Ben geldim çimlerim.
İyi okumalarrr.
Daha önce neden aklıma gelmedi ki? Burnumun dibindeki çözümü göremedim. Bu konuda Ensar'dan yardım almak ne kadar doğru bilmiyorum ama denemekten zarar gelmez. Aklımda kurduğum planla kendimi uykunun muhteşem ötesi kollarına bıraktım demeyi çok isterdim ama olmadı bir sağ bir sol derken zorla da olsa uykuya daldım.
Sabah alarmın sesini duymamla gözlerimi açmam bir oldu. İlk defa zamanı tutturdum, mutluluktan ağlayacağım. Yataktan istemeye istemeye kalkıp banyoya gittim. İşlerimi hallettikten sonra salona geçtim. Abim masaya not bırakmış.
Dersim bugün erken başlıyor bücürük. Kahvaltı yapmadan çıkma. Kendine dikkat et. Öptüm.
Sensin bücürük be. Notu çöpe atıp dolaptan kahvaltılık bir şeyler çıkarttım. Isınması için çaydanlığa su koyup, ocağın altını açıp kıyafetlerimi giymek için odama geçtim. Okul kıyafetini seven dünya üzerindeki tek öğrenci olabilirim. Canım formam.
Üstümü giydikten sonra kahvaltımı yapıp bulaşıkları kaldırdım. Bulaşık yıkamaktan nefret ediyorum. Annem geldiği zaman yüzüğü kafama geçirmesin diye yapıyorum. Yoksa umurumda dahi olmaz. Bütün işlerimi hallettikten sonra evden çıktım. Şükür yarabbi.
Emir artık evine gitti. Karşılaşmıyoruz. En iyisi aslında bu. Bu sıralar fazla yakınlaştık bir. Merdivenlerden hızlı bir şekilde inip Canların evine doğru yürümeye başladım. Arda bugün okula gitmeyecekmiş. Derdini hala çözemedim. Can ile buluştuktan sonra okula yürümeye başladık. Bugün herkes durgun. İkimizde konuşmadan yolu bitirdik ve okula gelince sınıflarımıza ayrıldık.
Sınıfa girer girmez kafam yediğim topla geriye doğru sendeledim. Vallahi kafayı yiyeceğim. Burak'a bağırmak için kafamı kaldırmıştım ki topu atanın Burak olmadığını fark ettim. Okulumuzun yakışıklısı Alp. Bizim sınıfta ne işi var? Neden bu saatte top oynuyor? Yakışıklı olması sinirimi geçirmez.
"Ya daha kargalar kahvaltı yapmadan uyanıp okula gelmem yetmiyormuş gibi bir de okula gelip kafa top yiyorum. Yeter ama ya. Vallahi bıktım. Sayenizde beynimde nöronlarım yok oldu. Biraz dikkat etseniz ne oluyor? Hayır dikkati geçtim, sabahın köründe ne oynuyorsunuz? Bıktım sizden." tek nefeste kurduğum cümlelerle Alp afalladı. Vallahi bende afalladım. İlk defa bu kadar uzun bir konuşma yaptım galiba.
"Verda, nefes al." dedi Alp başımı ovarken. Lan ne ara geldi bu yanıma? Geldiğini fark etmedin, başını ovduğunu da mı fark etmedin Verda? İç sesim de benim gibi çok zekidir. Bir adım geri attığımda elini çekti ve "İyi misin?" diye sordu. Bir dakika, adımı nereden biliyor. Beynim artık çalışmıyor. Her şeyi geç algılıyor.
Kafamı sallamakla yetindim. Sırama geçerken Alp yine konuştu. Sussa şaşarım zaten. "Ben bir soğuk su alıp geleyim. Şişmesin." Cevap vermeme izin vermeden sınıftan çıktı. Allahtan daha erken. Çoğu kişi gelmedi.
Ensar'ın yanına gitmek için sınıftan çıktım ve Emir'in de olduğu sınıfa doğru yürümeye başladım. Kazamız mübarek olsun arkadaşlar. İçeri girdiğimde Ensar, Emir ve Özcan yan yana oturuyorlardı. Karşılarında da sarı çıyanımız Tuana var. Onların olduğu sıraya doğru gittim ve sadece Ensar'a bakarak konuştum. Başka hiç kimseye bakmadım. En iyisi bu çünkü. Bakarsam konuşurum.
"Ensar biraz gelebilir misin?" diye sordum. Şaşırdı çocuk. "Oha okulun en güzel kızlarından biri benimle konuşmak istiyor." dedi. Bu çocuk salak. Katıksız bir salak hem de. "Ensar, geliyor musun?" diye sordum tekrardan. Kafasını sallayarak sıradan çıktı ve yanımda yürümeye başladı.
"Neye borçluyuz bu ziyareti?" diye sordu. Her şeyi anlatacağım. En baştan. Ne olacaksa olsun artık. Ve anlatmaya başladım. Ensar ağzı açık beni dinliyor. Dedikoducu teyzeler gibi tepki veriyor bir de geri zekalı.
"Sana anlattım çünkü yardıma ihtiyacım var. Emir'in en yakını da sen olduğun için sana geldim." dedim. "Elimden geleni yaparım. Ne istiyorsun?" diye sordu. Ne istediğimi bende bilmiyorum. "Bir şeyler düşünüp sana söyleyeceğim. Senden tek ricam lütfen Emir'e bir şey belli etme." dedim. "Tabi ki de. Bekliyorum ben." dedi.
Zil çalınca Ensar'a veda edip sınıfa gittim. Arkamdan bir şeyler dedi ama ne dediğini anlamadım. Çokta önemli değil. Umarım doğru yapmışımdır.
"Keşke gerçekleri bilsen." dedi Ensar, Verda'nın arkasından. Keşke.
Bölüm atmayı unutan ben.
Vallahi beynim yok bu aralar.
Alp'e bir hoş geldin alayım. Aşkım benim.
Yorum ve vote atmayı unutmayın.
Bir sonraki bölüm instagram bölümü olacak.
Sizi seviyorum, öptüüüümmmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUL BENİ/texting
Roman pour Adolescents-Bu kadar zor mudur kazanmak? -Savaştığın ve istediğin sürece hayır.