★ ★ ★
Bana hayatım mı söylemişdi. Yoksa ben mi yanlış duymuşdum. Ve sırada ben miydim?+Heeey ben nerden senin hayatın oluyorum??
-Arabama izinsiz bindiğinden beri.. sırıtarak bana bakdı.
Hatırlatmasa ölür. Sanki kendi keyfimle binmişdim onun arabasına. Böyle şeylerin başıma geliceğini bilsem asla binmezdim.
+Bakanda kefimden bindiğimi sanır. Çaresizdim. Ne derler denize düşen YILANa sarılır..
Yılan kelimesini vurğuluyarak söylemişdim.Bu ne özgüvendi. Ben ne yapmışdım? Evet birazcık abartmış ola bilirdim. Ama yinede haklıyım.Öldün kızım sen..Yılan kelimesin duyunca Edwardın yüzü asılmışdı. Kaşlarını çatarak bana bakdı:
-Bunun hesabını ben sorarım Helena..
Sinirlenmişdi. Sinirlensin bana ne.Bu daha iyi. Evet iyi... kendi haklı çıkararak kendimi rahatladım. Böyle anlarda huzursuz olurdum. Yani Edwardın sinirli halinde. Kim huzursuz olmaz ki ,her an ölme ihtimali var....
Bu ders çok sıkıcı. Ders boyunca kendi kendime oyalanmışdım. Edwardsa telefonuyla meşgul du. Ohh beyfendide rahatlığa bak. Tamam okul senin ola bilir de ama bu kadar rahat olunmaz ki.
Suratının yan tarafını göre biliyordum. Bakınca onun boynun yan tarafında çizikleri gördüm
Edward yani böyle biri olamazdı. Birazcık sadist olsa bile kızlara işgence veremezdi.
Helena o katil. Senin gözünün önünde bir adamı öldürdü.
Ama ben buna inanamıyordum. Ona sormak istediyim bazı sorular vardı. Ama ben onu iyi tanıyorsam kendi kelimesi "Sana ne" diye cevap vericekdi. O yüzden kendim öğrenmeliydim.
.....Hadi çalsana. Hadi... saniyeleri sayıyordum. Evet 3....2...1 diyerek etrafıma bakdım.
Bu vakit zilin sesi duyuldu.İçtenlikle
Sonunda - diye mırıldanmışdım. Her kes ayaklanmışdı. Bu vakit Sara yanımıza gelmişdi. Yanımıza değil Edwardın yanına söylersek doğru olur.
Sara ve Edward ne alaka...??? Diye diye düşünürken..-Sara ile
Bana atdığı mesaj gözlerimin önüne geldi. Mesajlaşıyorlardı. Bu ne demek oluyor.. Evet Helena gecenin 3 de kim kimle mesajlaşır ki. Tabiki Sara..
Kıza bak yaa. Evet evet ağzınada gir.... yüzümü ekşitdim.
Aha böyle devam... Salak. diyerek başımı öne eğdim.
Kız utanmasa kucağında oturacak resmen. Evet evet. Bu Sara. Her şeyi yapar......
Bugün 6 dersimiz vardı. Ve
Zil çalmısdı. Son dersimiz başlıyordu. Öğretmen sınıfa girmişdi. Aynı ders aynı ortam. Diyordum ki....Çocuklar bu hafta sonu kampa gidiyoruz. -diye söyledi ve ekledi- Okulda 3 günlük tatil olduğu için. Kamp 3 gün davam edicek.
Her kes sevinc çığlıkları atıyordu.
Ama ben nedense sevinemiyordum. Yan tarafa Edwarda bakdım. Acaba Edward gelicekmiydi.. Sormalımıyım? Hayır... hayır.. diyerek yüzümü istenmeden buruşdurmuşdum. Mal gibi ona bakıyordum. Alay konusu olmamak için ona bakmayı kesdim..
....Ders bitmişdi. Bense hazırlanıyordum ki bu zaman kız topluluğun bana taraf geldiğini gördüm. Bana bakarak
Anlaşmayı unutma- söylemişlerdi. Ne anlaşması. Ne zaman oldu bu. Ağzım açık şekilde onlara bakıyordum.
Ama ben .... kelimemi soylemeden gitmişlerdi.Anlaşma yapsam yapsam Edwardla yapmışdım buda hayatımın en büyük hatasıydı.
Herkes sınıfdan çıkmışdı. Ben ve Angelina Jane'i bekliyorduk. Hazır oldukdan sonra okuldan ayrılmışdık. Kızların haraketleri garipdi. Sanki bir iş yapmışlarda benden gizliyorlardı. Hem birinin yok ikisininde haraketleri garip.Öne geçerek onlara bakdım.
Hadi dökülün.... diye söylendim. Onları iyi tanırım. Burda bir iş vardı. Ve benim haberim yokdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist aşığım
ChickLitHayatından bıkmış kız. Ve Evet sadist kim inana bilirdiki sadistin ona aşık olduğuna. Ama bir çok olaylar ve sırlar ortaya çıkacak. Helenan hayatı ve Edwardın sırlı katliamı ©TÜM HAKLARI SAKLIDIR.