-48-

1.9K 141 10
                                    

İki gözümüzün çiminin ağzından bir bölüm okumayalım mı final olmadan?

Bölüm geçmiş ve şu anda oluşuyor :)

İyi okumalar dilerim <3

Emir Kutlu'nun ağzından

Gülümsemek. Her insanın normal, gündelik hayatında yaptığı bir eylemdir. Herkesin yaptığı bu eylem, bir insana bu kadar yakışabilir. Verda. Nasıl olurda bu kadar kör olurum diye düşünüyorum. Nasıl oldu da gözümün önündekini fark edemedim acaba? 

Sınavda yan yana düşmemizden hemen sonra bilinmeyen numaranın "Teşekkür ederim." diye mesaj atmasından sonra Verda olabilir mi diye düşündüm. Düşünmedim değil. Ama gözümü ne kadar güzel geldiyse artık, bu duruma imkan verememiştim. Keşke verseydim. Belki bu kadar geç kalmış olmazdık.

Verda, bana yazmaya başlayalı tam tamına 3 hafta oldu. Hala anlamadığımı düşünüyor. Yaptığım imalardan sonra bile anlamadığımı düşünüyor. Tanışmış olmamıza rağmen hala yazmaya devam ediyor. Tanıştıktan ve ben ona ima yapmaya başladıktan sonra söyler diye düşünmüştüm. Düşüncelerimin tam tersi çıktı. Kandırılmak da beni biraz kırdı. 

Olaya bir şekilde el atmam gerekiyordu  ve attım. Daha doğrusu attık. Bu olay için danıştığım kişi yüzünden kafamı koparabilirsiniz. Ben olsam bende koparırdım. Ensar'a danıştım. Zaten bu Tuana ile olan şeyler de Ensar'ın fikriydi. 

İyi ki yaptık diyemem ama keşke yapmasaydık da diyemem. Bu şekilde birbirimizin kıymetini daha iyi anladığımızı düşünüyorum. Zaten her şey Ensar'ın başının altından çıktı. 

Emir: Bak lan buraya.

Ensar: Aşkım söyler de ben bakmaz mıyım?

Ensar: Baktım aşkım.

Emir: Ya ben seinle ne zaman arkadaş oldum?

Emir: Hangi akılla arkadaş oldum seninle?

Ensar: Hemen anlatayım sana aşkım.

Ensar: Yağmurlu bir sonbahar akşamüstüydü.

Ensar: O sıralar gece dışarı çıkamıyorduk.

Ensar: Sen altına kaçırdığın için ağlıyordun.

Emir: Lan geri zekalısın ya.

Emir: Katıksız malsın.

Emir: Yardım lazım.

Ensar: Evlenmen mi lazım?

Emir: Ciddi ol iki dakika.

Emir: Bana yazan bilinmeyen numara var ya?

Ensar: Evet, var.

Emir: O kişi, Verda.

Ensar: Ne demek Verda?

Ensar: Okulun en güzel kızı olan Verda?

Emir: Düzgün konuş lan.

Emir: Yengen o senin, yengen.

Ensar: Ya bir git.

Ensar: O öyle şeyler yapacak biri değil.

Emir: Ya yapmış işte.

Ensar: İyi madem, yapmış olsun.

Ensar: Benden ne istiyorsun?

Emir: Yardım?

BUL BENİ/texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin