-25-

4K 211 21
                                    

Nasıldı bakalım sınavlar?

İyi okumalar çimlerim.

Karşımda abimi görmeyi bekliyordum. Can'ı değil. 

"Verdoşum." diyerek içeri daldı. Ayakkabılarıyla. Annem görse ayaklarımızda aşağı sallandırır yemin ederim. 

"Ya Can ayakkabılarını çıkart. Ne işin var burada? Ne zaman geldin? Niye geldin?" tüm sorularımı arka arkaya sıralarken aynı zamanda Can'ın montunu alıyordum. Boyum yetmediği için birazcık zorlanıyorum ama olsun.

"Hoş buldum Verda. Bende iyiyim." dedi gözlerini devirerek. Salona doğru giderken, arkasında bağırdım. "Gördüm işte iyisin. Ne trip yapıyorsun?" dedim. Montunu askılığa asarak bende arkasından içeri geçtim. Tanımayan biri görse eve erkek atıyorum zanneder. Bugün çok gelen giden oldu malum. Abim dışında herkes geldi.

Yanına oturduğumda "Ne zaman geldin?" diye tekrardan sordum. "Dün geldik. Bugünde sana geldim." dedi. Can benim çocukluk arkadaşım. Birlikte büyüdük. Ama onlar 8.sınıfta buradan taşındılar. Arada sırada geliyorlar. İlk defa kışın geldiler. 

"Çok özledim seni." diye boynuna sarıldım. Yeni geldi aklıma ne yapayım? "Bende seni özledim Verdoşum." dedi ellerini belime sararken. "Ya şunu demesene, sinir oluyorum." Küçüklüğümüzden beri bana Verdoşum der. Sinir oluyorum. "Biliyorum, sinir olduğun için böyle söylüyorum zaten." dedi geri çekilerek. "Koca dana."

"Annenler nerede? Vefa abi falan yok mu?" diye sordu Can. "Anamlar dayımlara gitti. Abimde Mircan'la birlikteydi en son." dedim. Sahi abim niye hala gelmedi. Anladığını belli ederek kafasını salladı. Niye anlamasın zaten? Salak mı bu çocuk? Biraz salak orasını karıştırmayın.

"E neler yaptın?" diye sordum ayağa kalkarken. "Kahve yapıyorum." diyerek mutfağa ilerledim. "Vallahi ne yapayım, okul ve ev arasında mekik dokuyorum." dedi. Ardından da ekledi. "Sen neler yaptın?" diye sordu. "Aynı bende değişik bir şey yok." dedim kahveleri fincanlara koyarken. "Bu arada sana bir sürprizim var. Tahmin et ne oldu?" diye sordu elimden kahveleri alırken.

"Ne oldu lan?" çok kibarım biliyorum. "Babamın tayini tekrardan buraya çıktı. Artık buradayım." dedi. Ne? Can, tekrardan mı buraya taşınıyor? "Cidden mi?" diye sordum. Kafa sallarken kapı çaldı. Bugünde gelen gelene yani. Kapıyı açtığımda karşımda sabahtan beri görmeyi beklediğim kişiyi yani abimi gördüm. Sonunda anam.

"Hoş geldin abi." dedim üstündeki montu alarak. "Hoş bulduk bücürük." dedi saçlarımı çekerek. Evet çekerek. Milletin abisi karıştırır benimki çekiyor. 

----

Akşam oldu yatağımdayım. Sonunda. Abim geldikten sonra saatlerce sohbet etmiştik. Can'ı çok özlemişim. Artık burada olacağı için rahatım. Tabi sohbet muhabbet derken telefonumu da elime almadım. En son aldığımda zaten Emir'in fotoğrafını gördüm. Tuana'nın çektiği fotoğraf.

Aslında şu an çok takmıyorum. Doğru söyleyip söylemediğini bilemem. Belki benden hoşlanıyor. Yüksek bir ihtimal ama kesin değil. Belki Tuana'dan hoşlanıyor. Bu da yüksek bir ihtimal. Ay vallahi yüksek bir ihtimal. İmkansız değil sonuçta.

Telefonumu açtıktan sonra instagrama girdim. Yine mesaj isteği. Allah'ım vallahi billahi sana geliyorum. Daral geldi ama ya.

@nedenboyleyapiyosunverda size bir mesaj göndermek istiyor.

Yemin ederim manyak bu be. Sürekli yeni hesap açıp yazacaksa işim var vallahi.

@ nedenboyleyapiyosunverda: İstediğin kadar engelle. Yazmaktan vazgeçmeyeceğim.

@nedenboyleyapiyosunverda: Sana yardım etmek istiyorum. Daha fazla üzülmeni istemiyorum.

@nedenboyleyapiyosunverda: İzin ver sana yardım edeyim Verda.

Selam çikolatalı sütlerim ben geldim. 

Ara için özür dilerim ama malum sınav haftasıydı, konu falan yetiştirmeye çalışırken yazamadım.

Geçişi yaptım sonunda kendimle gurur duyuyorum vallahi. Alnımdan öpebilsem öperim.

Can nasıl bir karakter olacak sizce?

Kumsal'la Özcan'ın arasını yapmaktan vazgeçtim. Çünkü niye olsun yani.

Yorum ve vote atmayı unutmayın.

Sizi çok seveyorummmm.



BUL BENİ/texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin