39.

1.7K 115 32
                                    

Uživala sam u njegovim riječima. Doslovno kupio je moj oprost onim sto je izgovorio. Nije sad da sam mu oprostila samo zbog toga. Oprostila sam mu zbog toga, prvenstveno, zato jer ga volim. Volim previše. Prekinula sam tišinu koja je trajala neko vrijeme.

"James,hajdemo unutra. Želim probati tortu."

"Hajde. Iako mi je bilo ovdje ljepše."

Nasmješila sam mu se i krenula ka vratima, ali James me je zaustavio. Povukao me je za ruku i privukao sebi.

"Čekaj,klinko. Znas li ti koliko si mi nedostajala?'

Privukao me je sebi još blize i otisnuo poljubac.

"Znam, Jamie."

"Kako si me upravo nazvala?"

"Jamie,zar nije slatko?"

"Sve sto ti kazes je slatko,klinko. Volim te."

"I ja tebe."

"Zelim da cujem kako mi to na duži nacin govoris."

"Volim te Jamie. Jesi zadovoljan?"

"Daa i tek je slatko."

Uzela sam ga za ruku i otvorila vrata,te smo usli u kucu. Dobili smo nekoliko znatizeljnih pogleda. Ams nam je odmah prisla.

"Lijepo je vidjeti vas opet zajedno."

"Da, Ams i hvala ti."-rekao je James.

"Hej,Ams,je samo moj nadimak,tj.ja ga jedina mogu koristiti."

"Okej,kakogod. Hahah Amanda hvala ti."- ovo Amanda je naglasio.

"Meni je samo drago da ste opet zajedno i drustvo torta bi se mogla otopiti."

"Hajde idemo. Donijet cu tortu,a James ce mi pomoci oko tanjira."

"Okej,na zapovijed."

"Jel vam treba pomoc?- Ams."

"Ne,Ams ti si i previse ucinila da bi sve ovo bilo ovako lijepo i zato sad uzivaj."

James i ja smo otisli u kuhinju po tortu i tanjire. Torta je bila u obliku srca. Od cokolade sto je najbitnije.

"James ovo sve,ovo.iznenadjenje,torta,ovi ljudi. Sve ovo. Hvala vam. Iznenadili ste me,a narocito ti. Mislila sam da si me zaboravio."

"Tebe? Tebe se ne zaboravlja. Klinko ne pricaj gluposti. Rekao sam ti da cu se vratiti po oprost i gle vratio sam se."

"A ja sam vec mislila da neces odrzati obecanje."

"Ja uvijek odrzavam obecanje."

"Okej,drzim te za rijec,a sad pozurimo inace cemo ostati bez torte."

Zajedno smo je uhvatili i u trenutku kad je dodirnuo moju ruku stresla sam se. Samo jedan njegov dodir probudi u meni toliko osjecaja.

Odnijeli smo tortu i duvala sam svjecice kao mala. Prvo sam zazeljela zelju,ali sad kada bi vam rekla ona se vjerovatno ne bi ispunila.

Svi su bili odusevljeni tortom,a ja ponajvise. Zaista je bila ukusna. Pa kome i ne bi bila cokolada ukusna.

Dok smo degustirali tortu,James mi je prisao.

"Znas ova torta jeste slatka,ali nije nikako sladja od tebe. Veceras si ljepsa no ikada i tvoj me parfem ubija."

Na ovaj kompliment sam se zacrvenila i blago nasmijesila.

~nakon nekoliko sati~

Napokon i nakon sve ove guzve svi su otisli. Ostali smo samo ja, Ams i James. Ams ostaje kod mene na spavancu. Skoro nas je mama zvala da kaze da su ona i tata zajedno i da dolaze za dva dana. Trebali su doci veceras,ali su htjeli ostaviti nas na miru. Sutra ili bolje receno dok osvane trebam pospremiti sav ovaj nered.

"James,mislim da je vrijeme da i ti odes. Ja i Ams zelimo biti same."

"Ali Emma,mogu li ostati veceras ovdje. Barem jednu noc nam dopusti da budemo zajedno i da ujutro kad se probudim umjesto zidova ugledam tvoje kestenjaste oci."

"Bilo bi sve super,ali Ams i ja smo se vec dogovorile i sorry,ali imam ja i prijatelje."

"Dobro,ali onda ujutro dolazim i cijeli dan si samo moja."

"Tako vec mozes."

"Laku noc, Jamie."

"Laku noc klinko."

Ispratila sam i Jamesa. Poljubili smo se jos jednom i onda je otisao,a ja i Ams smo ostale same. Ona je vec spavala na kaucu u dnevnoj. Nisam ju htjela buditi pa sam je samo pokrila dekicom i pustila da spava.

Popela sam se umornim koracima na sprat u svoju sobu. I meni treba sna. Otvorila sam vrata i ugledala velikog medu na krevetu i nekakvu poruku pored.

Sretan rodjendan klinko.
Volim te...
Tvoj Jamie

Nasmijala sam se i prigrlila medu sebi. Mirisao je na njega. Pored je bila jos jedna manja kutija. Otvorila sam je i u njoj je bila ogrlica. Srebrna ogrlica s natpisom

"klinka"

Nasmijala sam se na ovo. Stvarno je divan i uvijek zna reci i uraditi. Nisam vise imala snage ni da se presvucem pa sam se samo prekrila pokrivacem i zagrlila medu.

Ujutro sam se rano probudila. Otusirala sam se i obukla svoju trenerku i majicu kratkih rukava. Svezala sam kosu jer treba pospremiti sav onaj nered.

Sisla sam dole i Ams je jos spavala. Napravila sam nam dorucak i iscjedila sok od narandze jer Ams taaj voli najvise.

"Dobro jutro Emma. Pa ti si bas vrijedna."

"Dobro jutro Ams,mora neko i to biti."

"A ti uvijek moras biti dobrica."

"Haha pa ne znam ni ja sama. Hajde otusiraj se gore,nadji si cistu odjecu i da doruckujemo."

Prisla je i zagrlila me. Tako volim kad me ona grli. Volim ju previse i stvarno sam joj do neba zahvalna za sve sto je uradila.

"Nastavis li me grliti ostat cemo bez palacinki."

"Dobro,samo ti nastavi."

Dovrsila sam posao sa palacinkama i doruckom. Sve sam lijepo servirala. Poslala sam Jamesu poruku da dodje kod mene danas na rucak. Danas sam odlucila biti vrijedna mada mislim da cemo ostati bez rucka jer treba pospremiti ovaj sav nered.

Ams i ja smo na miru doruckovale. Tek sad mi je urucila poklon za rodjendan i to je bila velika slika uokvirena u pozlaceni okvir na kojoj smo nas dvije. Odmah sam ju okacila na zid u svojoj sobi.

Sad smo se morale baciti na onaj tezi dio posla. Ciscenje.

Amamda je uzela za ocistiti gornji sprat,a ja sam onaj dole. Imale smo podjednako teske zadatke. Na kraju smo obje zaspale. Nisam vise imala ni strpljenja,a ni snage za spremanjem rucka. James ce morati scekati sa ruckom i odgoditi to za neki drugi dan.

James P.O.V.

Nazvala me je i rekla da ni danas nema nista od naseg vremena zajedno. Umorne su jer su cistile. Drago mi je jer smo opet zajedno. Sad je necu tako lako pustiti,cuvat cu je kao oko u glavi. Ona je stvarno ona prava koju sam sve ove godine trazio.

Ona je njegova klinka ❤Where stories live. Discover now