BÖLÜM-14

3.4K 216 222
                                    

"Logaritmadan başlayalım mı?" diye sordu aşırı yakışıklı canım matematik hocam. Anlaşılan bu sene matematiği çok seveceğim.

"siz nasıl isterseniz" diyerek gülümsedim. Allah'ım neler neler yaratıyorsun ya rabbim.

"o zaman başlıca kurallardan ve üstel fonksiyondan başlayalım" dedi o da bana tatlı tatlı gülümseyerek ardından önüme bir defter ve çalışma kitabı açtı.

Hey sen! Abilerimin beni yakışıklı bir matematik hocasıyla baş başa bıraktığını zanneden okuyucu. Şimdi arkana yaslan ve derin bir nefes al. Sonra git ve kitabı baştan oku. Çünkü henüz abilerimi tanıyamamışsın.

"önüne dön hoca!"

Tufan abimin dersi bölmesiyle canım hocam sadece ona bir bakış atmakla yetindi ve önüne döndü.

"neden bu kadar genç birini getirttiniz lan?" diye fısıldayan Burak abimin sesini duyabiliyordum.

"Mülayim diye genç erkek ismi mi olur abi ne bileyim ben bunun böyle olacağını" dedi Tufan abim de.

Harbiden ama ya Mülayim diye genç yakışıklı kaslı seksi erkek ismi mi olur?

"bir işi de doğru yapsan şaşarım zaten Tufan!"

Onlar boş çene çalarken biz çoktan derse başlamıştık bile.

"evet daha sonra da bu üslü ifadeleri başa çarpım şeklinde atabilirsin. Buradan da 2 çarpı 3'ten.."

"5 yapar hocam" diyerek gülümsedim.

"2 çarpı 3 dedim Mahpericiğim tekrar kontrol et istersen"

Deftere baktım tekrardan.

"yoo 5 yapıyor işte."

"toplama çıkarmadan mı başlasaydık acaba?"

"hee çarpı desenize ya bu çarpı da aynı artıya benziyor o yüzden şey ettim. 6 cevap" dedim kendimi kurtarmaya çalışarak. Ne yani biraz dilim şey olduysa.

ney olduysa? Şey deyip duruyorsun

Oooo içses yoktun ne zamandır

"yalnız ben çarpı değil nokta koydum"

Çaktırmaaa...

"her neyse hocam diğer soruya geçebilir miyiz artık?"

Yeterince rezil oldum da çünkü.

Mülayim hoca bana güldükten sonra sıradaki soruya geçti.

"eğer istersen tabanı bölü olarak atabilir ve soruyu kolaylaştırmak adına iki tarafa da olacak şekilde taban ekleyebilirsin"

"hadi ya kafama göre yapabiliyor muyum öyle şeyler?" diye şaşırınca daha çok gülmeye başladı.

"evet yapabilirsin. Anlaşılan seninle iyi anlaşacağız ufaklık"

Ben erirken başımızda olan Tufan abim girdi söze.

"benimle de iyi anlaş bence hocam"

Mülayim hoca yine abimi takmadı ve derse döndü.

"abi ya eğitim hayatıma engel olmasana!" diye kızınca bana 'seninle sonra görüşeceğiz' bakışı attı ve telefonuna döndü.

Dersimizin sonuna yaklaşırken son sorunun da cevabını bulunca Mülayim hoca kalktı yerinden.

"yarına kadar bu kitaptaki ilk testi çöz." deyip giderayak bana ödev sıkıştırdıktan sonra evden çıktı.

"bir dakika daha burada kalsaydı boğacaktım piç kurusunu" dedi Tufan abim sinirle.

ABİMLER BİR MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin