Başladığınız saati ve tarihi buraya bırakabilirsiniz.
Medya'da Verdacığımız var. Biliyorum aşşşşırı güzel.
İyi okumalaaarr. <3
Sabah telefonumdan gelen bildirim sesleriyle uyandım. Alarm sesini bildirim sesine tercih ederim o derece nefret ediyorum. Telefonumu yandaki komodinde almaya çalışırken yazan kişinin bilinmeyen olduğunu düşünüyordum. Ama değildi. Hayret günaydın mesajı atmamış bugün. Lan vallahi yazmamış. Acaba kıracak bir şey mi yaptım? Yo. Dün son yazdıklarında gayet mutluydu. Neden yazmadı acaba? Kendi kendime düşünürken gelen bildirimlerin üstüne tıkladım. Ensar yazmıştı. Bu saatte. Daha kargalar bokunu yemeden. Daha alarmım çalmadan...
Ensar: Lan uyan.
Ensar: Uyanır mısın?
Ensar: Sana diyorum.
Ensar: Olum uyan.
Ensar: Başka zaman olsa hemen bakarsın aq.
Ensar: Lan Emir, uyan diyorum bak.
Ensar: Buraya kadar mıydı?
Ensar: Ayrıldık, bitti mi?
Ensar: Peki, öyle olsun.
Emir: Ensar, geri zekalı mısın?
Emir: Sadece soruyorum, yanlış anlama.
Ensar: Sus lan.
Ensar: Sınavları girmiş hoca.
Ensar: Gir de bak, kaç aldığına.
Emir: Lan daha dün sınav olduk.
Emir: Hangi ara okudu da girdi?
Ensar: Ne bileyim?
Ensar: Adama bir gün 48 saat galiba.
Emir: Dur gideyim de bakayım.
Ensar: Tamam.
Emir: Lan dur.
Emir: Sen beni bunun için mi uyandırdın?
Ensar: Evet, bir sorun mu var?
Emir: Sıçtım lan ağzına.
Emir: Okulda görüşeceğiz.
Ensar: Görüşelim, yakışıklı.
(görüldü)
Sinir kat seviyem şu an Allahuekber Dağları'nda. Uyandırıldığım sebebe bakın aq. Kendimi keseceğim şimdi. Geri de uyuyamam ki. Ayrıca bu hoca hangi ara okudu yazılıları? Yani bana yetmiyor bir gün. Size yetiyor mu? Bana yetmesi için en az 30 saat falan olması lazım. O da en az, gerisini siz düşünün.
E-okula girip yazıla notuma baktım. Alkışları alabilir miyim lütfen? 85 almışım. Fizikten 85 almışım. Artık normal benim için bunlar ama olsun siz alkışlayın. Acaba Verda ne yaptı? Lan bana ne ki? Ne yaptıysa yaptı? Yatağımda oturur pozisyona gelerek instagrama girdim. Tahmin edin ne için? Verda'nın hesabına baksan ne olur ki? Bence de hiçbir şey olmaz. Çok doğru söylediniz.
Dün yazılıda kağıdına bakarken soyadını da öğrenmiştim. Atay. Verda Atay. Güzel kızdı. Gerçekten çok güzeldi. Daha fazla beklemeden adını arama kısmına yazdım. Karşıma çıkan ilk hesaba tıkladım. Ortak takipçilerimiz var diye buna bastım o kadar geri zekalı değilim. Evet, buydu hesabı ama gizliydi. İstek atsam mı? Yanlış anlar mı? Niye anlasın ki? Yanlış anlaşılacak bir durum mu var? Yoo. Kendi kendime vermiş olduğum kararla takip et butonuna tıkladım. Geri takip yapmazsa üzülürüm bak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUL BENİ/texting
Novela Juvenil-Bu kadar zor mudur kazanmak? -Savaştığın ve istediğin sürece hayır.