Prespavala sam kod Jamesa. Cijelu noc smo pricali. Ujutro sam se rano probudila i iskrala se iz kreveta. Ostavila sam mu poruku.
"Spavalice,ja sam otisla kuci. Cujemo se danas."
Poljubila sam ga u celo i izasla iz stana.
Pozvala sam si taxi jer mi se ne da u rano jutro sama hodati,a i hladno je.
Usla sam u kucu. Mama i tata veceras nisu spavali kod kuce. Otisla sam u sobu da se presvucem. Jos uvijek sam bila u Jamesovoj odjeci. Mirisala sam na njega,a to je tako dobro. Ima dobar parfem koji mi se uvijek uvuce duboko u nosnice. Otusirala sam se i presvukla. Sad sam obukla svoju trenerku i duksu,a Jamesove sam spremila u ormar. Necu mu to vratiti. Treba mi njegov miris.
Lijepo se slaze u ormaru sa mojom odjecom. Sutra pocinje skola i danas bih se trebala malo pripremiti. Zadnja sam godina i moram uciti ako mislim na fakultet.
Otisla sam u kuhinju i napravila sebi dorucak. Ponijela sam nekoliko knjiga.
Hemija i njene strukturne formule. Zapravo volim ja hemiju i zanimljiv mi je to predmet,ali trenutno mi se nista ne radi. No zelja za fakultetom je jaca od lijenosti,pa cu se baciti na rad.
James P.O.V.
Probudio sam se. Emma nije tu. Mozda je u kupatilu. Trazio sam je po cijelom stanu,a onda sam uocio ceduljicu na ormaricu.
Otisla je kuci. Danas bih trebao kupiti i ostatak stvari te prenijeti stvari iz porodicne kuce. Tamo ne mogu vise ostati. Otkako nas je otac napustio situacija je grozna. Emmi nisam nista rekao. Nisam nikome. Ko zna gdje je otac sad? Mene ne zanima taj covjek. Nikakav je otac kad moze ostaviti dvoje djece i zenu. Ja sam vec punoljetan i za mene se ne treba brinuti,ali Gemma i mama su same. Sto ce one? Gemma je jos maloljetna. Mama srecom ima posao.
Otisao sam kuci po ostatak stvari. Mama i Gemma znaju da se selim. Naravno posjecivat cu ih. Usao sam u kucu. Mama i Gemma su se svadjale. Ovo je neizdrzljivo.
Nisam nista progovarao. Otisao sam u svoji sobu i spakovao sve svoje stvari. Ovako je bolje. Za sve. Sisao sam dole i mama je plakala u kuhinji.
"Mama sto se dogodilo? Zasto places?"
"Gemma...Gemma misli da sam ja kriva za to sto nas je tvoj otac napustio. Derala se na mene i govorila da ju ne volim i da sam ja.kriva za sve."
"Mama,Gemma je u teskom razdoblju. Pubertet i ova situacija su dva zarista u njenoj glavi,srcu i razumu. Znas da nije tako mislila."
"Ti..odlazis?"
"Da,ali dolazit cu i ovdje."
"Uredu,nadam se da ces pronaci svoj mir..."
Zagrlio sam mamu i poljubio. Izlazio sam,ali je u zadnji cas ona nesto reklaa.
"James,cuvaj onu djevojku. Voli je i nemoj je povrijedit,kao ostale."
"Necu mama,obecavam."
Namignuo sam joj i izasao iz kuce. Sad sam namjeravao ici do trznog centra po jos stvari. Danas cu se baciti na sredjivanje stana.
A sutra je i skola. Fuck. Opsovao sam.
Jos uvijek sam ucila hemiju i ugljikovodike. Pila sam caj i zapisivala strukturne formule. Odlucila sam zvati Amandu. Danas bi mogao biti nas dan.
"Hej Ams,sto radis?"
"Emma,sad sam te krenula zvati?"
"Ams,jel ti places? Sto se dogodilo?"
"Emma,ja..i Jason smo u bolnici. Zapravo on je na operaciji,a ja sam dobro."
"Molim!?"
ESTÁS LEYENDO
Ona je njegova klinka ❤
RomanceDa li smo toliko slijepi da na vrijeme ne prepoznamo pravu ljubav? Da li mozemo biti bezosjecajni do smrti? Da li nam gubitak treba probuditi osjecaje? Na kraju ipak sve nas ceka smrt, ali prije smrti zivimo zivot. Zivot u kojem igramo po pravilim...