James P.O.V.
Dovesti Emmu u Miami je bilo najmanje što sam mogao uraditi. Želim da zaboravi onog idiota. Još uvijek nismo razgovarali o njemu i ne znam tačno,da li joj je nešto učinio jer ako jeste bolje mu je da se pozdravi sa životom.
Volim je gledati dok je sretna i dok se smije,kad je iznervirana i danas kad sam ju bacio u vodu. Volim kad osjetim da joj se koža naježi od samo jednog mog dodira. Upoznajem novu Emmu. Večeras želim da se oboje zabavimo.
(end of James's P.O.V.)
"Jesmo blizu?"
"Nestrpljiva si,klinko."
"Pa došli smo da se zabavimo,zar ne?"
"Upravo tako."
Spustila sam pogled i sjetila sam se da se još nisam javila Amandi i svojima. Nedostaje mi moja Ams večeras. Ovo je prvi party da nas dvije nismo zajedno. Nedostajala mi je i nedostaje mi.
Nakon 20ak minuta došli smo ispred velike kuće. Ispred je veliki bazen i kuća je već prepuna ljudi. Ne znam ko je taj Jamesov prijatelj,ali valjda ćemo se upoznati.
Izišli smo iz auta i James me je opet uzeo za ruku i isprepleo naše prste. Volim kad ovo radi. Kad me drži i kad se osjećam potpuno njegova.
"James ja ne bih unutra,bolje je da ostanemo vani."
Šapnula sam mu na uho.
"Kako god ti želiš. Klinko."
Nasmijala sam mu se i krenuli smo prema nekoj grupici mladeži. Svi su većinom bili naša generacija.
James se u prolazu pozdravljao sa nekim ljudima,meni nepoznatim. Veceras na ovom partyu je James jedina osoba koju poznajem,izgleda.
Mogu reći da vlasnik ove ogromne kuće sa velikim bazenom ima ukusa. Čak njušim i DJ-a jer se odmah pokraj bazena nalazi mikseta i sad shvatam da sam se prigodno obukla za večeras.
"Sviđa ti se ovdje?"
"Da. Nešto drugačije,DJ i ogromna kuća. Nije baš da sam očekivala ovo sve."
"Hahahha to je ipak Miami."
"Da,da. Samo večeras ovdje nikoga ne poznajem. Svi su mi nepoznati."
"Poznaješ mene i to je sasvim dovoljno."
"Hej,ne budi sebičan. "
"Ja sam samo realan. Drugi ti ne trebaju,samo ja."
Nasmijala sam mu se i uzela sam neko piće sa stola. Ne znam ni sam da li je bilo alkohola,ali godilo mi je.
James je ispijao neki alkoholni koktel.
"Hoćeš li me barem upoznati s nekim večeras ovdje?"
"Da, Andrew bi svaki tren trebao biti tu?"
"A Andrew je tko?"
"Prijatelj iz Osnovne. Zajedno smo išli u Osnovnu i onda se on preselio. Danas nakon dugo vremena dolazi tu sa svojom djevojkom koja će večeras biti DJ."
"Hajde bar neko."
Pomalo mi je bilo dosadno biti okružena ljudima koje ne znam. Svi su nepoznati,a James ih većinu poznaje. Osjećam se glupo.
Pomislila sam da će biti bolje kad Andrew i ta njegova dodju. Barem ću imati žensko društvo,ali opet ja kakav sam baksuz ni žensko društvo nemam.
ESTÁS LEYENDO
Ona je njegova klinka ❤
RomanceDa li smo toliko slijepi da na vrijeme ne prepoznamo pravu ljubav? Da li mozemo biti bezosjecajni do smrti? Da li nam gubitak treba probuditi osjecaje? Na kraju ipak sve nas ceka smrt, ali prije smrti zivimo zivot. Zivot u kojem igramo po pravilim...