Edward mı?
Yandım ben bitdim ben.
Imm Helena burda.
Ayyy beni soruya.
Ben cep telefonumu İsaacdan kurtarmaya çalışsamda başarısız olmuşdum. İnsan bu kadar uzun olur mu yahu? Elleriyle beni geri itsede hayır bunu yapmalıydım. Yüzümü tutan elini tutarak ısırdım. İsaac küfür ederek telefonu yatağıma fırlatmışdı bile. O kendi eline bakarkene ben telefonumu çabucak almışdım.
Edward? Edward?
Ses gelmiyordu. Kapatmışdı.
Kapatdı. Ben kendi kendime söylenirken.
İsaac elini inceleyerek -Ben kapatdım. Diye tısladı.Helena sen ne yapmaya çalışıyorsun? Üzerime üzerime gelmeye başlamışdı.
Ben geri geri giderek -Bak yaklaşma yine ısırırım.
Gelme.
Odam ucsuz bucaksız değil ki duvara toslamışdım sonunda. İsaac daha yakınıma gelerek elini yanağıma dokundurdu. Elini geri itmek isterken diğer eliyle bileğimden tutmuşdu.
-Hiç mi korkmuyorsun ben seni ısırırım diye.Gözlerim faltaşı gibi açılmışdı. İsaac yine zırvalıyordu.
Yanağımı okşuyordu ve eli ağzıma yakındı. Sinsice gülerek bir daha ısırmışdım o elini. Yüz ifadesi değişmişdi bir anda. İsaacın ağzından yine küfür çıkmışdı. Bu sefer yere çökmüşdü.
Küfürler ardı ardına sıralanıyorduki. Ben yüzümü yere eğerek ona bakdım.
İşaret parmağımı sallıyarak-Bak teyzem duymasın. Çok kızar sonra. Diye söylendim
Lan sen nasıl kızsın. Lan köpek misin sen elimi ısırıyorsun. Hemde 2 dafa Resmen gözlerinde ateş fışkırıyordu.
Bana bak 1.Benle lanlı lunlu konuşma. 2.Lan köpek olsam domuz ısırırmıyım hiç. Söyledim sana, uzak dur benden diye.
Annemler çağırıyordu. İsaac yerden kalkmışdı. Ben çabucak odadan çıkdım nede olsa onunla bu olaydan sonra yalnız kalamazdım. Merdivenleri inmişdim.
Ohh teyzemler gidiyordu o yüzden annem bize seslenmişdi. İsaacda yanımıza gelmişdi bile. Annem İsaaca bakarak
İsaac kampa geliyormusun?? Diye sordu.
İsaac bana bakarak
-Hiç kaçırırmıyım teyze. Tabiki de geliyorum. Hem Helenaya göz kulak olurum.Annem gülümsemişdi. Ahh annem nerden bilecekdinki asıl İsaac'ı benden uzak tutmak lazım olduğunu.
...
Teyzemler gitmişdi. Ben çabucak odama kalkmışdım bile. Saat 1 di. Telefonumu elime alarak Edwarda mesaj yolladım. Ama o çevrim içi degildi. Onu aramam gerekdi , ama diyelim aradım peki ne söylicekdim. Imm bulurum bişeyler evet . Telefonu ilk çalışda açmışdı.
-Edward?-Pencereyi aç!
-Ne?
-Sana pencereyi açmanı söyledim.
Afallamışdım. Ne penceresi ne açması. Gelmişmiydi? Nasıl olurdu?
Penceremin perdesini çekerek açmışdım. Kendim geri giderek bekledim. Pencere aniden açılmışdı ve ses . Annemlerin uyanmamasını dua ederken Edward hızlıca odaya girmişdi. Pencereyi kapatarak, perdeyide örtmüşdü. Aniden yüzünü bana çevirdi. Üzerime gelerek
O neden burdaydı? Diye resmen kükredi
(Bu günlerde her kes de üzerime üzerime yürüyor.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist aşığım
ChickLitHayatından bıkmış kız. Ve Evet sadist kim inana bilirdiki sadistin ona aşık olduğuna. Ama bir çok olaylar ve sırlar ortaya çıkacak. Helenan hayatı ve Edwardın sırlı katliamı ©TÜM HAKLARI SAKLIDIR.