55.

1.6K 104 23
                                    

Ams i Jason su stigli. Pogledala sam se još jednom u ogledalo. Ovo zaista nisam ja. Ove hlače su zaista loš izbor. Bolje je da se presvučem.

Opet sam otvorila ormar i opet onaj veliki upitnik iznad glave.

Vječito pitanje: Šta obući?

Na kraju sam se odlučila za crne hlače,poderane na koljenima. Crne hlače u posljednje vrijeme prečesto nosim. James ih je večeras takodjer nosi.

Ostala sam u onoj kariranoj košulji i obukla sam crne Vansice.

Prošla sam češljom još jednom kroz kosu i sad sam spremna.

Neko je kucao na vrata.

"Emma jesi spremna."

Čula sam Amandin glas.

"Idem."

Izlazila sam iz kupaonice i ugledala svoju Ams na vratima. I ona na sebi nosi crne hlače. Šta je ovo danas neki dan ljudi u crnom.

"Stiglo ti je društvo."

"Vidjela sam da ste ti i Jason stigli,ali oblačila sam se."

"Nisam mislila na nas. Mislila sam na tvoje cure."

Sarkastično je rekla.

"Ams,molim te. Imala sam poprilično teško prijepodne i nemoj još i ti."

"Oh izvini Emma. Šta se dogodilo?"

"Jamesov otac je bio ovdje."

"Pa zar on ima tatu?"

"Da ima,danas sam ga upoznala,a James ga je vidio danas prvi put nakon 6godina. Sjedni tu pa ću ti ispričati cijelu priču."

Sjele smo na krevet i ispričala sam joj sve što znam o Jamesovom ocu.

Slušala me je pažljivo.

"Jadan James."

Tiho je promrljala kad sam joj ispričala sve.

"Samo ga nemoj žaliti. Ja sam mu pokušala pomoći,ali smo se gotovo posvadjali. Najbolje je da to večeras ne spominjemo."

"Dobro. Nećemo pokvariti ovu večer."

"Volim svoju Ams. Hajde sad idemo dole. "

Sišle smo dole. Zabava je već u punom jeku. Cure su sjedile,a dečki su bili u kuhinji. Primjetila sam nekog novog. To je valjda momak od Emily kojeg je spominjala.

"Cure stigle ste."

Zagrlila sam ih sve jednu po jednu,a Ams ih je nekako preko volje pozdravila.

"Emily mislim da bi nam trebala pretstaviti svog momka."

"A da skoro sam zaboravila. Aron,moj novi dečko."

"Drago mi je Aron,ja sam Emma,a ovo je moja prijateljica Amanda."

Aron je bio ljepuškast momak. Dječačke face i stidljivog pogleda.

On i Emily definitivno dva svijeta različita jer je Emily bila sve samo ne stidljiva.

"Nicol jesu završene slike od prije neki dan."

"Kad se vratimo u NY završit ću ih."

"Oh veselim se."

Ubrzo je opet neko pozvonio na vrata. Na svu sreću to je bio dostavljač pizza. Nakon onog danas iznenadnog posjeta Jamesovog oca protrnem na svako zvono.

Ona je njegova klinka ❤Where stories live. Discover now