BÖLÜM-2

6.7K 301 139
                                    

"İlk ders bahçede 7 tur koşup daha sonra ısınma hareketlerine geçeceğiz. İkili sıra olun düdük çaldığında hafif tempoyla koşmaya başlayacaksınız."

7 tur derken?

Oha ama hocam!

Düdük çaldığında öndeki 180 kızların 1 metre bacakları yüzünden onlara yavaş gelen tempoda ben depar atıyordum.

"lan öndeki! Yavaş koşsana deve kuşu musun sen?"

Bağırmamla arkamdaki uzun erkek grubu kahkaha atarken Bora saçımı çekti.

"bir civcive göre hızlı koşuyorsun"

"sessiz olun!" 

yakışıklı ve öfkeli Gökhan hocamız 2 tur bizi koşturup ebemize tecavüz ettikten sonra 1 tur yürümemize izin verdi.

"hocam çok yavaşız biraz daha hızlanalım mı?" diyen Gökçe orospusuna içimden en yaratıcı küfürleri sayarken Gökhan hocanın kabul etmemesi için dua etmeye başladım.

'Allah'ım lütfen kabul etmesin. Lütfen beni güzel bulsun, sevsin ama abilerim bunu öğrenmesin amin'

"bana işimi öğretmeye çalışma. Ama madem çok istiyorsun teneffüs yapmayıp 10 dakika boyunca okulun etrafında 10 tur durmaksızın depar atacaksın."

Bir insanı her lafında daha da çok sevmek mümkünmüş. 

Biz 7. turu tamamlamak üzereyken Gökhan hoca da telefonla konuşuyordu. Gözleri bir an benim gözlerime temas ettikten sonra üstümü süzdü ve telefondaki kişiye bir şeyler söyledikten sonra kapandı.

"herkes birbirinden geniş aralıklarla ayrılsın. Isınma hareketlerini Arzu hocanız yaptıracak."

Arzu hoca yine taytını giymişti ve bu anın erkek öğrencilerin en sevdiği an olduğuna yemin edebilirim. Benim de arkamda sınıfın bütün erkekleri dizili durumdaydı ve bu şortu giydiğim için pişman olmuştum çünkü Arzu hoca eğilerek ayak bileklerini tuttu ve bizden de aynı hareketi yapmamızı istedi.

Bir daha beden dersi için yanıma bir ceket alıp belime bağlayacağımı aklımın bir köşesine not aldıktan sonra tam eğilecektim ki Gökhan hoca kolumdan tutarak beni engelledi.

"beden dersinde şort ve asklılı giymek yasak. Bilmiyor musun?"

Şaşırmıştım çünkü böyle bir yasak yoktu. Ayrıca sınıfta kızların çoğu benim gibi giyinmişti.

"Aslında yasak değil hocam. Hem sadece ben giymedim ki sınıftaki neredeyse bütün kızlar benim gibi giyinmiş."

"artık yasak. Dersten çık, gidip üstünü değiştir ve sınıfına git. 2. derste de aşağı inmeyeceksin."

Bir inanın bir lafıyla onu sevdiğimiz gibi gıcık da olabiliyormuşuz demek ki.

"neden sadece ben çıkıyorum? Herkes benim gibi giyinmiş."

"bugün canım istedi seni çıkarttım başka bir gün de başkasını çıkarırım. Sorgulama ve dediğimi yap."

'Lan sen benim abimlerin kim olduğunu biliyor musun artist?' demek istesem de dersten çıktım ve soyunma odasında üstümü değiştirdikten sonra sınıfa çıktım. 2. dersi de sınıfta geçirirken pencereden voleybol oynayan Eylül'e bakıyordum. Kıskanmıştım ben de oynamak istiyordum ama Gökhan hoca bana bir anda ceza vermişti.

Beden dersi bittiğinde Can ve Eylül kendilerini yorgunlukla yanıma attılar.

"Kanka bir futbol oynamışım akıllara zarar."

ABİMLER BİR MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin