Hoş geldiniz, sefalar getirdiniz çimlerim.
İyi okumalaaaarrrr.
Okuduğum mesaj bir an duraksamama sebep oldu. Ne diyebilirdim ki. Benden hoşlanma ihtimali vardı ama kesin değildi. Bu kadar net bir şekilde yüzüme söylenmesi biraz kırmadı da değil. Çok beklemeden cevap yazdım. Ben değilsem, kim?
Verda: Kimden hoşlanıyor?
Verda: Ve emin miyiz?
Bilinmeyen numara: Şu an kimden hoşlandığını bilmiyorum.
Bilinmeyen numara: Ama senden hoşlanmıyor.
Bilinmeyen numara: Bunu seni kırmak için ya da vazgeçmen için söylemiyorum ama bence Tuana'dan hoşlanıyor.
Bu mesaj biraz daha ağır oldu. Tuana bir ihtimaldi ama ben daha yüksektim. Bir dakika ya kesin bir şey yok. Ayrıca tanımadığım birine nasıl bu kadar güvenebilirim?
Verda: Sana bunu düşündüren şey ne?
Bence mantıklı bir soru sordum.
Bilinmeyen numara: Yani önceden bu kadar yakın değillerdi. Birbirlerinin evine gidip gelmeyi bırak dışarıda bile buluşmazlardı.
Bilinmeyen numara: Eskiye kıyasla şu an daha yakın oldukları için böyle düşünüyorum.
Bilinmeyen numara: Bu yüzden Tuana'dan hoşlandığını söyledim ama kesin bir şey yok.
Verda: Biliyor musun, bende aynı şeyi düşünüyorum.
Verda: Yazdıklarını tıpa tıp aynısı benim de aklımdan geçiyor.
Verda: Bu o kadar çok canımı yakıyor ki.
Verda: Ona bu kadar yakınken uzak olmak koyuyor.
Verda: İki adım atsam yanında olacağım ama olamıyorum ve bu beni deli ediyor.
Verda: Sana bunları anlatmam ya da bu konuda güvenmem ne kadar doğru bilmiyorum ama ben Emir'i gerçekten çok seviyorum.
Verda: Ona bu kadar yaklaşmışken bırakmaya pek niyetim yok.
Bilinmeyen numara: Öncelikle bana her konuda güvenebilirsin. Seni gerçekten anlıyorum.
Bilinmeyen numara: Emir'i gerçekten sevdiğini de görebiliyorum.
Bilinmeyen numara: Kör olmayan herkes görür bence.
Bilinmeyen numara: Aklında ne var ne yapacaksın bilmiyorum ama her zaman yanındayım.
Bilinmeyen numara: Yüz yüze olmasa bile buradan sonsuz desteklerimi sana uçururum.
Bilinmeyen numara: Saat geç oldu. Ben senin için bir şeyler düşüneceğim.
Bilinmeyen numara: Sende yat uyu.
Bilinmeyen numara: İyi geceler gül bahçesi.
Verda: Teşekkür ederim.
Verda: İyi geceler çöpçatan.
Bilinmeyen numara: Bana gerçekten bu lakabımı mı layık gördün?
Verda: Emir ve benim aramı yapmaya çalışmıyor musun?
Bilinmeyen numara: Doğru çalışmalarım o yönde.
Verda: E tamam çöpçatansın işte.
Bilinmeyen numara: Peki, tamam.
Bilinmeyen numara: İyi geceler.
Verda: Sanada.
(görüldü)
Telefonu kapatıp komodinin üzerine bıraktıktan sonra yatak başlığına sırtımı verdim. Ne yapabilirdim ki? Elimdeki son kozu oynayıp anaonim olarak yazmıştım ona. Olumlu bir sonuç almayı bırak sonuç alamadım. Engel yedim.
Biraz da kendi kendime düşündükten sonra telefoumu tekrardan elime aldım. Kumsal'ı aramak için rehbere girdiğimde üstte yazan isim dikkatimi çekti.
Ensar
Tabi Ensar. Bu benim aklıma niye daha önce gelmedi? Bekle beni aslan parçası. Yengen olmaya geliyorum.
GELSİN BAKALIM ENSAR'LI BÖLÜMLEEERR.
SONRAKİ BÖLÜM GÜZEL BİR BÖLÜM OLACAK. ŞİMDİDEN SÖYLEYİM.
YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN.
SİZİ ÇOOOOOK SEVİYORUM.
ÖPTÜÜÜÜMMMM.<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUL BENİ/texting
Teen Fiction-Bu kadar zor mudur kazanmak? -Savaştığın ve istediğin sürece hayır.