Hoş geldiniz çimlerim.
Kitabın en uzun bölümlerinden birisi oldu. Güzel de oldu.
Normalde bundan sonraki bölüm final bölümü olacaktı ama olayların havada asılı kalmasını istemediğim için biraz daha uzatmaya karar verdim.
Yorum ve vote atamayı unutmayın.
Sizleri seviyorum.
İyi okumalaaarrr.<3
Daha önce hiç bu kadar huzurlu bir şekilde uyandığımı hatırlamıyorum. Dünden itibaren uzun zamandır hayalini kurduğum şeyi yaşamaya başladım. Emir... Eğer ki onun beni sevebileceğini düşünseydim işleri bu kadar zorlaştırmaz direkt ona açılırdım ama ben zoru severim.
Güne Emir'in mesajıyla başlamak kısa bir süre önce benim için bir hayalken artık değil. Güne Emir'in mesajıyla başladım.
İki gözümün çimi: Günaydın gül çiçeğim.
Verda: Gül çiçeğim mi?
İki gözümün çimi: Evet gül çiçeğimsin benim.
Verda: İyi de ne alaka?
İki gözümün çimi: Ya isminin anlamı gül. E gülüm demekte bir tuhaf hissettirdi.
İki gözümün çimi: O yüzden dün oturdum, düşündüm ve sana gül çiçeğim demeye karar verdim.
Verda: Emir, seni yerim.
Verda: İstediğin her şeyi diyebilirsin.
Verda: Bu arada günaydın.
İki gözümün çimi: Şimdi aydı günüm.
Burada olsa üstüne atlardım da işte burada değil.
İki gözümün çimi: Seni almaya geleyim mi?
İki gözümün çimi: Birlikte gideriz.
Verda: Ya ben normalde Canlarla birlikte geliyorum ya bugün içinde anlaştık hep birlikte gitsek olur mu?
İlk günden bu kadar batıramazdım gerçekten.
Emir: Olmaz olur mu?
Emir: Hem artık sevgili olduğumuzu söyleriz onlara da.
Verda: Sevgiliyiz değil mi?
Emir: Öyleyiz, evet.
Emir: Sevgiliyiz.
Şapşal çocuk.
Verda: Tamam o zaman aynı saatte, aynı yerde.
Emir: Tamamdır.
Emir: Seni seviyorum, çok.
Verda: Bende.
Emir: Bende ne?
Verda: Bende seni seviyorum Emir.
Emir: İki gözümün çimine ne oldu?
Verda: Bende seni seviyorum iki gözümün çimi, hemde çok seviyorum.
Emir: Şimdi oldu.
Emir: Hadi hazırlan çok özledim seni.
(görüldü)
Kalbim ağzımda dahi atmıyor artık. Yerinden fırlayıp gitti.
Rutin işlerimi hallettikten sonra okul formamı giydim ve kahvaltımı edip evden çıktım. Buluşma noktamıza doğru giderken Arda ve Can'a nasıl söyleyeceğimi düşünmeye başladım. Büyük bir ihtimalle Arda anında haber vermediğim için beni öldürecek, Can ise kıskançlıktan kuduracak. Küçüklüğümüzden beri böyle Can beni hep çok kıskandı. Kısmetimi kapattı. Ama bu sefer asla izin vermem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUL BENİ/texting
Novela Juvenil-Bu kadar zor mudur kazanmak? -Savaştığın ve istediğin sürece hayır.