Medya: Kıvanç Yiğiter
Başlamadan önce ufak bir anket yapalım bebişler.
Şimdi Görkem ile Seda çiftini daha fazla görmek istiyorsunuz. İsterseniz onlara daha fazla yer vereceğim.
Ne düşünüyorsunuz mutlaka yazın.
Simsiyah arabalarından inen abilerim hemen silahlarını çekti ve bizim olduğumuz yere doğrulttu. Bir anda Şükrü ağanın da adamları silahlarını çekti.
"kimsiniz siz?" dedi Şükrü ağa.
"yanında bulunan kızın abileriyiz! Eğer hemen onun yanında uzaklaşmazsan bu konağı senin başına yıkarım!" dedi Burak abim.
Şükrü ağa bir kahkaha attı ve omzumu okşamaya başladı.
"siz 3 kişi biz ise yüz kişiyiz delikanlı. Şimdi yavaş yavaş uzaklaşmaya başlayın yoksa delik deşik ederim sizi!"
Burak abim adamın eline sinirle bakarken "Emre!" diye bağırmasıyla konağın önüne bir sürü araba park etti ve önde Emre abi ve Gökhan olmak üzere birçok adam silahlarıyla alana geldiler. Şimdi abilerimin tarafında olan adamlar Şükrü ağanın adamlarından çok daha fazlaydı.
"hoca çekil aradan. Zaten günahlarım başımdan aşkın." dedi Tufan abim hocaya.
Hoca korkuyla konağın bahçesinden çıkarken tam kapıda hocanın ayağına sıkmasıyla adam acıyla yere yığıldı.
"bir daha da küçücük kızların nikahını kıymaya kalkarsan seni direkt öbür tarafa yollarım" dedi.
"kardeşimi buraya gönder ki kan çıkmasın Şükrü ağa!" diye bağırdı Kıvanç abim.
"benim konağımdan, benim evleneceğim kızı kimse alamaz!" diye bağırdı Şükrü ağa.
Bir anda abimin tarafından bir sürü koruma benim üstüme geldi ve etrafımda daire oldular. Tam bu sırada silahlar patlamaya başladı.
"Mahperi hanım gitmemiz lazım" dedi
Beni hızla kapıdan çıkarıp beni arabanın arka koltuğuna bindirdiler. Ardından sağıma biri soluma biri oturdu. Arabanın çevresinde de çok sayıda koruma vardı.
Beklediğim çok daha uzun süren çatışmada artık kafayı yeme raddesine gelmiştim. Abimler ne durumdaydı meraktan çatlayacaktım.
"lütfen biriniz gidip abilerime bakabilir mi?" dedim korumalara.
"merak etmeyin Mahperi hanım. Abileriniz ile sürekli temas halindeyiz. Hepsi çok iyi" dedi koruma da.
Aradan yarım saat daha geçtikten sonra abilerimin arabasının da konaktan çıktığını gördüm. Diğer arabalar da onların peşine takıldı.
"abilerimin olduğu arabaya binmek istiyorum" dedim yandaki korumaya.
"buradan biraz uzaklaştıktan sonra abileriniz ile yola devam edeceksiniz Mahperi hanım."
Arkama yaslandım ve yolu izlemeye başladım. Bir yandan da heyecandan yerimde duramıyor sürekli kıpırdanıyordum.
Sahi ne ara alışmıştım böyle çatışmalara da şuan ellerim titremiyor, kalbim korkuyla atmıyordu. Hatta tam tersi o pislik ağa bozuntusunun ölmüş olması için dualar bile ediyordum.
Yarım saat yolculuk yapınca abimler arabalarını sağa çektiler. Biz de durunca yanımdaki adamın arabadan çıkmasını bekledim. O çıkınca da hemen arabadan indim ve karşıdan bana koşan 3 yakışıklı erkeğin yanına koşup boyunlarına atladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMLER BİR MAFYA
HumorMahperi: sizce bizi özlemişler midir? Burak: onu bilemem ama biz onları çok özledik. Bizi özlemişlerdir ama seni özlememişlerdir bence. Bu yakışıklı abilere sürekli problem çıkaran bir cadıyı kim sever? Di mi kızlar? Tufan: o acımasız yazar bizi ay...