"Gökhan kalk! Ya uyansana pislik herif! Irz düşmanı! Namus katili!""Ne oluyor be kızım sabah sabah! Zaten dün bütün günümü siktin!" Diye bağırmasıyla daha da sinirlenirken daha sert vurmaya başladım.
"Sen nasıl benden faydalanırsın?! Benim bedenime nasıl izinsiz dokunursun?!"
"Abartma lan! Sanki görmediğim şey."
Rahatlığı beni ciddi anlamda delirtmek üzereyken aklıma gelen şeyle vurmayı kesip nefes nefese yerime oturdum.
"Sen benimle evlenmek için yaptın değil mi?! Mardin'de töre midir nedir o boktan dolayı benimle beraber oldun" dediğimde tek gözünü açarak bana baktı.
"Hala mı sarhoşsun anlamadım ki. Soğuk bir suya sokmak lazımdı aslında seni."
"Başlatma soğuk suyuna şimdi! Zorla bizi evlendirsinler diye yaptın!"
"Lan ben neden seninle evlenip başıma bela alayım kızım?"
"O zaman neden bekaretimi bozdun?"
Son cümlemle yerinden doğrulan Gökhan'ın kaşları çatılmıştı.
"Neyini bozmuşum?"
"Bekaretimi işte! Bak" diyerek çarşafı gösterdiğimde oraya baktı.
Uzun süre baktıktan sonra kahkaha attığında yanımda duran kalemliği kafasına attım.
"Ya komik mi?!"
"Benim akıllı sevgilim. Regl olmuş olabilir misin?"
Olabilir miyim?
"Bilmiyorum"
"Hadi git lavaboya bak. Ben de sana ped getireyim" deyip kalktığında ben de rezil olmanın verdiği utanç ile lavaboya girdim.
Adama resmen benimle evlenmek için yaptın dedim ya!
Tuvalete girdiğimde gerçekten regl olduğumu görünce bir yandan çok rahatlarken bir yandan Gökhan'dan nasıl özür dileyeceğimi düşünüyordum.
Bir gün de rezil olmayayım be.
"Bebeğim getirdim. Kapıdan uzatıyorum" diye beni uyardıktan sonra kapıyı açan Gökhan'ı yine de uyarmayı ihmal etmemiştim.
"Eğer bakarsan seni babama söylerim"
"Ya kıyamam ben sana ufaklık." Diyerek benimle dalga geçtiğinde onunla daha fazla uğraşmamak için cevap vermedim.
İşimi halledip banyodan çıktığımda çarşafın değişmiş olduğunu gördüm. Bu yüzden odada fazla oyalanmadan aşağı indim.
Dolaptan kahvaltılık malzeme çıkaran Büşra'nın yumurtaları tezgaha sinirle çarpıp kırmasına hiçbir anlam veremezken çekingence yanına yaklaştım.
"Günaydın Büşra" dediğimde cevap alamadım.
"Bir sorun mu var?" Dediğimde elindeki cam kaseyi tezgaha savurdu ve içinde bal olan kasenin kırılmasına sebep oldu.
"Neden çarşafında kan vardı?"
Böyle bir soru sormasını beklemediğim için afallarken neden bunun ona dert olduğunu ilk başta anlayamamıştım.
"Sana ne Büşra?"
Bunu diyen ben değildim. Gökhan'dı.
"B-ben şey..."
Büşra'nın kekelemesini kesen yine Gökhan'dı.
"İyi uyudun mu sevgilim?" Demişti kollarını belime dolayarak. Büşra'ya döndüğümüzde suratının daha da asıldığını görünce anlamıştım Gökhan'ı sevdiğini. Bu da istemsizce içimde kıskançlık tohumlarının filizlenmesine sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMLER BİR MAFYA
HumorMahperi: sizce bizi özlemişler midir? Burak: onu bilemem ama biz onları çok özledik. Bizi özlemişlerdir ama seni özlememişlerdir bence. Bu yakışıklı abilere sürekli problem çıkaran bir cadıyı kim sever? Di mi kızlar? Tufan: o acımasız yazar bizi ay...