Priča iz djetinjastva koju mi je James ispričao na prvu mi je bila jako tužna. On kao dijete,zapravo 13godišnjak znači početak puberteta i ostaje bez tate. Ne znam šta bih uradila da sam bila na njegovom mjestu. Jako težak period bez potpore.
Divim mu se i njemu i njegovoj mami. Ja sad pokraj sebe imam zrelog momka koji je ozbiljan i koji voli. Voli uprkos što ljubav nije dobivao u djetinjstvu.
Razmišljala sam o svemu što mi je ispričao.
Nisam progovarala ni rijeći baš kao i on. Tišina nas je ispunjavala i to je ono što nam je trebalo.
Osjetila sam vodu kako udara u naše tabane i njegov jak stisak. Drži me čvrsto baš kao da se boji da ću mu pobjeći. Pa njega nikada ne bih ostavila.
~Sljedeće jutro~
Budim se u Jamesovom zagrljaju. Sunce obasjava naša lica,a tabani su i dalje u vodi. Valjda sam sinoć u svoj onoj tišini zaspala u njegovom naručju.
"Dobro jutro Jamie."
"Jutro klinko."
Jutros nije bio tužan,štaviše imao je osmijeh na licu. Dobro poznati osmijeh i dobro poznati James.
"Nisam ja valjda sinoć ovdje..i ti?"
"Da spavala si u mom zagrljaju. Znaš meni je bilo fino,a tebi ne znam."
"Samo ti zezaj. Mene vrat boli."
"Dođi ovdje."
Zagrlio me je i poljubio u vrat. Nasmijala sam mu se.
"Hajde ustaj. Gladna sam. Od jučer nisam ništa jela."
"Moja klinka je gladna. Šta želite madam za doručak."
"Šta imamo na meniju?"
"Jutarnji poljubac i veliki snažni zagrljaj."
"Ipak se ja od toga neću zasititi."
"Samo se ti zezaj samnom. Ozbiljan sam."
"Ahhah i ja."
Ustala sam i protegnula se. I ja i James smo bili prekriveni pijeskom.
"A šta kažeš na jedno jutarnje kupanje?"
"O čemu ti James?"
"O ovome."
Prošao je iza mene i pošpricao me vodom. Voda je još uvijek bila hladna. Poskočila sam u mjestu od hladnoće.
"James isti tren da si prestao. Hladno mi je."
"A baš ne želim. Nisu ti dovoljni poljubci sad ću te špricati."
Opet je nastavio sa špricanjem,ali ovaj put još i više. Sad sam bila komplet mokra.
Moram nešto učiniti. Neću stajati na jednom mjestu. Okrenula sam se da procjenim koliko je James udaljen od mene. Brzom potrčala i ubrzo sam sa našla ispred njega. Svom snagom sam ga gurnula u vodu. Morala sam mu vratiti. Ne ostajem mu dužna,ali prebrzo sam se radovala. James me povukao u vodu i sad sam i ja zajedno s njim bila potopljena u vodi. James me privukao sebi i opet sam doživjela poljubac pod vodom.
Brzo sam isplivala na površinu i počela sam trčati prema kući. Plaža je jutros bila prazna.
Ubrzo sam se našla u kući. Otišla sam na sprat. Ušla sam u kupaonicu. Oprala sam kosu i okupala se. Topla voda se slijevala niz moje tijelo i tek sad sam opet osjetila glad. Želudac mi se grčio. Uzela sam peškir,ali tek sad sam primejtila da nisam uzela odjeću. Ne mogu obući onu mokru na sebe. Uzela sm još jedan i omotala kosu. James valjda nije u sobi. Otvorila sam vrata kupaonice i pogledom prešla preko sobe. James nije bio tu. Super. Krenula sam prema ormaru da pronadjem čistu i suhu odjeću. Još se nisam čula sa curama i nemam planove šta danas radimo. Otvorila sam ormar i tražila sam šta da obučem. Našla sam džins kratke hlačice i plavu majicu. Trebalo mi je i čisto donje rublje,ali dok sam ga izvlačila iz ladice neko je ušao u sobu. Tačnije James. O ne,ne smije me vidjeti ovakvu.
YOU ARE READING
Ona je njegova klinka ❤
RomanceDa li smo toliko slijepi da na vrijeme ne prepoznamo pravu ljubav? Da li mozemo biti bezosjecajni do smrti? Da li nam gubitak treba probuditi osjecaje? Na kraju ipak sve nas ceka smrt, ali prije smrti zivimo zivot. Zivot u kojem igramo po pravilim...