-12-

5K 252 26
                                    

Ben geldim çimlerim.

İyi okumalar dilerimmm.🦔🦔

Medyada Verdaşkım var.

Karşımda Emir' i görmeyi beklemiyordum. Karşı dairede ne işi var? Neden burada? Neden çocuğun suratına mal mal bakıyorum?

"Verda?" dedi gülümseyerek. Üstüne atlayacağım haberi yok. Alayım mı o dudaklardan bir dal? Bir dakika. Hala şoktayım. "Ne işin var burada?" diye sordu. Evime de mi gelmeyim? Bak gerildim. Annemde Emir' in arkasından çıkıca şaşkınlığım iki katına çıktı. Ne oluyor lan? "Verda, yeni komşumuz Açelya Hanım' la tanış." dedi büyük bir mutlulukla. Yeni komşumuz? Açelya Hanım? Emir niye burada? Allah'ım sana geliyorum.

Annemden, adını Açelya olduğunu öğrendiğim kadın bizim yeni komşumuzdu. Karşı dairemize yeni taşınmışlardı. İlk defa bugün görüyorum kendisini. Emir'le ne gibi bir bağları var, hala anlamadım. Ben kendi kendime düşünürken, karşı komşumuz "Bu da torunum Emir." dedi. Torunum? Emir'in babaannesi ya da anneannesi bizim karşı komşumuz mu? Yok ben yokum. Evet aslında hiçbirimiz yokuz. Biz yokuz.

Ben konuşmadan Emir lafa girdi. "Biz zaten tanışıyoruz tontişim. Aynı okuldayız." dedi, kolunu kadının omzuna atarak. Annemle ikisi birden şaşırırken, bende kafa sallamakla yetindim.

Kısa bir sessizlik olduktan sonra annem konuştu yine. Canım anam, konuşmadan duramaz. "Emir' de markete gidiyordu. Kızım sende git de alınacakları al." Ne? Annem ne dedi az önce? Emir' le beni markete mi gönderiyor? Sonrasında dönüp Emir'e sordu. "Sorun olur mu oğlum?" dedi. Ne sorunu ya. Bebek miyim ben? Al işte gitmiyorum. Emir hayır anlamında kafasını sallarken annem, "Dur para vereyim sana. Birazcık bekleyin." dedi. Bana neden sorulmuyor? Köle miyim ben ya? Gitmeyeceğim belki. Annem içeri girdiğinde hala nasıl böyle bir şey olduğunu düşünüyordum. Annem beni daha yeni tanıdığı bir erkekle, bakın dikkatinizi çekerim erkekle markete gönderiyor. Hem de gelecekte damadı olan erkekle. Başına taş falan düşmemiştir inşallah canım anamın.

Annemden parayı aldıktan sonra apartmandan çıktık. İkimizde konuşmuyorduk. Biraz böyle devam ettikten sonra Emir lafa girdi. "Nasıl geçti okul?" diye sordu. Şu an heyecandan kendimi yolda yuvarlayabilirim. Bilmiyorum ölebilirim de. "Güzeldi, senin ki nasıl geçti?" diye sordum. "Güzeldi." dedi. Yine sessizlik olduktan sonra ben girdim lafa. Bana evdeyim demişti ama bizim karşı evden çıkmıştı. Çaktırmadan öğrenmem lazım. "Yarın ki sınava çalıştın mı?" diye sordum. Niye evde değilsin? diyemeyeceğime göre... "Çalıştım da çok değil." dedi. Ardından ekledi "Sen?
" diye sordu. "Yok vallahi, bizimkilerle buluştuk. Daha eve bile giremedim." dedim dudaklarımı büzerek. "İstersen beraber çalışabiliriz." dedi. Heyecandan kusacağım birazdan. Allah'ım sen bana bu günleri gösterdin ya başka hiçbir şey istemiyorum. "Aslında iyi olur. Kaçırdığım birkaç konu vardı." dedim. Başını salladı gülümseyerek. Çocuk, yapma şöyle şeyler vallahi üstüne atlarım. Konuşa konuşa markete kadar gelmiştik.

"Verda?" diye seslenen Emir' e döndüm. Adım dudaklarına nasıl da yakışıyor. Şu an sebze reyonunda domates seçmeye çalışıyor. Tam aile babası. "Efendim?" diyerek yanına gittim. "Hangilerini seçmem gerekiyor?" diye sordu, saçlarını karıştırarak. Elene elene un oldum burada hala domates diyor bana. "Koyu kırmızı ve orta yumuşaklıkta olanları almaya çalış." dedim. Söylerken domatese döndüğüme yemin edebilirim. "Tamam." deyip önündeki kasadan domates seçmeye başladı.

İşimiz bittikten sonra eve döndük. Merdivenlerden çıkarken yorulduğum için Emir elimdeki bütün poşetleri aldı. Ya çocuk, senin kibarlığını öperim. En ufak temasında kalbim ağzıma geliyordu. Tek temennim kalp atış seslerimi duymaması.

Anneme ders çalışacağımızı söylediğimde Emir'i bize davet etti. Benim annem. Çok baskıcı bir ailem yok ama bu tür konularda biraz baskıcı olabiliyorlar. Özellikle erkek arkadaş konusunda. Annem bugün beni fazlasıyla şaşırtıyordu. Emir bize geldikten sonra salonda biraz oturduktan sonra benim odama geçtik. Sevdiğim çocuk şu an benim odamda. Benim yatağımın üzerinde oturuyor. İnanabiliyor musunuz? Şahsen ben inanamıyorum. "Başlayalım mı?" diye sordu. Kafamı sallamakla yetinirken aynı zamanda kitaplarımı, kitaplıktan çıkarmaya başlamıştım. "Eksiklerin ne?" diye sordu. Sen. Benim tek eksiğim sensin. İçimden söylüyorum tabi ki de. "Üçüncü üniteden birkaç eksiğim var." dedim. "Hallederiz." dedi rahat bir tavırla. "

Yanıma oturduğunda kalbim artık atmıyordu. Evet, ağzımda da atmıyor. O konuyu anlatıyor bende onu dinliyordum. Sadece dinliyorum. Anlamıyorum. Ellerinden, dudaklarından gözlerimi alabilsem anlayacağımda, yok. Bana döndüğünde hemen toparladım kendimi. "İstersen konu anlatım videosu da izleyelim. Daha iyi oturur." dedi. "Gerek yok sen daha güzel anlatıyorsun." dedim. Öyle mi dedim? Evet dedim. Çenemin bağı kopsun inşallah. Gülerek kafa salladığında "Yani anladım. Güzel anlattın." diyerek iyice sıvamış oldum. Sağlık olsun be anam. Anam dediğim anda canım anam girdi içeri. İyi insan lafının üzerine gelirmiş. "Kekle kahve getirdim size." dedi. Annem bugün neden bu kadar mutlu? Zaten Emir'in bize gelmesine nasıl izin verdi hala anlayamadım. "Ne gerek vardı? Teşekkür ederiz." dedi Emir. Kibar çocuğum benim. Annem odadan çıktıktan sonra kahvelerimizi içtik. Ne Emir konuşuyor ne ben. İkimizde susuyorduk. Hadi ben utanıyorum, sen niye konuşmuyorsun Emir?

Emir, gittikten sonra kendimi yatağıma attım. Bugün olanlar rüyamda görsem "Hadi lan oradan." diyeceğim şeylerdi. Emir'le, sevdiğim çocukla birlikte ders çalıştık. Markete gidip alışveriş yaptık. En önemlisi babaannesi karşı komşumuz. Bundan sonra Emir'i sık sık burada görmeye alışmam gerekecek.

Yatmadan önce Emir'e iyi geceler demek için telefonumu açtım. Tam ona yazıyordum ki İnstagramdan bildirim geldi. Emir yazmıştı. Emir bana yazmıştı. Bana. Verda olan bana. Allah'ım bir gün içinde bu kadar güzel şeyi minik kalbim kaldırmayabilir.

@emirkutlu: Verda?

@verdaatayy: Emir?

@emirkutlu: Rahatsız etmedim değil mi?

@verdaatayy:Hayır, bir şey mi oldu?

@emirkutlu: Ya ben birkaç gün burada kalacağım.

@emirkutlu: Yani babaannemde.

@emirkutlu: Okula birlikte gidelim mi?

Kalbim şu an yok. Ben yokum. Biz yokuz. Her şey bir oyun. Bakayım. Yok değil. Sevdiğim çocuk bana "Okula birlikte gidelim mi?" diyor. Bırak sen okulu iki gözümün çimi, nikah dairesine gidelim biz. Ne dersin?

@verdaatayy: Olur, gidelim.

Anında cevap vermişti.

@emirkutlu: Tamam o zaman. Yarın görüşürüz.

@emirkutlu: İyi geceler.

@verdaatayy: İyi geceler :)

(görüldü)

İlk defa bilinmeyen olarak değil de, kendim olarak iyi geceler diliyorum ona. İyi geceler iki gözümün çimi, iyi geceler. Beni bulacağın günü sabırsızlıkla bekliyorum.

Texting olmayan bir bölüm oldu, güzel oldu.

Emir yine çok tatlı yerim.

Yorum ve vote atmayı lütfen unutmayın.

Sizi seviyorumm.




BUL BENİ/texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin