Njegov je zagrljaj,shvatila sam, mjesto gdje je moja sigurnost zagarantovana.
Voljela sam osjetiti njegove snazne ruke oko sebe i onaj njegov predivni parfem koji svakog zaludi.
Tacno sam ga htjela pitati koji parfem koristi. Postala sam opsjednuta mirisom njegovim.
Zagrljaj nije dugo trajao. Zamolila sam ga da napusti kupaonicu,iako je on prizeljkivao nesto vise. Vidjelo mu se to na licu. Izasao je i ostavio me samu. Posudio mi je svoju duksu i trenerku. Mislim da mu to necu nikada vratiti.
Uzela sam kupaonicu samo za sebe.
James P.O.V.
Kad sam otvorio oci Emme nije bilo. Iskreno preplasio sam se da je otisla. To nisam zelio.
Ustao sam i pretrazio je po sobi. Usao sam u kupaonicu. Bila je tamo. Zamotana peskirom,mokre kose. Cak joj je i voda klizila tijelom. Ona je neodoljiva. Zagrlio sam ju jako. Uzvratila je zagrljaj. Mirisala je na mene. Bar i na sekunu imala je nesto moje na sebi.
Zamolila me je da izadjem iz kupaonice. To sam i uradio.
Zatvorila je vrata i zakljucala se. Bila je tako sramezljiva. Nijedna druga nije bila takva. Ona je posebna
Opet sam se bacio na krevet. Ne znam kako,ali opet sam zaspao. Danas se vracamo u New York i trebamo se pakovati,ali nemam volje ni za sto. Najradije bi cijeli dan proveo zajedno sa Emmom,zagrljen,u krevetu.
Kad sam izasla iz kupaonice,on je spavao. Ljencuga. Isti je Amanda. Ostavila sam mu kratku poruku da sam otisla u svoju sobu i da se ne brine. Pokupila sam svoje stvari i napustila njegovu sobu.
Otkljucala sam vrata moje sobe i zatekla Amandu i Jasona kako razgovaraju. Tako su slatki.
"Heej ljudi."
Jutros sam bila neocekivano sretna,cak i nakon onog od sinoc. Za to je zasluzan onaj Jamesov zagrljaj.
"Aaa Emma, pa gdje si se izgubila sinoc? James mi se javio i rekao da ti je baterija prazna."
"Uh,da. Otisla sam s njim. Provela sam noc kod njega."
"Khm"- Jason se nakasljao. Sad vjerovatno misli da sam spavala sa Jamesom. Tehnicki smo spavali na istom krevetu,ali se nista nije desavalo izmedju nas.
"Aaa dajte mi recite da se danas ne vracamo nazad?! Ne zelim ostaviti London."
Tuzno sam rekla
"Nazalost sve sto je lijepo, kratko traje"- rekao je Jason.
Ubrzo nas je napustio i ja i Ams smo ostale same u sobi.
Pakovale smo svoje stvari. Ovo je bilo jako tesko za mene. Napustiti London. Ima tu nekakva povazanost izmedju mene i njega. Kakav sam ja patriota prema svojoj domovini? Nikakav!
Pakovala sam se. Pakovala sam svoje stvari,ali i najljepse uspomene. I one su imale svoj kofer u mom srcu. Ovo putovanje ce mi zauvijek ostati u sjecanju.
Brzo sam spremila sve svoje stvari.
Dobila sam poruku od Jamesa:
"Kako si se samo izvukla iz sobe!? Hihhih""Jesi li zainteresovan za posljednju setnju Londonom. Moliim te,pravi mi drustvo. Treba mi ovo."
"Cekam te ispred hotela."
Brzo sam se spremila i otisla iz sobe. Amanda se jos nije spakovala. U nje je to dugotrajan proces.
Imamo jos nekoliko sati do polaska kuci. Ovo su posljednji sati u Londonu.
YOU ARE READING
Ona je njegova klinka ❤
RomanceDa li smo toliko slijepi da na vrijeme ne prepoznamo pravu ljubav? Da li mozemo biti bezosjecajni do smrti? Da li nam gubitak treba probuditi osjecaje? Na kraju ipak sve nas ceka smrt, ali prije smrti zivimo zivot. Zivot u kojem igramo po pravilim...