-27-

3.8K 204 48
                                    

BEN GELDİM ÇİMLERİM.

İYİ OKUMALAR ANAM.


Daha net görmek için biraz daha eğildiğimde kavga ettiklerini fark ettim. Tek sorun dört kişi olup dayak yemeleri. Burada kalıp keyfini çıkarmak isterdim ama maalesef ki iki gözümün çimine kıyamıyorum. Üstüme hemen bir hırka alıp evden çıktım. Merdivenlerden inerken Ensar'ı aradım. Başka kimi arayacağım. Kavgaya girecek halim yok ya.

"Ensar, benim Verda. Hemen buraya gelebilir misin?" diye sordum. "Oha okulun en güzel kızı beni arıyor." diye bağırdı. Galiba sağır oldum. "Geri zekalı bizimkiler kavga ediyorlar. Gel buraya." dedim. O sırada aşağı çoktan inmiştim. Valla sağlam dövüyorlar. Araya girersem güzel yüzüme zarar falan gelir. Allah korusun. 

Biraz daha bekledikten sonra Ensar geldi. Kavgayı ayırınca hepsi kaldırıma oturdu. Sessizliği fırsat bilip konuşmaya başladım. "Hayır yani madem kavgaya tutuşuyorsunuz ne diye dayak yiyorsunuz?" diye sordum. Bence mantıklı bir soru. "Ya Verda Allah aşkına kafa ütüleme." diye çıkıştı. Ne dedim ki ben şimdi? 

"Niye kavga ettiniz?" diye sordu Ensar. Ortamdaki en mantıksız kişiden en mantıklı soru geldi. Ensar'ın sorusuna kimse cevap vermeyince abim konuştu. "Önemli bir şey değil. Dayak yedik zaten. Bu veletler yüzünden olan bana oldu." dedi başını ovalarken. "Velet falan ayıp oluyor ama Vefa abi." dedi Arda. Takıldığı noktaya bak. Salak bu çocuk.

"Vallahi içinizden kimse ölmemiş, hadi evlerinize." diyerek kış kışladım. Diğerleri ile vedalaştıktan sonra abim, Emir ve ben binaya girdik. Emir evine niye gitmiyor? İyice kuruldu kadının evine. Sessiz sessiz merdivenlerden çıkarken abim konuştu. "İlk yardım seti falan var mı sizde Emir? Yoksa Verda pansuman yapsın dudağına." dedi abim. Yine bana sormadan benim yerime karar veriyor. Allah'ım vallahi sinir oluyorum. Hayır ben çocuğun gözüne bakmamak için burada kertenkele taklidi yapıyorum, abimde gelmiş dudağına pansuman yapsın diyor. Sinir.

"Babaannem yeni taşındı ya yoktur abi." dedi Emir. Abime, abi dedi. Anama, ana babama, baba diyesin yiğidim. Bir dakika çok yersiz oldu bu. Allah'ım sana geliyorum. Abim kapıyı açarken konuştu. "Gel de yapsın Verda." dedi. Normal şartlarda erkek bir sinek öldürsem neden dişi değil de erkek diye soran abim, bir erkeğin dudağına pansuman yapmamı istiyor. O erkekte benim iki gözümün çimi...

Üçümüzde içeri girdikten sonra Emir'in ve abimin yaralarını temizledikten sonra biraz oturduk. Abim ve Emir futbol muhabbeti yaparken bende keyifle omları dinliyordum. Tabi ki Emir'le göz göze gelmemeye çalışarak. Yumuşamamam gerekiyor. Emir biraz daha oturup kalktı. Şükür yani. Bizim evden çıkmıyor bu aralar malum.

Abimle yemek yedikten sonra bulaşıkları kaldırıp odama geçtim. Tuhaf bir gündü. Özellikle pansuman işi. Olabildiğince Emir'le göz temasından kaçınarak yapmıştım. Onunda pek baktığı söylenemez ya neyse...

Saatlerdir elime almadığım telefonumu alıp gelen bildirimlere baktım. Gereksiz olanları silip, yanıt vermem gerekenlere verdikten sonra bilinmeyen numaraya tıkladım.

Bilinmeyen numara: Selam gül bahçesi.

Bilinmeyen numara: Ne yapıyorsun?

Verda: Aynı, sen?

Yardımı kabul ettik diye çok samimi olmaya gerek yok diye düşünüyorum.

Bilinmeyen numara: İyi bende.

Bilinmeyen numara: Bir şeyler öğrenmeye çalıştım.

Verda: Öğrendin mi?

Bilinmeyen numara: Öğrendim sayılır.

Verda: Ne öğrendin?

Bilinmeyen numara: Emir gerçekten birinden hoşlanıyor.

Bilinmeyen numara: Çok doğal bir şey de neyse.

Verda: Bunu bende biliyorum.

Bilinmeyen numara: Emin olmadığını ikimizde biliyoruz.

Bilinmeyen numara: Kandırmayalım birbirimizi.

Her şeyi de bil zaten. Ispanak suratlı.

Verda: Sadede gelecek olursak...

Bilinmeyen numara: Hoşlandığı kişi sen değilsin.


SELAM ÇİKOLATALI SÜTLERİM BEN GELDİM.

EMİR VE VEFA'YI KANKA YAPMAMAK İÇİN KENDİMİ ÇOK ZOR TUTUYORUM.

EMİR YAKIŞIKLI ŞEREFSİZİ KİMİ SEVİYOR AYOL? BENDE BİLMİYORUM.

VERDA'YA YAZAN KİŞİ KİM ACABA?

ONU DA BİLMİYORUM.

ÖPTÜM SİZİ :)



BUL BENİ/texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin