"seda?" diyerek abimi ittirip araya girdiğimde ağlamaktan yüzü şişmiş olan Seda bana sımsıkı sarıldı.
"Mahperi lütfen yardım edin bana!"
"sakin ol... Gel içeriye." deyip ondan ayrıldım ve salona çektim. Abilerim, Ares ve Derya da oturunca Seda'yı kanepeye oturtup ben de yanına oturdum.
"abla bir bardak su getirebilir misin" diye seslendim evdeki yardımcımıza.
Hemen başını sallayıp mutfağa gidince Seda'nın elini tuttum.
"ne oldu?" derken bir yandan da üstünü süzüyordum. Üstünde büyük bir mont vardı. Muhtemelen kendisine ait değildi çünkü içinde küçücük kalıyordu. Onun dışında saçları dağılmış ve gözleri kızarmıştı.
"kavga ettik Görkem ile. Gökhan abinin tedavi olmasını istemiyordu. Gökhan da ben tedavi olacağım, Mahperi'nin karşısına tertemiz bir şekilde çıkacağım deyince delirdi. O adamların kız kardeşiyle olmana asla izin vermem diyerek. Gökhan da çok sinirlendi gitti hemen oradan. Ben ise daha sonrasında hata yaptığını anlatmaya çalıştım ama o anki sinirinin üstüne bunu söyleyince daha da sinirlendi. 'kes sesini benim kardeşim hasta mı ki tedavi olacakmış' diyerek bağırdı bana. Bu sefer yapmak istemedim dediklerini. Güçlü biri olmak istedim. Susmadım konuştum. O da.. " deyip sustu.
Zorlamadım konuşması için. Yardımcımızın getirdiği suyu içmesine yardım ettim yavaş yavaş.
"sakin ol. Bak buradasın ve güvendesin. Sana zarar gelmeyecek" dedi Kıvanç abim. Burak abim ve Tufan abim ise kaşlarını çatmış dikkatle Seda'yı dinliyorlardı.
"daha önceleri çok tehdit etti beni. Onunla olmam için, ona itaat etmem için. Benim ailem yoktu ki. Yalan söyledim sana. Evet babam hakkında söylediklerimin hepsi doğruydu. Dövüyordu beni gece gündüz. Ama annem hiç sevmedi beni. Babamdan kurtulup temiz bir sayfa açmak istedi her zaman. Beni de fazlalık olarak gördü. M-mahperi, Görkem bana iyilik yaparak onu sevmemi falan sağlamadı. Beni annemden satın aldı." dediğinde şokla baktım ona.
"Ne?!"
"ben ona Gökhan'ın tedavisinde kardeşinin yanında olması gerektiğini inat ederek anlatınca t-tokat attı bana. İçmişti de bu akşam. Sarhoştu. 'Senin için kaç para ödedim ben bu mu karşılığı?' deyince yediremedim gururuma." deyip hıçkırınca sımsıkı sarıldım ve başını boynuma koymasını sağladım.
"normalde hep kızardı, azarlardı. Y-yeri gelir istemediğim halde zorla sahip olurdu bana. Benim kardeşim hasta değil dediğinde, belki senin de tedavi olman gerekiyordur deyince iyice çıldırdı. Üstüme yürüyüp saçlarımı çekmeye başlayınca yan tarafta duran vazoyu geçirdim başına. Taksiye atlayıp geldim. Param yoktu. Adam kapıda bekliyor" dediğinde Tufan abim hemen dışarı çıkarak parayı ödemeye gitti.
"bilemedim nereye gideceğimi. Gece gece rahatsız ettiğim için özür dilerim ama..." dediğinde susturdum onu.
"olur mu öyle şey? Ne rahatsızlığı. Hadi gel üstüne giyecek temiz şeyler vereyim. İstiyorsan duşa da gir rahatlarsın" dediğimde başını salladı.
"evinin adresini ver" diyen Burak abime baktım.
"abi lütfen bak gece gece bir şey yapmayın" dediğimde sert bakışlarını bana gönderdi.
"karışma sen. Seda evinin adresini söyle" dediğinde Seda itiraz etti.
"teşekkür ederim Burak abi ama benim yüzümden tatsızlık çıkmasına gerek yok. Sadece sinirinden..."
"uzatma Seda!" diye kızdığında Seda yerinden sıçradı ve adresi söyledi.
"Ares sen kızlarla kal. Hadi beyler" dediğinde evden çıkıp kapıyı kapattılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMLER BİR MAFYA
HumorMahperi: sizce bizi özlemişler midir? Burak: onu bilemem ama biz onları çok özledik. Bizi özlemişlerdir ama seni özlememişlerdir bence. Bu yakışıklı abilere sürekli problem çıkaran bir cadıyı kim sever? Di mi kızlar? Tufan: o acımasız yazar bizi ay...