44.

1.7K 107 8
                                    

Ujutro sam se rano probudila. Probuditi se u njegovom zagrljaju je stvarno najljepsi osjecaj. Nikad se nisam nadala ovome. On je jos spavao,pa ga nisam htjela buditi. Izgledao je tako dobro dok je spavao. Najljepsi prizor. Ustala sam iz kreveta i napisala mu poruku da sam otisla kuci da se spremim za skolu. Ceduljicu sam ostavila na ormaricu kraj njegovog kreveta. Poljubila sam ga jos jednom. Uzela sam patike i duksu i izasla iz stana.

Za desetak minuta sam bila kod kuce. Mama je zujila po kuci i spremala se za posao,a tata je vec otisao.

Nismo puno razgovarale jer je zurila,a i ja sam. Otisla sam u sobu. Iz ormara sam izvukla tajice i dzins kosulju,a preko sam nasla dzemper krem boje. Obula sam starke i uzela torbu sa knjigama. Nazvala sam Ams.

"Hej Ams,jesi spremna za skolu? Ja uskoro krecem."

"Da cekat cu te."

Uzela sam telefon sa police u sobi i slusalice. Pustila sam muziku i krenula po Ams. I danas je dan predivan. Proljece je zaista tu. Ptice cvrkucu i sunce obasjava lice. Najljepsi dio u godini definitivno.

Jutros nisam kasnila po Ams kao uobicajeno. Ams je to oduvijek mrzila.

Stajala je isored kuce i cekala mene. Spremila sam slusalice i telefon u torbu.

"Hej Ams,nadam se da nisi dugo cekala."

"Ma ne Emma."

"Kako tvoja alergija? Jutros sam bolje. Pijem jos nekakve lijekove."

"Izdrzat ces ti to,jaka si ti."

"Hocu,hocu."

"Javlja li se Jason?"

"Da,dolazi ovamo za nekoliko dana."

"Radujes se."

"Naravno,mnogo mi je nedostajao."

Pricale smo sve do skole. Usle smo unutra bas na vrijeme. Razred je skoro bio napunjen ucenicima,cak je i James dosao.

Odmah nam je prisao kad je vidio da smo stigle.

James P.O.V.

Probudio sam se i Emme nije nigdje bilo. Jos uvijek se osjecao njen miris pomjesan sa mirisom postrljine. Nasmjesio sam se s pomisli da je noc provela kod mene. Ne znam kako,ali doista me je promjenila. Prije su cure samo prolazile kroz moj krevet,ali odkad sam nju upoznao i zavolio nije vise tako.

Ustao sam iz kreveta i ugledao ceduljicu na ormaricu. Probudila se ranije i otisla.

Pogledao sam na sat. Imam jos vremena da se spremim za skolu. Otusirao sam se nabrzaka i obukao.

Usao sam u razred,ali Emme nije jos bilo. Nema ni Ams. Vjerovatno ce zajedno doci.

(end of James's P.O.V.)

"Hej cure,stigle ste."

"Da,nisam te zvala jer sam se dogovorila sa Ams."

"A jutros si se samo izsuljala iz stana."

"Cek,cek tu ima nesto sto ne znam."- Ams se ubacila u razgovor.

"Ma juce smo spremali Jamesov stan i onda sam na kraju ostala spavati kod njega."

Ocima mi je dala signal da joj moram sve ispricati. Sad vjerovatno misli da je bilo nesto izmedju nas.

"Dobro,dobro sve mi je jasno."

James me pogledao zbunjujucim pogledom,a ja sam se samo nasmijesila.

Taman se i zvono oglasilo i svi smo sjeli na svoja mjesta.

Ona je njegova klinka ❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora