogu.

"Ams ti stvarno mislis da bi ja to obukla?"

"Ne."

"Pa zasto si ju nasla."

"Zato jer ti to veceras treba i veceras si to ti. Nema vise tuzne,emotivne Emme koja bi plakala zbog svakog kretena."

Na ovo nisam jednostavno imala odgovora. Iz ormara je izvukla i crne stikle. Obukla sam haljinu,obula stikle,a Ams se pobrinula za makeup. Ovo veceras definitivno nisam ja. Ams je od mene nacinila neku drugu Emmu, koja nikada nije voljela tesku sminku i uske haljine. Nikad nisam voljela biti ono sto nisam i stvarno bi bila losa glumica jer veceras se moram pretvarati da sam jaka,a vjerujete mi sve sam osim jaka.

Vrijeme za spremanje je isteklo i morale smo krenuti. Neko je zvonio na vrata. Bila sam sama kuci jer su roditelji na nekoj poslovnoj veceri,a Ams je otisla svojoj kuci jer je nesto zaboravila.

Otvorila sam vrata i paf. Tom u slobodnom izdanju stoji ispred mene.

"Nadam se da ti je potrebna pratnja na partyu?"

"Dobro pretpostavljas."

"Friends forever?"

"Friends forever."

Pomirili smo se i sklopilo nas pakt. Odnosno to smo uvijek radili kad bi se posvadjali.

Krenuli smo prema mjestu gdje se odrzava party.

Kuca mi je bila nepoznata. Vec je bila puna do kraja. Glasna muzika,alkohol i dim cigareta se osjetio na samom ulazu. Vidjela sam Amandu. Namignula mi je i nasmijesila se nekako pobjednicki. Negdje u uglu sam vidjela Jamesa. Opet je bio neodoljiv. Sav u crnom. Sjedio je sam. Prosli smo pored njega i namjerno sam uhvatila Tom-a pod ruku jer zelim da bude ljubomoran. Pogledala sam ga kraickom oka jer ne zelim da vidi kako ga gledam.

Nakon pola sata sjeo je pored mene i Tom-a sa nekakvom plavusom u drustvu. Fol' mu je bio bezveze jer znam da ne voli plavuse. Mogao se barem malo potruditi. Ja sam se trudila da me ne vidi,mene i moju ljubomoru. Tiho su saputali i bili su u vrlo prisnim odnosima.

Ova atmosfera i ljubomora kao slag na tortu me je natjerao da popijem nekoliko casica. Ja, Emma koja nikad nije okusila alkohol,koja mrzi smrad cigareta popustila sam pred muskarcem i pogazila svoje pravilo. Svirala je neka lagana muzika i svi zaljubljeni parovi su plesali. Sjetila sam se kako bi mi mogli plesati tako,ali ne on je opet uprskao. Zapravo mi i nismo par. Nisam ovo vise mogla gledati pa sam istrcala vani. Trebalo mi je cistog zraka. Izasla sam vani,ali me je trznuo glas od kojeg mi se koza jezila.

"Ni tebi ne odgovara ova atmosfera,klinko?"- rijec klinko je posebno naglasio i istakao.

"James,prestani. Vrati se svojoj vecerasnjoj 'djevojci' i pusti me na miru."

"Emma ja nemam djevojku."

Na ovo sam se trznula. A ja? Sta mu ja predstavljam?

"Naravno."- rekla sam sarkasticno

"Da. Ja jos uvijek cekam odgovor. Joa uvijek cekam da. Da koje ce meni uljepsati zivot."

"James.."

Ignorirao je moje dozivanje.

"Moja djevojka se ne opija. Ne oblaci kratke haljine u kojima za njom svi sline i pozele je u svom krevetu. Ne nosi ogromnu kolicninu sminke koja joj samo kvari izgled. Moja djevojka bi sada stajala pored mene,ovdje, sa suznim ocima i izgovarala mi one carobne rijeci. Bila bi prirodna i bila bi stvarna. Bila bi ona. Jedinstvena i moja."

"James,jaa. Nisam svoja znam,ali morala sam nesto uraditi. Bila sam slomljena."

"Znam,oprosti mi klinko. Volim te."

"Da i James sto se tice tvog odgovora dobit ces ga,sad i ovdje. Ja te volim i ova glupa 'svadja' i ovaj 'prekid' ako je uopste postojao je samo pojacao moju ljubav. Moj odgovor je da. Bit cu tvoja. Samo tvoja djevojka,tvoja klinka. "

On se samo smjesio. Tiho mi je sapnuo na uho volim te i njezno poljubio. Ovo mi je trebalo.

Ona je njegova klinka ❤Where stories live. Discover now