43.

1.7K 112 15
                                    

Ujutro sam se rano probudila. Sanjala sam los san. Zapravo grozan.

Opet sam sanjala onog idiota Michaela,opet je u snu pokusao ono sto je zapoceo u Londonu,ali sada nije bilo Jamesa tu da me spasi. Zaparvo kad bolje razmislim nije ovo bio los san. Ovo je nocna mora.

Ne mogu ni zamisliti kako je nekome ko je to dozivio. Ne zelim nikome to da se dogodi.

Ustala sam iz kreveta i otisla u kupaonicu. Odlucila sam se otusirati. Malo cu odagnati ruzne misli,uzrokovane snom i malo cu se opustiti. Topla voda opustila je misice i ruzne misli du nestale. Pogledala sam na sat. Jos sam imala vremena za skolu. Iz ormara sam izvukla svoje svijetle hlace i njezno rozu boju majice sa velikim natpisom
LONDON.

Naravno najdraza majica. Obula sam bijele Nike air force i uzela crne raiban naocale. Izaci cu u setnju malo,a i iznenadit cu Jamesa sa doruckom. Odmah sam ponijela sve stvari i knjige za skolu. Jutro je bilo prekrasno. Proljece se skroz uvuklo u grad. Volim ovaj period kad sve pjevusi i kad je sve ocvalo i rascvjetalo.

Kupila sam nekakva peciva u pekari. Valjda ima mlijeka kod kuce pa ga nisam kupovala. Brzo sam zavrsila sa kupovinom i uputila sam se ka Jamesu.

Jamesov stan nije bio puno udaljen od mene pa sam za pola sata obavila i kupovinu i stigla do Jamesa.

Pokucala sam na vrata nekoliko puta,nije otvarao. Vjerovatno jos drijema. Izvukla sam telefon iz dzepa i nazvala sam ga.

"Haloo."- progovorio je jutarnjim pospanim glasom. Zvucao je slatko.

"Ispred vrata sam. Dizi dupe i otvori mi vrata."

"Molim? Koliko je sati?.."

Nisam mu odgovorila,spustila sam slusaliicu. Nakon nekoliko trenutaka culo se skljocanje brave.

"Emma,sto radis tako rano ovdje?"

Jos uvijek je drijemao. Na sebi je nosio sam crnu trenerku,a gore nije imao nista. Tek sad sam ga prvi put vidjela bez majice. Uhvatila sam se kako buljim u njega. Pogledao me je cudno i zavodnicki se nasmijao.

Imam osjecaj da sam u licu kao paradajz crvena.

"Hoces li uci unutra ili ces buljiti cijeli dan?"

"Ja ovaj..nisam."

Nisam ni recenicu mogla dovrsiti do kraja. Sva sam se izgubila. Stvarno sam klinka.

"Uci cu unutra. Donijela sam peciva mozemo doruckovati."

"Okej,ti sve pripremi,a ja se idem presvuci. Ne zelim da se udavis dok jedes."

"James."

Prekorila sam ga.

"Dobro,dobro."

Izvadila sam tanjire i servirala peciva. Nasula sam i toplo mlijeko.

"Jaames,dorucak je spreman."

Nije odgovarao pa sam ga otisla potraziti u sobu.

Iz kupaonice se cuo zvuk vode. Ocito se tusira. Presla sam pogledom preko njegove sobe. Ne mogu ga pohvaliti urednoscu. Otvorila sam njegov ormar i miris njegovih majica me je zapahnuo. On tako dobro mirise.
"Mislim da je nepristojno njuskati po tudjim ormarima."

"Ovaj,ja,samo. Dobro hajde nisam njuskala. Otvorila sam ga i zapahnuo me je tvoj miris."

"Haha ludice ne moras se opravdavati meni. Slobodno njuskaj."

"Pa dobro nisam ja kriva sto imas dobre parfeme i mislim da trebas malo pospremiti sobu."

"Koga briga za sobom. Meni ne smeta nered."

Ona je njegova klinka ❤Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang