-4-

6.5K 304 97
                                    

İyi okumalaaarrr.🐭

Sabah uyanır uyanmaz Emir'e mesaj attım dememi beklemediniz inşallah. Ayılmam yaklaşık 24 saatimi alıyor da. Yatak keyfi yaparken annemin odaya girmesiyle kapıya döndüm. "Verda, kızım kalk artık. Geç kalacaksın." dedi annem. Her sabah olduğu gibi. Hiç şaşmaz aynı saatte, aynı cümleyi söyleyip gider. Bende arkasından "Tamam ana." der kalkarım. Nasıl anlaşıyoruz? Kısa ve net. En sevdiğim. Çok oyalanmadan yataktan çıkıp elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Aynaya bakınca içim kıpır kıpır oldu. Aslında güzel bir kızım. Ama öyle taş değil. Aslında taş da olabilirim. Bilmiyorum ama Emir benden çok daha güzel. O kesin. Banyoda işimi hallettikten sonra odama gidip telefonumu aldım. Ne mi yaptım? İki gözümün çimi, evimin direğine yazdım tabii ki de.

Bilinmeyen numara: Günaydın iki gözümün çimi.

Bilinmeyen numara: Ne yapıyorsun?

Çok geçmeden cevap verdi. Eskisi gibi geç yazmıyor.

Emir: Ders çalışıyorum.

Emir: Sen?

Bilinmeyen numara: Ders mi?

Bilinmeyen numara: Bu saatte?

Bilinmeyen numara: Kahvaltı yapıyorum bende.

Emir: Sınav var ya bugün.

Emir: Çalışmak için erken kalktım.

Vallahi ben bu manyaklarla yarışamam. Biri her gün 250 soru çözer. Biri erken kalkıp ders çalışır. Ben? Çok zeki olduğum için tek seferde anlıyorum. Ondan çok çalışmıyorum. İyi bok yiyorum.

Bilinmeyen numara: Aslanıma bak be.

Bilinmeyen numara: Bana da kopya verirsin artık.

Emir: Seni tanıyor olsaydım belki.

Emir: Hadi tanışalım bende sana kopya vereyim.

Emir: Ne dersin?

Bilinmeyen numara: Nah derim.

Emir: Her seferinde aynı tepki. Ayıp oluyor artık.

Bilinmeyen numara: Yabancı değilsin sen.

Bilinmeyen numara: Olmuyor o yüzden.

Emir: Bulacağım seni.

Emir: Bakalım böyle artist artist konuşabilecek misin?

Bilinmeyen numara: Bul beni.

Bilinmeyen numara: Lütfen bul.

Bilinmeyen numara: Her neyse ben gidiyorum.

Bilinmeyen numara: Sıkı giyin. Üşütme.

Bilinmeyen numara: Kızlara bakma.

Bilinmeyen numara: Seni seviyorum iki gözümün çimi.

Emir: OK.

(görüldü)

*************

Okula geldikten sonra Emir' i beklemeye başladım her zaman ki yerimde. Sıraya geçmem için hoca kızınca aşağı indim ama hala göremiyordum. Gelmedi mi acaba? Sınav var. Çalıştı o kadar. Kendi kendime düşünürken omzuma dokunan elle arkama döndüm. Lan Emir bu. Omzuma mı dokundu o benim? Bir dakika ikinci bir şok geliyor. Mal mal suratına bakmaya devam edince "Korkuttum mu?" dedi. Ben bir bayılıp geliyorum. Kendimi hemen toparlayıp "Hayır, korkutmadın." dedim. Ne kadar mal gözüküyorum acaba? "Bizim sınıf içeri girmiş. Sizle girsem olur mu?" dedi. Senin kibarlığını ısırırım çocuk. Nasıl da masum masum bakıyor. Atlayım mı üstüne? "Tabii ki. Olur." dedim en heyecanlı sesimle. "Teşekkür ederim." deyip tam arkama geçti. Her an kalp krizinden gidebilirim. Biri beni tutsun.

İçeri geçtikten sonra sınıfa girip çantamı aldım ve sınava gireceğim sınıfa gittim. Sıramı sayıp yerime geçtikten sonra yanıma Emir oturdu. Şaka mı bu? Şakaysa komik değil. "Selam." dedi. Bana dedi. Selam dedi. Selam dedi bana duydunuz mu? "Selam." dedim yine en heyecanlı ses tonumla. "Hazır mısın?" diye sordu. Allah'ım benimle sohbet ediyor. Eve gidince şükür namazı kılacağım. "Galiba değilim." dedim. Güldü. Şerefsiz çok güzel gülüyor. Ağzını yerim senin çocuk. "Bu arada Emir ben." diye elini uzattı. Vallahi kalpten gideceğim bugün. "Verda." deyip tuttuğu elini sıktım. Elleri de çok güzel. Bundan sonra en sevdiğim omzum ve elim var. "Verda. Güzel isim. Anlamı ne?" diye sordu. Ya sen benim adımımı beğendin. Seni ham yaparım. Vallahi adımda beğenilmeyecek gibi değil. Anam güzel isim seçmiş. "Gül çiçeği." dedim. Tam bir şey diyordu ki hoca geldi. Hayır ben bu mutlulukla soru falan çözemem.

Sınav başlayınca kağıda boş boş baktığımı gördü galiba. Bacağıyla bacağımı dürttü. Ben öldüm biri gelip benim yerime şu soruları çözsün. Kafamı salladım. Kağıdını bana doğru yittirdi bakmam için. Hayır der gibi kafamı sallayınca yeniden bacağıyla bacağıma dokundu. Yok beni bir ter bastı ama. Madem bu kadar ısrar ettin, bakayım bari der gibi kafamı salladım. Bunu nasıl yaptım bilmiyorum. Birkaç soruya baktıktan sonra gerisini kendim tamamladım. O kadar salak değilim. Zil çaldıktan sonra Emir' e teşekkür edip sınıftan çıktım. Kalp krizi geçirip ölmek istemiyorum. Eşyalarımı sınıfa bıraktıktan sonra tuvalete girip Emir'e mesaj attım.

Bilinmeyen numara: Teşekkür ederim iki gözümün çimi.

Yorum ve vote atmayı unutmayın.
Sizleri seviyoruuummm.🐭

BUL BENİ/texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin