31.

1.7K 116 38
                                    

Nakasljala sam se i pogledala u Jamesa. Smijesio se bas kao i ja.

"Dobar dan,ja sam James. Drago mi je."

"Takodjer,a s kim mi imamo cast da pricamo."

"Ovaj.,ja..ja sam Emmin prijatelj?"

"Samo prijatelj?"

Na ovu ocevu opsaku sam se zacrvenila u licu kao paradajz. Grozan osjecaj.

"Tata,ako mogu. Mislim objasnit cu vam sve kuci,ali sad bih trebala popricati sa Jamesom. Doci cu brzo kuci."

"Dobro,duso."

Zagrlila sam ih i poljubila.

Mama mi je tiho sapnula
"Emma ovo je onaj decko? Voli te,sigurna sam."

Nasmijala sam se i pustila ju iz zagrljaja.

Sve dok ih nismo izgubili iz vida stajali smo na onom istom mjestu,zagrljeni. Okrenuo se prema meni i privukao me u jos jedan zagrljaj.

"Nedostajala si mi,klinko."

"I ti meni."

Prisao je i poljubio me. Prisla sam sad ja njemu i zagrlila ga. Dok sam ga grlila vidjela sam Tom-a nedaleko od nas. Stajao je sa koferom i gledao u nas. Bio je tuzan.

"Hajdemo negdje. Vec mi je hladno."

"Hajd."

Nisam ga pitala gdje idemo. Pred ocima mi je bila slika Tomovog lica. Bio je tuzan. Pretpostavljam da mu je jako tesko. Znam da ga boli.

Vozili smo se kratko. Dosli smo pred Jamesovu zgradu. Valjda je spremio stan i namjestio. Cijelo vrijeme dok smo se vozili sam sutila. Razmisljala sam o Tomu.

"Zasto si sutljiva?"

"Samo sam umorna."- nabrzinu sam mu slagala iako sam bila laik za lazi.

Izgleda da mi je povjerovao pa se samo nasmjesio.

Usli smo u stan. Sjela sam na ugao,a on je otisao u kuhinju. Ubrzo se vratio sa dvije soljice toplog napitka. Vruca cokolada. Moja omiljena.

"I sto ste radili u Moskvi?"

"Uobicajeno. Porodicni obroci. Dorucak,rucak,vecera. Obilazak Moskve. Porodicni razgovori."

"A izlasci? Mislim imala si drustvo."

"Paa,ovaj,i nismo bas izlazili. Tom i ja smo se posvadjali i ovaj.."

"Emma,nesto mi tajis."

"Reci cu ti nesto,ali nemoj poluditi."

"Uredu."

"Ovaj...Tom..je..on mi je priznao da je zaljubljen u mene."-rekla sam mu prekidajuci.

"Molim? Znao sam."

"James."

"Sto?"-izderao se.

"On..on me..je..poljubio."

"Molim? Kako Emma? Molim te izadji iz stana. "-derao se,zapravo vristao je skoro na mene.

Sta sam ja kriva?

"Ali,pusti da ti objasnim."

"Emma molim te uradi onako kako sam ti rekao."

Nisam se htjela raspravljati s njim. Necu ga ja moliti ni za sto. Uzela sam jaknu i izasla sam iz stana. Nisam htjela zvati taxi jer zelim prosetati i razbistriti misli.

Ona je njegova klinka ❤Where stories live. Discover now