Ulazim u restoran i miris muškog parfema pomješan sa ženskim ispunjava moje nosnice.
Pozdravim konobare koji dočekuju goste na ulazu u restoranu. Pogledom prelazim preko mase i ugledam Ams u plavoj haljini koja doseže do njenih koljena. Kosa joj je blago kovrdžava pri vrhovima i crta oko očiju koju je izvukla tušem čini moju prijateljicu najljepšom.
Pored nje stoji kovrdžavi dečko u crnom odjelu sa leptir mašnom oko vrata. Jason je osoba koju je Ams oduvijek tražila. Zelene oči i kovrdžava kosa jednako je njen momak iz snova.
Ova sala je prepuna i vidim da je cijela škola ovdje večeras. Tražim crnokosog dečka,ali ga nigdje ne vidim trenutno.
Odlučim prići Ams i Jason'u,valjda im neću smetati.
Skinem kratki kaputić koji je dosezao do mojih zglobova na rukama i u jednu ruku uzmem crnu pismo-torbu.
Polako koračam prema Ams,ali me nečija ruka povlači u stranu i odvodi me u tamu.
"Treba li vam pratnja,klinko?"
Osjetim vreo dah na krajevima uha i njegov vječiti parfem od kojeg ludim.
"Zavisi."
Tiho odgovaram i okrećem se da mu vidim lice,ali nažalost mrak je posvuda.
"Onda idemo,biti će mi zadovoljstvo da budete moja pratilja večeras."
"Idemo."
Osjetim njegovu ruku u svojoj. Polako me vodi i izlazimo iz mraka.
Kad sam dovoljno imala svjetlosti jasno sam mogla vidjeti crno odjelo i blago raskopčanu košulju bez mašne ili one dosadne kravate koja guši. Zbog toga ga volim najviše jer je unikatan i jedinstven.
Brada stara nekoliko dana i duge crne trepavice. Najljepše stvorenje na cijelom svijetu.
"Zar ti nisi ljut na mene?"
"Jesam."
"Šta onda radiš večeras ovdje sa mnom?"
"Završavam školu. Napokon."
Tiho sam uspuhnula i krenuli smo prema Ams.
Osjetim prijateljičin pogled na sebi koji ima prijekora.
Približili smo im se i vjerujem da nismo na ovako svečanoj večeri derala bi se na mene jer joj se nisam javljala. Ostale cure su tu negdje i trenutno ih ne vidim.
"Je l' ti imaš telefon,Emma?"
Tiho mi je šapnula.
"Ugašen je."
"Kasnije ćemo razgovarati jer te ne mogu sada galamiti. Izgledaš predivno."
"I ti Ams..Jason i ti izgledate predivno zajedno."
"A ti i James ste zvijezde večeri."
"Gdje su ostale cure?"
"Tu su negdje,motaju se uokolo. A ti? Gdje si dosada?"
"Kasnila sam,ali sad sam tu."
Sjela sam pokraj Ams i Jamesa,a Jason je bio do Ams. Neka lagana muzika je svirala. Rekla bi neki evergreen koji nisam slušala do sada.
Ugledala sam svijetlu haljinu i plave oči kako nam se približavaju. Melanie je bila predivna u svojoj svijetlo- rozoj haljini koja je odgovarala njenom mentalitetu.
"Pa i Emma nam se pridružila."
"Da,da djevojćice sa sivo-plavim očima."
"Djevojčice?"
STAI LEGGENDO
Ona je njegova klinka ❤
Storie d'amoreDa li smo toliko slijepi da na vrijeme ne prepoznamo pravu ljubav? Da li mozemo biti bezosjecajni do smrti? Da li nam gubitak treba probuditi osjecaje? Na kraju ipak sve nas ceka smrt, ali prije smrti zivimo zivot. Zivot u kojem igramo po pravilim...