"Kafamda şişe kirmakla kalmiyorsun arabama izinsiz biniyorsun."
"Çok özür dilerim." Kafami yukari kaldirmadan cevapladim.
Benim nedense saklandigimi anlamiş ki aynasina bakarak arabanin arkasinda olan Isaaci gördü.
Onu kim görmezki. Resmen deliye dönmüş. Yalnizca bağiriyor.
"Helena seni bir elime geçirirsem."
Sadist bana bakarak
"Arabamdan in.!!!."
Gerçekden sadist bu. Ama ben inemem ki. Isaac beni bulursa...... Zaten içkili benim hayatim söz konusu.
"Hayir, inemem"
"O zaman ben indiririm." Arabanin kapisini açiyordu ki deliye dönmüş Isaaca bakdim. Sadiste bakarak
"Nolursun bana yardim et."
"Yardimmi? Benim bunda ne yararim olacak?!" Sinsi-sinsi gülerek.
Tek çarem bu. Tek kurtuluş yolum bu. Isaaca geri dönübde hayatimin en kötü olayini yaşamakdansa sadisti tercih ederim. Bu olayda sadit 1-0 Isaac dan önde. Bi kere Isaac sarhoş ve sinirli. Ama sadist ..
"Ne istersen yaparim ama...." sadiste bakarak söylüyordumki.
"Istesemde senle yapmam. Bi kere güzel degilsin."
"Haaaa....."
"Gördügüm kadariyla Isaacdan kaçiyorsun."
"Sen ismini nerden biliyorsun?"
"Bir anlaşma yapalim ben seni Isaacdan koruyorum, sende hep benim yanimda olacaksin , ne söylersem onu, ne zaman git dersem o zaman gideceksin."
"Hayir!!"
"O zaman kendin bilirsin ve şimdi arabamdan in!!."
Inersem Isaac beni görücek ve sonra ....... hayir sonrasini bile düşünmek istemiyorum.
Ehh sadist. Denize düşen yilana sarilir. Bende bu anlaşmayi kabul etmeliyim. Yoksa beni resmen arabadan dişari atacak.
"Tamam. Kabul ediyorum."
"Iyi seçim"
"Ne seçimi. Beni resmen tehdit etdin."
"Ama karari sen verdin."
"Neyse ne."
Isaac. Onu unutdum.
"Şimdi ne yapmayi planliyorsun?" Sadiste bakarak sordum.
"Isaacdan korumak için ve anlaşmamizda var seni buradan aparmayi."
"Nereye?"
"Kendi evime."
"NEEEEEE??? OLMAZ, HAYIR."
"Korkma sana bir şey yapmam. Istersen evine seni götüreyim ve Isaacda senin kuzenin oda seni gökde ararken senin evinde bulsun."
"Isaacin kuzenim oldugunu nerden biliyorsun?"
"Sana ne."
Bu banami sana ne dedi?
"Boş ver." Arabayi çalişdiriyorduki Isaaca baktim adamlariyla konuşuyordu. Sinirli oldugu yüz hatlarindan belliydi. Nede olsa gecesini mahv etdim.
10 Dakika sonra
"Sen bizi öldürmek mi istiyorsun?"
" "BIZ" ne güzel kelime "
Allahim benim ne günahim vardida bana böyle aaa kafam
Ben dualar etdiyim zaman arabayi öyle kullaniyorduki ne ben söyleyim, nede siz anlayin.
"Bir duada etdirmedin. "
"Kulagimin dibinde bagirma."
Bende diyordum sadiste noldu. Nolucak geri döndü.
"in!"
Arabadan inib kafami kaldirdigimda önümde bir saray gibi ev. Vallahi buna evde diyilmez .
"Gelmiyormusun? Burda dikilmek istiyorsan kala bilirsin."
"Geliyorum." Oda neydi. Neyse gördüm sandim. Yok yok yakinlaşiyor. "Aaaaaa sadist yardim et." Ayagimi yaliyor.
Bir dakika ayagimimi yaliyor?
"Ne bagiriyorsun?"
"Bunu al üstümden....."
"Kizim buraya gel."
Her tarafimi yalamiş ki baştan ayaga salyayim. Iyyyyy
"Sadist???" sadist bana bakarak söyledi.
"Immmmm. Benim duş almam lazim. Her tarafim salya olmuş." Ucuz kurtuldum.
Banyo yukarida sagdan 2 ci kapi.
Merdivenleri kalkdigimda
"Hiç birşeye dokunma yoksa o ellerini kirarim."
Odaya girdiyimde her şey siyahdi. Karanlik. Ben karanlikdan korkarim. Işik nerde. Ahh sonunda buldum. Her yer siyah her yer. Benim odamda bile bu kadar siyahlik yok.
Duvarlar, hali, yatak, çalişma masasi perdeler. Ayyy gözlerim karardi.
Banyoya girib bir güzel duş aldim. Banyodan çikdigimda yatagin üstünde sadistin olmaliki benim için koyduklarini giydim. Siyahdi. Ve uzerime boldu.
Odanin kapisini çalmadan sadist odaya daldi.
"Hey insan kapiyi çalir. "
"Kendi odama girmek için kapimi çalmaliyim? Demek üzerini giydin ve odamdan çik."
"Tamam tamam odani yemedik."
Odadan çikdigimda sadistde benim arkamdan geliyordu.
"Burasi senin uyuya bilirsin."
Odaya girdiyimde burasi o kadarda siyah deyildi aksine beyazdi. Işigi söndürmeden yataga girdim. Bu gün başima ne kadar olay gelmişdi ama.
Saat 04:00
Uyku tutmadi. Ses geliyor. Odadan çikarak sesin nereden geldiyini merak ederek. Sesin kaynagini bulmuşdum. Sadistin odasi. Kapi aralikdi içeriye bakdigimda her yer daginikdi. Sadist deliye dönmüşdü her şeyi kiriyor dagitiyordu. Bagiriyordu .
"Edward her şey senin suçun. Sen yapdin." Vazoyu eline alarak kapiya atdi. Bende korkarak odama kaçdim.
Saat 05:30
Kiyafetlerimi giyib odadan çikdim. Sadistin odasina yürüdüm. Kapiyi çalib içeriye girdim. Ama yokdu. Nereye gitdiki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist aşığım
ChickLitHayatından bıkmış kız. Ve Evet sadist kim inana bilirdiki sadistin ona aşık olduğuna. Ama bir çok olaylar ve sırlar ortaya çıkacak. Helenan hayatı ve Edwardın sırlı katliamı ©TÜM HAKLARI SAKLIDIR.