BÖLÜM-3

6.3K 289 164
                                    

Ya yok ben Gece ismine alışamadım. Ayrıca bir okuyucum bana uzun bir mesajla kitaba Mahperi olarak başladığını ve bu şekilde devam edilmediği zaman sanki başka bir karakter başka bir kitap yazıyormuşum gibi olduğunu söyledi. Tek mesaj da bu değil yorumlarda bir sürü Mahperi var. Karışıklık için özür dilerim ama artık adı Mahperi.

"Hayır Can ona dokunma!"

"merak etme Burakcığım bana bir şey demez"

Şuraya bol küfürlü flashback koyardım ama neyse.

"ya Can! Telefonunda Tufan'ın fotoğraflarının ne işi var? Yolarım seni."

"ne bu gürültü?! Herkes yerine geçip çenesini kapatsın" dedi ortama anında damlayan ve beni bu delilerin arasından kurtaran Burak abim.

"Can bırak şu tabloyu yerine"

Can, Burak abimin en sevdiği ve bir servet ödediği tabloya yapışmış bırakmıyordu. Neymiş tablodaki adam çok yakışıklıymış ve çıplakmış. Burakcığı bu tabloyu ona hediye eder miymiş falan.

"ben düşündüm de Burakcığım, belki bu tabloyu bana..."

"koy dedim lan yerine! Yemin ederim kafayı yiyeceğim şimdi!"

Sinirlenme Burki olur böyle şeyler.

Burak abim sinir krizi geçirirken arkadan yaklaşan Gökhan hoca kolunu abimin omzuna attı.

"anladın mı şimdi neler çektiğimi?"

Bu adamdaki havalar ne lan? Hayırdır oğlum sen? Sanki biz öğrenciler çok meraklıyız da size...

İçinden konuşmak yerine bunları sesli söylesene.

Daha yeni başlamışken ölmemeliyim bence. Kitabın başrolü 3. bölümde ölmemeli.

"gördün mü Gökçe youtube'ye başlamış. Makyaj videoları çekiyormuş"

Eylül'ün yanıma atlayıp dedikodu moduna geçmesiyle telefonu elinden çekip aldım.

"ver bakayım... Iyy tipe bak... Videonun sponsoru filli boya galiba"

Can gülü baş parmağını aldırarak 'harikasın' işareti yapınca ona öpücük attım.

"öhöm öhöm"

Tufan abimin uyarısıyla gıcık gıcık ona baktım. Lan çocuk gay!

"hatta Berkay çıkışta sen gittikten sonra Gökçe'ye bağırıyordu kanal açtığı için" dedi Eylül. Zaten ne zaman bir olay olsa ben orada olmuyorum.

"Berkay'a da ne oluyorsa. Kız seni sevmiyor yani ne bu takıntı? Yavşak işte"

"Mahperi!"

Ay küfretsek Mahperi laf etsek Mahperi adımı mı ezberliyonuz lan!

Bir de bunları dışından söyleyecek götün olsa...

İçten içten fısıldamak kolay sen de az ibne değilsin içses.

Bu arada Berkay denen kör zevksiz Gökçe sürtüğüne kör kütük aşıktı. O kadar kıskanıyordu ki onu her şeyine karışıyordu. Tabi Gökçe'nin tek derdi Gökhan, Burak abim gibi kendisinden büyük, zengin ve yakışıklı erkekleri tavlamaktı.

Nah alırsın benim abilerimi sana yedircek göz var mı bende?

Beni bırak bu okuyucular Burak'ı sana bırakırlar mı?

İki dakikaya kalmaz yolunmuş tavuk yaparlar seni adam ol lan!

Gaza geldim tamam sakinim.

"ben gideyim artık"

ABİMLER BİR MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin