BÖLÜM-7

6.9K 314 255
                                    

"abimmm ne istersen yaparım ya söz. Her gece sana masaj yaparım, yemek yaparım, kahve yaparım..."

"fıtık olmak istemiyorum. Zehirlenmek de istemiyorum. Ve hayır konsere gidemezsin"

"ama nedeeeeennnn?"

"yapma şu iğrenç şımarıkça şeyi."

Saatlerdir yalvarmama rağmen Burak abim nuh diyor peygamber demiyordu.

"ya lütfen abiciğim" deyip yavru köpek bakışları yapınca Burak abim derin bir nefes aldı.

"tamam ama en ön sırada olacaksın. Ayrıca gece de ben seni alacağım"

Sevinçle zıplayıp Burak abimi öpücük yağmuruna tuttum. En ön sırada olmamı istemesinin nedeni orayı fanların kapmasıydı ve kız düşürmek isteyenler genelde ortalarda ya da arkalarda olurdu. Fanların da tek derdi şarkıcı olduğundan sıkıntı çıkmazdı.

Burak abimi rahat bırakıp hızla telefonuma sarıldım ve Can'ı arayıp abimin izin verdiğini söyledim.

"yes be! Kötü günlerin ardından güzel bir ödülü hakkettik"

Şu konseri kazasız belasız atlatalım da başka bir şey istemiyorum.

_________

"hadisene Mahperi! Şimdi vazgeçeceğim bak"

Burak abim aşağıdan bana 50. tehdidini yaparken ben hala ne giyeceğime karar verememiştim. Saçlarımı düzleştirmiştim. Hafif bir makyaj yapmıştım ama ne giyeceğimi bilmiyordum.

En sonunda abim gerçekten vazgeçeceğini söyleyince hemen omuz kısmı açık bir bluz ile pantolon giyip dolabımı kapattım.

Bugün de özenli olayım bari deyip uzun uğraşlar sonucu yine her zamanki günlük kıyafetlerini giyen tayfayı bir görebilir miyiz?

"sonunda be kızım. Ne yaptın bu kadar?" dedi Burak abim en sonunda beni görünce.

"şükür namazı kılacağım şimdi. Hadi yürü arabaya geç kaldık zaten"

Hemen aşık olduğum Range Rover'a binip kemerimi bağladım.

"anasını satayım bu sade halinle bile çok güzel olmuşsun. Kimseye pas verme bak. Eğer biri seni rahatsız ederse hemen beni ara gelip o itin ağzını burnunu kırayım pezevenk ibne"

"abi kime küfrediyorsun? Hani öyle biri yok şuan. Kafayı mı yedin?" dedim abimin bu haline gülerek.

"sus Mahperi. Eve dönmemek için zor duruyorum zaten."

Kıkırdayıp cevap vermeden camdan dışarıyı izlemeye başladım.

Bayılıyordum şu şapşal hallerine be.

Konser alanı çok uzak değildi. Bu sebeple abim kısa süre içinde varmıştı.

"hadi in bebeğim. Ön sırada senin için bir yer tuttum zaten. Emre seni bırakacak"

Abimi öptükten sonra indim. Arkada Emre abi önde ben konser alanına doğru ilerlemeye başladık. Can çoktan gelmiş bizim için tutulan yerde beklediğini söylüyordu.

Emre abi belki daha önce söylemişimdir ama abilerimin en çok güvendiği arkadaşlarındandı.

Kalabalık konser alanına geldiğimizde en öne nasıl geçeceğimizi kara kara düşünmeye başlamıştım ki Emre abi yanıma gelip önümdeki insan kalabalığını açıp bana yön vermeye başladı. Arkamızda bıraktığımız insanlar da bize sövüp saymakla meşguldü.

En öne geldiğimizde Can'ın yanındaki adam kenara çekilerek yerini bana verdi ardından Emre abiyle beraber gittiler.

"DJ performansı başlayacak birazdan" dedi Can.

ABİMLER BİR MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin