..MERHABALAR.... CANIM OKUYUCULARIM. BU BİR YENİ BÖLÜMDÜR. VAKİT BULDUĞUM İÇİN YAZDIM. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER....
Sen katilmisin dedim Edward???? Bana bağırma. Sana soru sordum.
Bilmek mi istiyorsun? Zaten biliyorsun neder soruyosun ki???
Kim sana dediyse onlara inanmak mı istiyorsun??
Onun kardeşini sen mi öldürdün??? Onu sen mi öldürdün???? Gördüm Edward onu öldürerken seni gördüm. Bıçağı kalbine nasıl vurduğunu gördüm...
Tek çarem buydu. Seni kurtarmanın tek yolu.
Beni kurtarmak için katil mi olmak lazım???
Helena seni öyle görünce. Yapa bileceğim şey buydu.
Söyle Edward peki diğerlerini neden öldürdün????
Ne diğerleri???
Diğer kızları neden öldürdün?? Neden onları kullandın????
Ben onları kullanmadım. Onlar kendileri istedi. Ben onlari sevmedim. Her şey kendi istekleriyle oldu.
Peki sonra neden öldürdün?? Ne yapdılarki???
Hiç birşey. Öyle söylemişdiki. Kendi kendine bir iç çekdi.
Bu kadar mı canisin??? Bunu söylerken acı çekmişdim. Ona bunları söylemek istemezdim.Helena!!!
Bağırma bana.
Bağırmıyorum. Sen beni çileden çıkarıyorsun.
O zaman neden benim gitmeyime izin vermiyorsun?
Sen bana lazımsın. Sen benim heroinimsin. Sensiz ben hiçim. Sen olmazsan bende yokum. Söylerken. Elleri tir-tir titriyordu. Terlemişdi.
İnanmıyorum sana!
Diyerek ayağa kalkdım. Agır addımlarla merdivenlere doğru ilerledim. Geri bakdığımda Edward ayağa kalmış ve tam yanda olan dolabın ilk çekmecesini açmışdı. Benim onu izlediğimi bilmiyordu. Eline Bir kaç şey alarak sehbanın üzerine koydu. Ne olduğunu bilmiyordum. Tam karşısında durmuşdu. Yan tarafa çekilerken sehbanın üzerinde toz halinde olan beyaz ahh
Çabuk odaya kalkdım. O bağımlımıydı. Neden bu kadar asebi olduğunu anlamışdım. O yalnız bırakmamam lazımdı. Tek bildiyim şey buydu. Yatağa kendimi bırakdıkdan sonra uyumuşdum.
Ses. Sesler geliyordu. Sandığım kadarıyla 1 saat uyumuşdum. Yan odadan gelen sesler beni uykumdan ayırıyordu. Yatağımdan kalkarak dışarı çıkdım. Diğer odaya ilerlediğimde odanın kapısı açıkdı. Edward bağırıyordu.
Sen. Sensin gühakar. Herşeyi sen yapdın Edward. Her şeyini kaybetdin. Aileni kaybetdin.
Bu zaman kahkaha sesleri duyuldu.
Ha Edward söyle nasıl yapdın? Babanı nasıl öldürdün???
Şişe sesleri duyuldu. Her şeyi kırıyordu. Ayak sesleri. Geliyordu. Burası karanlık olduğundan hiç bir yere gidemedim. Burdaydı. Arkamı çevirmişdim. Ayak sesleri kesildiğinde. Yüzümü döndüm. Burdaydı. Gitmemişdi. Göz-göze bakıyorduk. O karanlıkda gözleri yine parlıyordu. Ama asebi değildi. Bu bakışlar.. Aramızda bır kaç santim vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist aşığım
ChickLitHayatından bıkmış kız. Ve Evet sadist kim inana bilirdiki sadistin ona aşık olduğuna. Ama bir çok olaylar ve sırlar ortaya çıkacak. Helenan hayatı ve Edwardın sırlı katliamı ©TÜM HAKLARI SAKLIDIR.