Selam çimlerim, ben geldim.
İyi okumalaaarrr.
Evet, günlerden bir gün yine kendimi rezil etmeyi başardım. Hayır yani, düşüyorum Emir, neden tutmuyorsun? Kolunu uzatsan hiçbir şey olmayacak. Romantik bir şey istemiyorum ki. Belimden falan tutsun da demiyorum. Bak geldi yine aklıma. Kriz geçireceğim şimdi.
Okuldan çıkıp, eve uğrayıp Ardalara geldim. Arda şu an kafama buz tutuyor. Hayır kafama top yediğim yetmiyormuş gibi merdivene kafa atmıştım birde. Beynimin yerinde durduğundan şüpheliyim şahsen.
"Hayır yani Verda, kafanı da merdivene vurmazsın." dedi Arda elindeki buzu kafamdan çekerek. Bilerek yapıyorum sanki. "Bana bak Arda, biraz daha konuşursan seni vururum merdivene." dedim sahte bir sinirle. Bilmiyorum, gerçekte olabilir. "Sus." dedi kafa hafifçe vurarak.
Emir'e ne mi dedim. Anamı dedim. Dışarı çıkalım mı diye sorduğu an merdivene kafa attığım için, dışarı çıkma olayı kaldı. Çıkışta da Emir'i beklemeden eve geldim. Yeterince rezil oldum zaten bugün. Ayıp da oldu çocuğa. Mesaj mı atsam? Ya da buraya çağırayım. Ama Arda'yla pek sevmediler. Kavgayla uğraşamam bir de, yazmak en mantıklısı.
@verdaatayy:Emir!
Çok geçmeden cevap verdi.
@emirkutlu:Efendim?
@verdaatayy:Ne yapıyorsun?
@emirkutlu:Yoldayım. Bizimkilerle buluşacağım.
Düşene sen vur bir de Emir. Sende vur çimim.
@emirkutlu:Malum sen gelmedin.
Ölüyordum ben lan. Trip atıyor bir de. Kolunu kaldırsaydın da tutsaydın.
@verdaatayy:Bende onun için yazmıştım.
@verdaatayy:Eğer yarın müsaitsen çıkalım.
@emirkutlu:Yarın olmaz ki ya.
@verdaatay:Neden?
@emirkutluTuana ile çıkacağız.
Bir tane çakacağım telefondan, bir de yol çarpacak kararmış muz.
@emirkutlu:İstersen şimdi gel. Tuana'nın yanına gidiyorum zaten.,
Ne? Çocuk seni gırtlaklarım var ya. Ayrıca madem şimdi gidiyorsun, yarın niye buluşacaksınız. Ayrıca bizimkilerle buluşacağım dedin. Yalancı kararmış muz. Ne olacak. Azcık kudurmasın mı? Kudursun.
@verdaatayy:Maalesef, Arda'ya geldim.
Geber Emir, geber.
@emirkutlu:Hangi Arda?
@verdaatayy:Arkadaşım olan Arda.
@emirkutlu:Soyad olarak sordum.
Pardon, sana ne?
@verdaatayy:Hep birlikte çıktığımızda, yanımızda olan Arda.
@emirkutlu:Ha şu omzunda ağladığın çocuk?
Gördü mü? Hadi gördü nerden hatırlıyor?
@verdaatayy:Evet.
@emirkutlu:O da gelsin.
Gelmiyoruz lan. Zorla mı?
@verdaatayy:Evde iyiyiz biz.
@verdaatayy:Sen müsait olduğun zaman söylersin.
@verdaatayy:Görüşürüz.
@emirkutlu:Peki, görüşürüz.
(görüldü)
Hem bana kızıyor hem de kendisi söylüyor. Dengesiz çim.
Ben kendi kendime söylenirken Arda omzuma vurarak, bağırmaya başladı.
"Gördüüümmm! Emir'le konuşuyordun." diye bağırdı. Koluna vurarak susmasını sağladım. "Geri zekalı bağırma." dedim dişlerimin arasından. "Bana bak, sen Emir'i seviyorsun değil mi?" diye dibime girerek sordu. Zaten bugün anlatacaktım Arda'ya. Şimdi söylesem hiçbir şey kaybetmem bence. "Evet." dedim başımı önüme eğerek.
Söylediğim ilk kişiydi. Haliyle biraz utandım. Şu an kafamı yatağın içine sokmak istiyorum. "Onun için mi ağladın?" diye sordu Arda kafasını hafif eğerek. "Tuana ile çok yakınları. Ne yapayım?" dedim kafamı kaldırarak. "Bak süslü." dedi yanıma oturarak. "Hiçbir şekilde üzülmeni istemiyorum. Ya da seni umutlandırmak istemiyorum." dedi. Üzülmemi istemiyor, tamam da umutlanmak ne alaka?
"Umutlanmak derken?" diye sordum. "Ya o gün sen omzuma yatınca Emir'in bana bakışlarını görmen lazımdı. Kıskanmış mı deyim, korkmuş mu deyim bilmiyorum ama onda da bir şeyler olabilir." dedi ve masadan pizzasını alıp yemeye başladı.
Bunun bende farkındayım ama hem bilinmeyenle konuşması hem de benimle konuşması saçma olur diye düşünüyorum. "Arda, bir şey daha söylemem lazım." dedim bende pizzamı alarak.
"Söyle süslü." dedi boğuk çıkan sesiyle. Yavaş yese, hayvan. "Ben Emir'e anonim olarak yazıyorum." dedim tek nefeste. Öksürmeye başladı. Dedim, yavaş ye diye.
" Verda, salak mısın?" diye sordu, öksürmesi bitince. "Ne alaka ya?" dedim çemkirerek. "Çocuk sana boş değil diyorum." dedi ağzındaki pizzayla. Bok ye Arda. "Ya yazmadan önce tanışmıyorduk. Ben yazdıktan sonra, saçma sapan bir şekilde tanıştık." dedim tek nefeste.
"Ne yapmayı düşünüyorsun?" diye sordu Arda. "Bilmiyorum ama kendimi suçlu hissediyorum." dedim, derin bir nefes alarak. Arda tam ağzını açıyordu ki kapı çaldı.
"Ben bakarım." deyip yerimden kalktım. Arda'nın canına minnet zaten. Kapıyı açmamla karşımda Emir'i gördüm. Sırıtarak bana bakıyordu.
"Emir?"
Yavaştan kıskanmalar başladııı.
Tuana'yı dövün lütfen.
Yorum ve vote atmayı unutmayın.
Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUL BENİ/texting
Novela Juvenil-Bu kadar zor mudur kazanmak? -Savaştığın ve istediğin sürece hayır.