Jucer smo mrtve umorne zaspale. Nismo se ni druzile kako smo se dogovorile. Jamesu sam kratko poslala poruku da nema nista od dogovorenog rucka,ali danas ce biti nadam se. Ams mora kuci,a mama i tata dolaze sutra. Potrudit cu se da ga iznenadim.
Ams i ja smo se probudile relativno rano jer smo rano i zaspale. Morale smo jer nas je ciscenje slomilo.
Danas sam se odlucila oduziti Jamesu za onaj jucerasnji rucak.
Ams je vec otisla kuci jer je morala. Ja sam obukla svoje traper hlace,kariranu kosulju i novu koznu jaknu, te bijele Conversice. Uzela sam crne raibanke i novcanik i krenula u kupovinu. Ni sama ne znam sto cu kuhati,ali valjda cu skontati kad vidim i kupim namirnice.
Odmah sam se odlucila za piletinu. Nju najvise volim. Kupila sam svjeze povrce i napravit cu tjesteninu uz to i ako mi ostane vrmena za nekakav slatkis. Palacinke ili muffinsi. Vidjet cemo nesto. Kupila sam i sok od narandze moj omiljeni i flasu nekakvog vina. Alkohol defonitivno nikad nije moj izbor,ali nece James valjda piti sok. Ne znam jesam li odabrala ono pravo,ali sta bih mu ja. Dobro je i ovo koje dobije od mene. Pozurila sam se kuci kako bih uspjela sve ovo dovrsiti.
Vino sam odmah stavila na hladjenje. Piletinu sam lagano preprzila sa povrcem,a kasnije cu skuhati tjesteninu. Odlucila sam se da cu napraviti nekakvu brzu tortu sa plazma keksom i cokoladom. Iako u receptu nema nutelle ja sam ju na svoj nacin umijesala. Cokolade nikad na pretek.
Kad sam zavrsila sa spremanjem. Poslala sam Jamesu poruku da dodje do mene i da sam bolesna. Nisam mu htjela odmah otkrivati sve. Malo iznenadjenje.
Sad je preostalo samo jos jedno. Tusiranje i odabir odjece. Otusirala sam se nabrzaka. Sad je slijedio tezi dio posla. Sto obuci? Na kraju sam se odlucila za crne hlace i bijelu majicu sa nekakvim natpisom. Slobodan stil. Nije nekakva posebna prilika koja iziskuje haljinu ili nekakvu upecatljivu eleganciju.
Taman dok sam povlacila zadnju crtu tusa po mojim kapcima James se parkirao u dvoristu kuce. Nije cak ni kucao.
U medjuvremnu dok sam se spremala postavila sam i stol i servirala hranu.
"Emma,jesi tu? Emma.."
Dozivao me je,a ja sam mu se tiho suljala iza ledja. Ostao je iznenadjen kad je ugledao postavljen stol i serviranu hranu.
"Svidja ti se?"Upitala sam ga.
"Emma zaboga preplasila si me. Jesi li dobro? Sto te boli?"
"Ja sam apsolutno zdrava. To je bio samo mali izgovor,ali i trzaj malo da te preplasim."
"Pa ludice dosao bih ja svakako."
"Ovako je sladje sa tim tvojim zabrinutim izrazom lica."
"Mudra si ti. Sta iz tebe izvire djevojko?"
"Djevojko?"
"Klinko,izvinjavam se."
"Hahah suti i poljubi me."
"E to sam cekao."
Prisao mi je i privukao sebi te otisnuo malen poljubac na mojim usnama. Toliko su zudjele za njim i njegovim dodirom.
Ubrzo je prekinuo poljubac.
"Nesto iz kuhinje lijepo mirise."
"Pa obecala sam rucak ili veceru,ali kako god."
"I da znas da sam gladan."
"A sta ako ti kazem da mi je vecera zagorila?"
"Jel me zezas?"
"Jel imam razlog za salu?"
"Emma. Ne radi to sad kad umirem ovdje od gladi."
"Dobro,dobro. Salila sam se. Sjedi za stol,brzo cu postaviti veceru."
"Jooj,bas si postala okrutna. Iznenadjujes me."
"Jesi li ti gladan ili zelis ostati bez vecere?"
"Dobro,sutim."
Uzela sam tanjure i nasula veceru. Mislim da ce mu se svidjeti. Stvarno sam se trudila.
"A ne mislis valjda piti djus uz sve ovo?"
"Ja da,ali za tebe ne znam. Zapravo kupila sam ti nekakvo vino. Ne znam koliko ce ti se svidjeti. Donijet cu ti ga.."
"Ti sjedi ja cu se snaci sam."
"Dobro."
Nastavila sam jesti. Zadovoljna sam kako je vecera ispala. Ipak nisam tako losa kuharica.
Ugledala sam Jemsa. Nosio je flasu vina i dvije case.
"James,jaa..ne pijem."
"Hajde Emma,samo jednu. Za mene."
"Ali ja ne volim.."
Nije me slusao samo je nalio sadrzaj iz flase u case.
"Mislim da smo dovoljno jeli. Sta ti kazes?"
"I ja sam vec sita. Ali nisam valjda tako lose kuhala?"
"Ma ne sve je predivno i ukusno,ali sad zelim biti malo s tobom. Zazelio sam te se. Znas Emma mjesec dana bez tebe za mene je bila vjecnost."
"James i ti si meni nedostajao."
"Volim te klinko."
Prisao je i otisnuo poljubac na mom vratu.
"Vidim da ti se svidja poklon. Znas odmah dok sam ugledao tu ogrlicu, bila je predivna,ali sam dao da posebno izgraviraju tu posvetu. Dok sam je gledao bila je predivna,a sad je jos ljepsa dok visi o tvom vratu."
"Hvala ti za poklone. Ugodno si me iznenadio i sve mi se dopada. Medo je prekrasan i mirise na tebe."
"Ma sve za moju klinku."
Opet me je poljubio,ali ovaj put sa vise strasti i privukao me je blize sebi nego inace.
Odmah sam znala na cilja.
"James prestani. Nisam spremna."
"Dobro."
Osjetila sam veliku sramotu i crvenilo u licu.
"Ja ..ovaj."-zamuckivala sam
"Uredu je klinko,razumijem te i sve je uredu. Ja sam kriv,pozurio sam te."
"Nemoj se kriviti."
"Mozemo gledati nekakv film?"
"Moze,ti nam nadji dok ja izrezem kolac koji sam napravila."
Ja sam otisla u kuhinju i narezala kolac,a James je trazio filmove.
Nasao nam je nekakav romanticni.
"Kolac ti je odlican."
"Pa cokolada nikad nije promasaj. Zar ne?"
"Ni ti nikad nisi bila promasaj,klinko."
"A ti bas uvijek moras nesto reci kako bi se ja osjecala postidjeno."
"Volim te klinko."
"Film pocinje."
Gledali smo film. Povremeno smo komentarisali,ali na kraju smo oboje zaspali. Bila sam u njegovom zagrljaju i nikad se nisam osjecala sigurnije. Ovaj osjecaj je bio inzvanredan.
YOU ARE READING
Ona je njegova klinka ❤
RomanceDa li smo toliko slijepi da na vrijeme ne prepoznamo pravu ljubav? Da li mozemo biti bezosjecajni do smrti? Da li nam gubitak treba probuditi osjecaje? Na kraju ipak sve nas ceka smrt, ali prije smrti zivimo zivot. Zivot u kojem igramo po pravilim...